Vysloužil
Nakonec se to "levné" závodění stejně zvrhne v soutěž stavitelů a vepředu bude ten, kdo do toho nejvíc nasype.
Naposledy editováno 11.02.2012 17:08:18
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
2 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
pořád se někomu něco nelíbí, jednou jsou utlačovaní klasici, podruhé espéčkáři, potřetí někdo jinej
nakonec to dopadne tak, že si jednou o závodech budeme jenom povídat a vzpomínat jaký to bylo fajn...
dokážete vůbec trochu držet při sobě? ještě vám nedošlo, že jste ohtožený druh?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
jak dlouho budou jezdit SP125? SP250? GP125? GP250?
co bude pak, až tyhle motorky prostě nikdo nepojede?
kde se budou brát noví jezdci? na čem budou získávat zkušenosti? na klasicích? nebo rovnou z ničeho hupnou na šestku?
nebo se všichni vrhnou jen na dromy a roads necháte zahynout?
třeba pořádat závody, za hovno dvacet
už ted se lidi soustředěj pouze na to
aby jim někdo neukrad střechu nad hlavou
a aby měli co žrát
je spousta kluků co jedou 1x za rok
a dají si jen Hořice
někteří pak ještě Těrlicko a šmytec
je fakt zbytečný se dohadovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
wusa píše: nakonec to dopadne tak, že si jednou o závodech budeme jenom povídat a vzpomínat jaký to bylo fajn...
dokážete vůbec trochu držet při sobě? ještě vám nedošlo, že jste ohtožený druh?
Trochu možná jo, ale spíš asi moc ne. Ať je to jak chce, stejně jsou všichni soupeři a vůči sobě konkurenti a každý si hájí své zájmy a hrabe si na svém písečku. Kdysi když jsem přišel k závodům, tak se mi líbila kamarádská atmosféra a to kolem, ale postupem času člověk pozná, jak to funguje. Je to všude stejné. To jde vidět i v motoGP a nebo třeba na TT (Martin vs. Hutchinson). I u nás byla velká přátelství a kde jsou teď?
jarek38 píše: lukasi,vzdyt mas v dedine zastupce sportovni autority,tak bojuj....
Někteří si mylně myslí, že když se udělá nová třída, že přijde více jezdců. Ono to ve finále ale dopadne tak, že většina akorát přesedne na druhou motorku a ty, kteří to neudělají nahradí pár nových, takže to vyjde stejně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
wusa píše: PavelZRX> jasně, máš pravdu, ale uvědomuješ si, co nastane, až nějaká chytrá pomazaná hlava vymslí, že třeba 600 a 1000cc nemá na roads co dělat? myslíš si, že diváci budou chodit jen na klasiky?
Tak až toto někdo vymyslí, tak pak by to mělo nějakou logiku vymýšlet novou třídu, ale proč teď, když jsou třídy relativně plné? (krom GP asi). Hořice to třeba berou férově, že by ty poháry a věnce pro tři kategorie v jednom závodě nakoupili, ale jiným pořadatelům se to líbit nebude. Ono je sice hezké, když někdo říká, že si stačí zajezdit, nebo že se jde svézt, ale jsou to závody a jezdí se o ceny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
jinak si myslím, že vznikem nové třídy by se naplnil rošt dalšího závodu, kde by vedle sebe mohly jet jak twiny, tak oboje GP třídy
no jo s pohárama je to potíž ach jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
wusa píše: L&B> až to nastane, tak už bude pozdě
jinak si myslím, že vznikem nové třídy by se naplnil rošt dalšího závodu, kde by vedle sebe mohly jet jak twiny, tak oboje GP třídy
no jo s pohárama je to potíž ach jo
Njn, to jsou GP125, GP250, TWINY, SP 400, SP 250, SP 125, do 600, někde nad 600, někde SIDE, někde aspoň jedna třída klasiků. A mona taky. Kolik to je tříd? co to bude nakonec za guláš? Kdo se sveze a kdo ostrouhá? Kolik se může jet max. tříd, aby traťáci mohli za světla domů? Aby se odjelo alespoň 5 kol závodu? A aby byli všichni spokojeni???
