Téma: seřízení podvozku K-tech
 
1.2.2012 v 13:41
máte někdo zkušenost s nastavením podvozku od K-TECH ?

seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 13:55 | Nahoru | #1
chtelo by to asi nejak vic specifikovat... vyber pruziny a predpeti je tak nejak obecne platne pro jakykoliv odpruzeni a tlumeni je taky vec takovejch nakejch vseobecnejch poucek + doladeni podle potreb jezdce = testovani...

1 reakcí na tento příspěvek seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 14:19 | Nahoru | #2
Taky mě zrovna nepřesvědčil ten formulář s hodně obecnými vstupními údaji.. Myslim, že mezi Hobby a Profi by se ještě pár výkonostních stupínků k odlazování našlo.. Pro mě by to asi byla dost velká sázka do loterie jestli mi ten podvozek bude sedět nebo ne... Určitě by měl být brán v úvahu i celkový jízdní projev jezdce... Zajímala by mě cena.

(reakce na) seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 14:23 | Nahoru | #3

Balouch píše: Taky mě zrovna nepřesvědčil ten formulář s hodně obecnými vstupními údaji.. Myslim, že mezi Hobby a Profi by se ještě pár výkonostních stupínků k odlazování našlo.. Pro mě by to asi byla dost velká sázka do loterie jestli mi ten podvozek bude sedět nebo ne... Určitě by měl být brán v úvahu i celkový jízdní projev jezdce... Zajímala by mě cena.



tak mezi hobby a profi je určitě stupňu spousta, ale mezi možnostma nechat starý vnitřnosti nebo dát nový, je to podobný jako u hobby a profi

e: cena co vím je asi 2800 za pružiny nebo zadní péro, a ty vnitřky nevím, orientačně 7-8 tisíc.

Naposledy editováno 01.02.2012 14:25:44

1 reakcí na tento příspěvek seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 14:28 | Nahoru | #4
Monix, pokud myslíš přímo spolupráci s Motopointem, tak my jsme dělali jako první přestavbu stávajícího pérování na Hondě CBR 600RR 2005, na závody na přírodních okruzích.Přestavby máme obě- dva zadní centrály. S Motopointem jsme zkoušeli různá nastavení....profi nastavení na okruh, tak jak jsme očekávali, bylo na hrbaté silnice ve vysokých rychlostech tvrdší a celkově hůře použitelné (odskakující kolo atd.), takže jsme nastavili variantu na běžnou silnici, a ještě trochu doladili na ty extrémy co jedeme a funguje to super.

Vycházeli jsme z těch tabulek K-Tech, kde jsme si našli konkrétní nastavení pro naši motorku a použití a to už se pak fakt jen mírně doladilo, žádný kroucení deset otáček sem, deset tam . Vstupní info pro tu přestavbu, bylo taky dle toho formuláře.

Máme srovnání se servisovaným (od Ten Kate)zadním pérem Ohlins TTX a samozřejmě sérií. Co se týče našeho použití+srovnání ceny/výkonu, a spolupráce s Motopointem, tak je K-Tech dobrá volba. Podvozků je na trhu mraky, ale bez servisu k ničemu.

Cena byla tuším okolo 27 tis za komplet, tedy vidlice+centrál, což je na silniční motorce krásný.

Naposledy editováno 01.02.2012 15:15:01

1 reakcí na tento příspěvek seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 14:47 | Nahoru | #5
Dle mého,pro 90% lidí(bavím se o hobby jezdcích-profici se na toto neptají na fórech)nemá ladění podvozku od ladičské firmy smysl-pokud neváží o 30kg jinak než standart, za prvé si myslím, že v současnosti jsou už sériové podvozky na solidní úrovni,za druhé málokdo dokáže říct, co vlastně od podvozku chce,nerozumí funkci tlumení a neumí si to ani sám naklikat,aby poznal alespoň nějaký rozdíl-hlavně, že "to mám naladěný vole ne?!" Včasná výměna oleje apod. je důležitější než nějaké bůhvíjaké ladění...

seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 15:02 | Nahoru | #6
Pro zajímavost jsem si ke K-techu posílal požadavek, spočítali mi to sakumprásk na 16 tis, a to je podle mě opravdu hodně. navíc - oni jen vycházejí z tabulek, co jim pošle K-tech z Anglie, takže mají nějaký "standartní" nastavení, který doladěj hlavně pružinama, nic moc individuálního to asi nebude.

(reakce na) seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 15:06 | Nahoru | #7

David gas píše: Dle mého,pro 90% lidí(bavím se o hobby jezdcích-profici se na toto neptají na fórech)nemá ladění podvozku od ladičské firmy smysl-pokud neváží o 30kg jinak než standart, za prvé si myslím, že v současnosti jsou už sériové podvozky na solidní úrovni,za druhé málokdo dokáže říct, co vlastně od podvozku chce,nerozumí funkci tlumení a neumí si to ani sám naklikat,aby poznal alespoň nějaký rozdíl-hlavně, že "to mám naladěný vole ne?!" Včasná výměna oleje apod. je důležitější než nějaké bůhvíjaké ladění...



