1 reakcí na tento příspěvek Když jste se někdy vysekali, proč??? :)
Sotva mi srostla klíční kost, za kterou mne na rehabilitaci chválili že je krásně rovně, nedošlápl jsem při sjezdu z chodníku a chytil motku skoro u země. Klíček evidentně nebyl tak pevný a už ho nemám rovně a je srostlý jenom vazivově. S doktorem jsme se domluvili, že počkáme až sebou zase fláknu a pak mně to narovnají, teď to nebudeme zbytečně řezat
At se vsicni VEJDETE!!!
moucan píše: První jubilejní bylo nezvládnutí stroje, druhá byla kombinace únavy a nezvládnutí stroje, třetí to že sem jel jako dobytek a neřídíl se pravidlem "kam nevidíš nepředjížděj" a čtvrtá a zatím (snad už i) poslední byla čistá smůla.
V 21 4x burat ... přemýšlel bych jestli není lepší najít si jiné hobby
Jezdím tři roky a zatím v pohodě až loni jeden držkopád.Pršelo a přejížděl jsem koleje a jak jsem se jich dotknul předkem už jsem letěl.Nevím jak ani proč,ale naštěstí jsem jel asi 20 tkou takže jsem byl jen otřesen a motorka bez blinkru.Pak jsem na ty koleje koukal a oni trčej 10 čísel nad asfalt.Teď když jedu přes koleje tak se klidně i zastavím jak jsem vyklepanej.
Naposledy editováno 03.02.2012 09:41:50
1 reakcí na tento příspěvek Když jste se někdy vysekali, proč??? :)
pad na fichtlu pri roztocenym trojaku kdyz sem vjel do koleji po traktoru na poli (stvrdly bahno) - riditka litali sem tam a preskakoval sem z koleje do koleje (jel tam asi 3x-4x) a kdyz sem to projel tak za posledni koleji hup na zem a ze to docela bolelo v teplacich mikine a bez helmy holt mladej a blbej
pak nsr 125 tak sem ji mel tejden a nemel sem osahanou predni brzdu takze kdyz to predemnou zahamstlo auto tak sem vzal za zadni zadek zacal plavat a predni sem se bal a kdyz uz sem byl hodne blizko tak sem tu predni zmacknul moc a riditka rovnou na doraz a motorka se mi polozila pod prdeli opet moje blbost, ale bylo to tim ze sem dlouho nejezdil a pak sem zmatkoval
no a nakonec po dalsim tydnu vylet do prikopu kdyz sem strnul v zatacce (psychyckej blok) a vzal za brzdu cimz se motorka narovnala a bylo to jasny, kdyz se srovnala doslova sem ztuhnul. nastesti v prikopu bylo blaticko takze to odnesl jenom predni blatnik, moje helma a moje koleno (uz je vyhazovaci). posledni co sem videl bylo predni svetlo, ruce sem mel furt jakobych drzel riditka a superman let sem zakoncil padem primo na hlavu fuj to bylo stesti
no a od ty doby pohoda, myslim si te namlatit si hubu potrebuje kazdej protoze pak uz to kazdymu dojde ze neni stredem vesmiru a neni neznicitelnej a upravi podle toho jizdu
1 reakcí na tento příspěvek Když jste se někdy vysekali, proč??? :)
1 reakcí na tento příspěvek Když jste se někdy vysekali, proč??? :)
Jeli jsme ve skupině za sebou a začal jsem v té zatáčce podjíždět kolegyni předemnou, takže jsem za to vzal a bylo to...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když jste se někdy vysekali, proč??? :)
Legolend píše:
Jeli jsme ve skupině pod sobě a začal jsem v té zatáčce vojíždět kolegyni podemnou, takže sem jí za to vzal a bylo to chlupatý...
Naposledy editováno 03.02.2012 11:54:59
1 reakcí na tento příspěvek Když jste se někdy vysekali, proč??? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když jste se někdy vysekali, proč??? :)
GeorgePanek píše: ....ja si hlavne myslim ze kdyby se dodrzovaly predpisy jezdilo se tak jak ma tak nikdo padat nebude... a taky si myslim ze bagrem vajicko neoloupes
Tak ani to už si nemyslím .
I když budeš ležet doma pod duchnou, tak se rána nemusíš dožít.
Jel jsem nic moc rychle, cestou kterou jsem znal...krásná "Laguna seca vývrtka" zatáčka. Den před tím pršelo a silnice fungovala jak potok, takže, když je napříč cestou jemný píseček, který ani nebyl moc vidět... Dopadlo to stylem "No pasaran". Prostě jak psal někdo přede mnou, jedu, jedu, kloužu, kloužu, kroutím hlavou... Zvedám motku, lížu rány, rovnám řídítka a jedu dál se sprostými slovy.
Česko je cestářů ráj, ti nemakaj.
1 reakcí na tento příspěvek Když jste se někdy vysekali, proč??? :)
Já si můj případ pamatuju jako by to bylo včera... Super počasí, super teplota, mašina zahřátá, poslední světla a pak už jen nájezd na dálnici. Na červenou jsem si utáhnul helmu, rukávy, zavrtěl se aby sedly ramenní a loketní chrániče a zkontroloval velkou želvu na zádech. Najednou jsem jsem se cítil obrněnej jak král Artuš. Lehký Burn-Out při rozjezdu, trocha kouře a na D1 z Jižňáku směr centrum jsem najížděl už okolo 150km/h. A hned do plnejch a do levého pruhu. U Baumaxu je už opravdu hustý provoz, ale všichni jedou ještě pořád 130-140. Levý proud je evidentně volný, mrknul jsem na tachometr - 175, provlékám se za nějakým Offroadem, řídí ho blondýnka - kouknu doprava jak vypadá, kouknu před sebe a tam parkuje v levém pruhu nějaký auto. Majitel pustil mrkačky a sedí na svodidle a hulí... Když jsem ho uviděl, tak byl ode mě cca 30m - protože auto jedoucí předemnou se najednou prudce zařadilo doprava a já uviděl ten špunt... Nevím na kolik jsem to dokázal snížit, ale po nárazu jsem letěl asi 30m vzduchem a pak dalších snad 70m v kotrmelcích mezi jedoucími auty.
Bilance: Těžký otřes mozku (helma Roof Boxer - 11.000,- nová, vydržela obrovskou spoustu nárazů - viz foto).
Urvaný prsní sval a odkrojená bradavka od řidítka
7% loketního kloubu zůstalo na silnici - Prodřená trojitá kůže na bundě Spidi a loketní tvrdý chránič.
Odtržený stehenní sval od kosti - odsávání, bandáže
Celý levý bok jedna obrovská modřina až na kotník - Kalhoty Brixton v plné náloži chráničů a kevralu. Tělo ochránily dokonale, ale jejich stav vyžadoval koupit nové.
Boty New Rock - vysoké pevné. Odřený nárt až po prsty - probroušené. Vymknutý kotník. V jiných botách bych pravděpodobně přišel o nohu.
Páteřák Dainesse na dvou místech prolomený, ale udržel i tak tvar a pevnost.
Kolik jsem potkal aut netuším, ale žádné mě nepřejelo. Jen jsem se mezi nima mlátil. PO pádu jsem se zvednul a šel jsem se podívat na mašinu. Sřídavě jsem vyléval krev z rukávů při telefonování. Do bezvědomí jsem upadnul asi až v sanitce...
Tuším něco přes dva měsíce poté jsem už drandil na této mašině na jeden sraz... Ale o poznání pomaleji....