1.závod - SP125
2.závod - SP250
3.závod - GP125 + GP250 + SuperTwin + supersport 400 (??)
4.závod - supermono
5.závod - supersport 600
6.závod - superbike
k tomu - všude se nejedou superbike (pouze Hořice a Těrlicko)
- všude by se tím pádem asi nejely SP250
- jsou tu podniky (Staré Město, Radvanice, Kyjov a nově Opava a Strahov), které jsou orientované spíš na klasiky, takže argument, že se nesvezete asi neobstojí (nepočítám do toho další závody JPHZM)
a znovu se ptám - kolik gépéček je na startu? výjimkou jsou jen Hořice, jinak se jedná o pár kousků, proto je asi dobře je s někým namíchat, ale s kým, aby motorky byly přibližně stejně rychlé - pořád mě z toho nejlíp vycházej ty twiny
je potřeba najít kombinaci tříd, která bude pro pořadatele časově únosná, ale pro diváka natolik atraktivní, že na závody přijede
a co je pro diváka atraktivní - pokud možno plný rošt a vyrovnané stroje
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
No a když se spojí ty třídy GP125,GP250,twin a SP400, tak tam od každého pojede možná až 5 kusů motocyklů, 2 nedojedou a na bedně budou 3 co dojedou a z těch se bude počítat celkové pořadí. Pak se spočítají do poháru přírodních okruhů a do Wusa cupu a do Bratislavská MotoGP cupu. To bude pohárů!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
tahle debata už postrádá smysl, twiny tady, pokud vím, nejsou, nemají ani vypracované technické řády, byl to námět k zamyšlení
ale jak se zdá, podle tebe je lepší nechat vše tak jak to je i s tím rizikem, že časem nemusí být nic...
prostě nedělat nic a nekoukat moc do budoucna, to je ta nejsprávnější cesta
wusa píše: L&B> jj, že jste třeba neřvali, když přišly SP250...
tahle debata už postrádá smysl, twiny tady, pokud vím, nejsou, nemají ani vypracované technické řády, byl to námět k zamyšlení
ale jak se zdá, podle tebe je lepší nechat vše tak jak to je i s tím rizikem, že časem nemusí být nic...
prostě nedělat nic a nekoukat moc do budoucna, to je ta nejsprávnější cesta
Myslím, že se o 250 SP taky hodně mluvilo. A jaký to mělo dopad? Ze čtyř tříd klasiků se dnes jezdí sotva jedna.
Úsměvné bylo, když se o tom poprvé začalo mluvit, jak pan Ant.Mal říká: v MS končí 250 a kde myslíte že ty motorky skončí??? Jak kdyby po našich tratích měl někdo vodit takovou motorku.
Tak tak, protože kdo nic nedělá nic nezk*rví. a když někdo něco dělá, tak nakonec zjistí, že to stejně dělal k h*vnu.
O 400 nemá cenu mluvit... jen v úrovni nadcházejících clubsport snad jo. Motorky sportovní v této třídě a v dobrém stavu mají hodnotu klasiků, na těch zbylých vránách by se jezdilo, dokud by se nerozsypaly a pak by se to házelo ze skály, protože co s tím. Uznávám, že jako levnější třída twiny perspektivu mají, do budoucna je to totiž asi jediná třída, kde bude možný naplnit rošť motorkama podle stejnýho reglementu. GP je málo a počet SP už se asi nezvýší, nový mona nevím jestli někdo dělá... Jenom je škoda, že není ve twinech víc výrobců.
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
edit:teda pokud nemyslíte jezdit dvouválce do 650SP
Naposledy editováno 12.02.2012 08:34:23
Capt.Spaulding píše: edit:teda pokud nemyslíte jezdit dvouválce do 650SP
řekl bych, že se tady dohadujeme právě o dvouválcích do 650cc, levnost nebo drahost jde nastavit řády (co je a co není dovolené za úpravy), to, aby do toho někdo valil prachy horem dolem a fixloval s nepovolenými změnami, to přeci nevyřeší žádné řády, to je jiná písnička...
imoladu píše: Nejlevnější třída je 600SSP-motorku za 40-50 seženeš už v racing upravě,sada nových záv pneu okolo 6000Kč.Mě na veterána 1 PNEU Dunlop stojí přes 6000Kč a je problém ji koupit.
To těžko ...za tyto peníze je to vrak a určitě ně konkurenceschopný stroj a už vůbec ne v "racing" úpravě. Kde se dají dneska koupit Metzelery nebo Pirelli za 6000? A eventuelně ještě Bridgestone?
Michelin a Conti nejsou dobrý a Dunlopy je těžký vybrat, je k nim z ČR trochu horší přístup, jsou jiný a jinak se i chovají, a je k nim třeba nastavit motorku, a pokud se opravdu perfektně nenahřejou, tak nefungují.
Na menší třídy včetně těch Twinů vystačí jedna až dvě sady gum na rok (přírodňáky). U šestky je pro jezdce na špici pole prostě nová sada na víkend (kvaldy a závod) téměř nutnost. Jinak nebude na špici a nebo skončí jako Kamil Holan v Hořicích, s ojetýma gumama nemohl to tempo udržet. Ideální by byla jedna sada na kvaldy a druhá na závod a to už jsme v jiných finančních sférách, i kdyby ta sada byla "jen" za šestku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
Ciaoista píše: aprilialibor> Pane vy asi nechápete nebo neumíte číst. Já jsem napsal že SP 125 jsem jezdil dost dlouho. Na 600 nemám ruce ani peníze! Souhlasím s Veronikou. Nejsem tak vyježděnej abych krotil 600 jezdecki i finančně. Nevidím důvod odsuzovat Twiny jak říká Veronika jeto pěkná a zajímavá třída! 400 SP jsem hodil do placu protože jsou to cenově dostupné motocykly s rovnoceným výkonem a esteticky krásný malý superbiky. Takže si mysli o mě co chceš! Já si o vás myslim taky svoje!
je to sotva rok a půl, kdy jsi mě tady označil za "všeodborníka", který jediné co dokázal, je se přilepit na závodníka a dělat chytrolína, a lidé co se mnou souhlasí jsou jen parta análních alpinistů...
dal jsi se na alpinismus, nebo co za tím je?
Podvozek, výfuk, filtr, řídící jednotka,... to jsou úpravy který považuju za normální...ani mi nevadí, že si na to v Irsku třeba dávají třeba i komplet vidle ze šestek, protože ve finále je to stejně hlavně o rukách.
Dá se říct, že tak nějak všeobecně souhlasím s tím co napsal Wusa.
Navíc považuju za plus začít trochu sjednocovat třídy, které se jezdí na přírodňácích i v zahraničí, protože někomu třeba stačí jezdit jen tady u nás a je to jeho vrchol, nic víc nechce, ale určitě se najdou další kluci, co budou chtít jet do zahraničí, na TT, a dostat se trochu dál do jinýho levelu a zrovna SuperTwiny se mi k tomuto "startu" líbí víc než šestky...
Nejde o to vytvářet hned novou samostatnou třídu, ale jsou tu třídy které zkomírají a k nim ty Twiny do začátku doplnit. Pohárky nepohárky. Na nějaký malý štamprlata se snad ta kačka najde a vyhlášení závodu bych udělala svižně zároveň, pokud by se jednalo třeba o tři spojené třídy.
...a jak se tady řeší ,že nějaká motorka jede pomalu!...na "příroďákách"žádná motorka nejede pomalu, každá motorka jede tak rychle,aby se stal "průser"!
...a jestli by se to mělo vše směřovat jen k silným SSP A SBK,tak si myslím,že těch průserů bude hodně!
...to samé jako,řešit, kdo jak věkově starý jede jakou třídu a jakou motorku!To je snad úplně jedno,hlavně ,že se vůbec něco koná a že se najdou lidi co chtějí jezdit a jezdí!
..a dle mě ta třída "TWIN" a třeba ty SV,jsou atraktivní a i rychlé a asi by to bylo i zajímavé,když by se ohlídaly úpravy a "podvody"!
Kdo na prvý pohled pozná ,co je to za "mrdku"!/dle některých odborníků?/