souhlasím a podepisuji v plném rozsahu .
PhDr Alois Fábera

seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 15:17 | Nahoru | #8
PetrTM: ono to bude +- to samy jako racetech a nekolik dalsich firem co tyhle vnitrnosti delaj... posles pozadavky a oni ti poslou pruziny, ventily a planzety + tabulku na naky zakladni nastaveni... motopoint to tady "autorizovane" nasklada do tvoji vidlice nebo tlumice... to same ale muzes udelat i sam... neni to takova veda, ale diky tomu ze jak pise david nad tebou - profici se na to na forech neptaj a profici na forech neradej, jelikoz jedni profici ladi druhejm profikum odpruzeni za penize - se normalni smrtelnik nema k tem informacim jak dostat...

jinak myslim ze motopoint a podobne firmy ti odpruzeni i doladi... pruzina + predpeti je jasny.. u tech ventilu jde vicemene jen o pocet a kombinaci planzet.. tzn kdyz prijdes ze se ti zda ze to na ostrejch nerovnostech ve velky rychlosti jeste moc kope do rukou tak vidli rozeberou a naky planzety vyndaj...

ja sem podobnou upravu vidlice delal na stevove vidli na VTR s komponentama racetech.. je tu nekde vlakno s popisem...

ale tak jasne ze naky klikani a planzeta sem, planzeta tam uz je vec toho ze musi pilot poznat co chce zmenit...

(reakce na) seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 15:17 | Nahoru | #9
Veronika-Suzuki> dík za info
David gas> nevím, jestli jsem v otevření téma blbě nenapsal , ale tady to není o sporu jestli si nechat nastavit podvozek, ale zda má někdo reference na K-TECH

1 reakcí na tento příspěvek seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 17:28 | Nahoru | #10
a o Procházkovi někdo něco víte ?

(reakce na) seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 17:35 | Nahoru | #11

Jezi píše: a o Procházkovi někdo něco víte ?


Víme, ze tomu rozumi uz mnoho let. Doporucuju.

seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 20:15 | Nahoru | #12
Mě by spíše zajímalo,jak správně nebo podle čeho nastavit kompresi a odskok tlumiče? Mám pouze základní nastavení podle manuálu,ale chtělo by to nějak doladit.

seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 21:27 | Nahoru | #13
Mám podvozek od K-TECHu na ktm 250sx a maximální spokojenost, motorka je mnohem klidnější, rozbitý rovinky se dájí jet rychlejc bez nějakýho pantování, zatáčení taky supr, jinak každej kdo ji vyzkoušel jen chválil

seřízení podvozku K-tech

1.2.2012 v 21:37 | Nahoru | #14
Na své YZF 250 mám od původního majitele podvozek upravený od K-Tech. Přesněji-používal jejich pružiny,gufera,stíráky... Objednával si je přímo z UK a montoval zde.

Podvozek funguje řekl bych dobře (na to,že s kroskou jezdím CC),už mi to trochu přeladil Faltus ... ale ve finále poznám asi celkem prd.

2 reakcí na tento příspěvek seřízení podvozku K-tech

2.2.2012 v 09:13 | Nahoru | #15
Kopec:

vrána: Kolik si za to vylepil?

(reakce na) seřízení podvozku K-tech

2.2.2012 v 20:44 | Nahoru | #16
Balouch> mám je taky a vychází to tak na 16

(reakce na) seřízení podvozku K-tech

3.2.2012 v 08:05 | Nahoru | #17
Balouch> Draku chystejte se na květen,nachystáme dostatek slivovice. Čekali jsme,že se ozvete na podzim a nějak jste na to zapomněli. Pozdravuj kluky a na Krysománii 4 na viděnou! Připravujeme mnohá vylepšení na trati a umělé překážky.

2 reakcí na tento příspěvek seřízení podvozku K-tech

3.2.2012 v 09:54 | Nahoru | #18
Kopec: Mrzí mě ta Vrána, že jsme se na vás vyprdli... Úplně mi to vypadlo, ale ještě ten večer jsme si za to nafackovali.. Tak určitě se domluvíme na letošní Kryse, už se těšíme.. Slivovici si strčte do prdele!!! Ještě teď je mi blbě.. Přibližnej datum už máš?

Petersonn: A upřímně.. Sedl jsis z toho podvozku na prdel? Resp. stojí to za ty prachy?

(reakce na) seřízení podvozku K-tech

3.2.2012 v 13:06 | Nahoru | #19
Balouch> Tak já mám na enduru nastavenej motokros hobby. Na trati je to nesrovnatelný, protože enduro bylo dost měkký a často to šlo na doraz. Teď v poho a myslím že s tímto podvozkem si člověk dovolí daleko víc, protože je motorka klidnější. A to poznám i já ikdyž jedu oproti ostatním pomalu. A ti co lítají fakt rychle tak říkají mazec, že to ve velkejch rychlostech sedí daleko líp a chová se pořád stejně, ale že už je to pak na zabití
Já jako naprostej amatér jsem spokojen. A na enduro taky krok dopředu..

(reakce na) seřízení podvozku K-tech

3.2.2012 v 21:58 | Nahoru | #20
Balouch> Tak letos na nás nezapomeňte ,my to vloni zjistili až týden po . Krysománia bude zhruba v půlce května,termín zatím není přesný.Pokusíme se to přizpůsobit aby se to nekrylo s ostaními zajímavými závody. Těšíme se na vás.

PS: Mě YZF taky drží luxusně stopu a nepantuje. Přikládal jsem to přechodu z 2T na 4T ... ale možná je to tím K-Techem.

Naposledy editováno 03.02.2012 21:59:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist