1 reakcí na tento příspěvek seřízení podvozku K-tech
Balouch píše: Taky mě zrovna nepřesvědčil ten formulář s hodně obecnými vstupními údaji.. Myslim, že mezi Hobby a Profi by se ještě pár výkonostních stupínků k odlazování našlo.. Pro mě by to asi byla dost velká sázka do loterie jestli mi ten podvozek bude sedět nebo ne... Určitě by měl být brán v úvahu i celkový jízdní projev jezdce... Zajímala by mě cena.
tak mezi hobby a profi je určitě stupňu spousta, ale mezi možnostma nechat starý vnitřnosti nebo dát nový, je to podobný jako u hobby a profi
e: cena co vím je asi 2800 za pružiny nebo zadní péro, a ty vnitřky nevím, orientačně 7-8 tisíc.
Naposledy editováno 01.02.2012 14:25:44
1 reakcí na tento příspěvek seřízení podvozku K-tech
Vycházeli jsme z těch tabulek K-Tech, kde jsme si našli konkrétní nastavení pro naši motorku a použití a to už se pak fakt jen mírně doladilo, žádný kroucení deset otáček sem, deset tam . Vstupní info pro tu přestavbu, bylo taky dle toho formuláře.
Máme srovnání se servisovaným (od Ten Kate)zadním pérem Ohlins TTX a samozřejmě sérií. Co se týče našeho použití+srovnání ceny/výkonu, a spolupráce s Motopointem, tak je K-Tech dobrá volba. Podvozků je na trhu mraky, ale bez servisu k ničemu.
Cena byla tuším okolo 27 tis za komplet, tedy vidlice+centrál, což je na silniční motorce krásný.
Naposledy editováno 01.02.2012 15:15:01
1 reakcí na tento příspěvek seřízení podvozku K-tech
David gas píše: Dle mého,pro 90% lidí(bavím se o hobby jezdcích-profici se na toto neptají na fórech)nemá ladění podvozku od ladičské firmy smysl-pokud neváží o 30kg jinak než standart, za prvé si myslím, že v současnosti jsou už sériové podvozky na solidní úrovni,za druhé málokdo dokáže říct, co vlastně od podvozku chce,nerozumí funkci tlumení a neumí si to ani sám naklikat,aby poznal alespoň nějaký rozdíl-hlavně, že "to mám naladěný vole ne?!" Včasná výměna oleje apod. je důležitější než nějaké bůhvíjaké ladění...
souhlasím a podepisuji v plném rozsahu .
PhDr Alois Fábera
jinak myslim ze motopoint a podobne firmy ti odpruzeni i doladi... pruzina + predpeti je jasny.. u tech ventilu jde vicemene jen o pocet a kombinaci planzet.. tzn kdyz prijdes ze se ti zda ze to na ostrejch nerovnostech ve velky rychlosti jeste moc kope do rukou tak vidli rozeberou a naky planzety vyndaj...
ja sem podobnou upravu vidlice delal na stevove vidli na VTR s komponentama racetech.. je tu nekde vlakno s popisem...
ale tak jasne ze naky klikani a planzeta sem, planzeta tam uz je vec toho ze musi pilot poznat co chce zmenit...
1 reakcí na tento příspěvek seřízení podvozku K-tech
Podvozek funguje řekl bych dobře (na to,že s kroskou jezdím CC),už mi to trochu přeladil Faltus ... ale ve finále poznám asi celkem prd.
2 reakcí na tento příspěvek seřízení podvozku K-tech
vrána: Kolik si za to vylepil?
2 reakcí na tento příspěvek seřízení podvozku K-tech
Petersonn: A upřímně.. Sedl jsis z toho podvozku na prdel? Resp. stojí to za ty prachy?
Já jako naprostej amatér jsem spokojen. A na enduro taky krok dopředu..
PS: Mě YZF taky drží luxusně stopu a nepantuje. Přikládal jsem to přechodu z 2T na 4T ... ale možná je to tím K-Techem.
Naposledy editováno 03.02.2012 21:59:24