jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
ta tvoje osoba blízká to teda drtí - asi že na to má do konce roku už jen dva dny
já si youth spoyku dal tu noc taky, semtam semtam, ale s Mercedesem automatem, piánko na co nejnižší průměrnou spotřebu
a to byl čéče adrenalin, dostat ji na 5,1 !!! (220 CDI)
... jinak si musíme cinknout a prověřit stroje: já mám teď nově to menší kolečko i rychloplyn - a v tom sněžení před tejdnem se mi to s nohama stále na zemi nepodařilo řádně prověřit
letos se mi sakra vubec nechtelo od podzima na to sedat, az ted zase pomalu uz prestavam mmit odpor.. ale spis se svezu az v unoru.. pokud sezenu vyhrejvany hefty..
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
pylot píše: Tak zkus nalejt RVS at rozseknes jestli to teda funguje nebo nefunguje.
coze?
Takže v klidu jezdi.
Můj stařičký Fireblade když jsem ho prodával šel z rána jen na 3 válce, po ca 30sec se chytl čtvrtej, neřešilo se a jezdilo, dnes po letech stále jezdí jen už zrána naskočí jen na 2 a po ca 30sec postupně chytnou i ostatní.
navic mam zanovni hlavu co ma tak 25tis km ted, takze vrchem to asi nebude a pokud ten tlak neklesa, tak spodem si taky netipnu, ale druhy mereni s olejem se jeste asi necha udelat
motka chyta hned na 4, bez sebemensiho problemu
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
pylot píše: Nemela by desitka mit tak neco pres 11 spis 12?
to si mozna pletes s kompresi, ta je tusim 12,8
ale tlaky sou u novy motorky pry kolem 17, a nad 11 je to OK, no ale kdovi jak to merili, jak uz tu bylo receno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak ZX10R píše: tak tady mam ty tlaky, vypada to , ze servisak to spatne precetl a tlaky sou vyssi
tedy 10 az 10.5
Je celkem zvláštní, že motory v motorkách s kompresním poměrem cca 13:1 dávají tlak někde 10 - 11 bar. Není to první graf co s tímto výsledkem vidím. Přitom automobilové motory s kompresním poměrem cca 11:1 dávají běžně cca 12 - 12,5 bar.
Nezdá se mi, že by motory v motorkách měly o tolik větší vůle. Teoreticky by měly dávat tlak cca 14 bar. Spíš jsi myslím, ale je to jen moje domněnka, že dávají tak malý tlak proto, protože mají druhou sadu škrtících klapek. Tahle restrikce v sání dle mého názoru tento kompresní tlak při měření značně snižují. Tedy za předpokladu, že je řídící jednotka neotevře naplno i při startu s plným plynem. To ovšem nevím. Pokud to někdo ví, rád se poučím.
edit: Nebo by bylo zajímavé provést druhé měření s demontovanýma škrtícíma klapkama. Jestli by výsledek nebyl jiný.
Naposledy editováno 09.02.2012 20:23:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Poggy píše: Je celkem zvláštní, že motory v motorkách s kompresním poměrem cca 13:1 dávají tlak někde 10 - 11 bar. Není to první graf co s tímto výsledkem vidím. Přitom automobilové motory s kompresním poměrem cca 11:1 dávají běžně cca 12 - 12,5 bar.
Nezdá se mi, že by motory v motorkách měly o tolik větší vůle. Teoreticky by měly dávat tlak cca 14 bar. Spíš jsi myslím, ale je to jen moje domněnka, že dávají tak malý tlak proto, protože mají druhou sadu škrtících klapek. Tahle restrikce v sání dle mého názoru tento kompresní tlak při měření značně snižují. Tedy za předpokladu, že je řídící jednotka neotevře naplno i při startu s plným plynem. To ovšem nevím. Pokud to někdo ví, rád se poučím.
edit: Nebo by bylo zajímavé provést druhé měření s demontovanýma škrtícíma klapkama. Jestli by výsledek nebyl jiný.
Hele FZS600 daval po 50 tisicich pres 13bar az na prvni valec s podpalenym ventilem ktery daval stejne pres deset .... takze by to melo byt jak rikas ...
Ozzy_ píše: Hele FZS600 daval po 50 tisicich pres 13bar az na prvni valec s podpalenym ventilem ktery daval stejne pres deset .... takze by to melo byt jak rikas ...
Je to jen moke domněnka. Nevím jak moc inteligentně jsou sekundární klapky řízeny. Tohle je třetí graf nějaké "stříkačky" co vidím který dává cca 10. Je tu ovšem možnost, že ten kdo to měřil startoval bez plynu. U žádného z těch měření jsem samozřejmě nebyl. Takže defakto vařím "z vody". U aut to dělám běžně, ale na motorkách dělám spíš jen prkotiny.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
WHTRDR píše: bubraku hod sem video z dneska urcite jsi byl jezdit ne?
nemam motorku, jinak bych jel, mel bych to misto Elefantu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak ZX10R píše: nemam motorku, jinak bych jel, mel bych to misto Elefantu
Nemáš motorku? Tak zmiz z motorkářů jooo :))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Sefo píše: Nemáš motorku? Tak zmiz z motorkářů jooo :))
nemam ji po ruce, v garazi mam 2 ktery nejsou moje, jednu mam v servisu (ZX) a druhou (Jawu) mam nekde na nejakym statku za Kladnem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |