2 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
2 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
jo a nebo maj, ale chladici kapalinou ktera s v tomhle mraze neohreje
Naposledy editováno 13.02.2012 13:26:13
2 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
2 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
kecum o tom jak aditiva snižují spotřebu, vyšujou výkon atd. jsou mi u prdele pač tomu nevěřím...
Douss píše: Creck> no to je rada.... novejšího naftaka tím mužeš zničit!!
presne tak... u novejsich motoru se muze stat to, ze se pridre palivove cerpadlo a pod. diky pridani benzinu do nafty se snizi mazivost a k prusvihu je velice blizko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
Podle durability testu mu vychazela nejhorsi voda prusvih je voda, kvuli korozi a dale pevne castice.
Benzin nic nedela az do jeho velmi vysokeho podilu (cislo uz z hlavy nedam). Pak uz to nemaze a je to prokazatelne videt na zivotnosti. Cili do mrazu pridat benzin ci ethanol+m2t neni spatna kombinace.Koneckoncu se to dela ve studenych krajinach bezne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
Dawe02 píše: assassin> kamarad pracoval pred par lety u nejmenovaneho subjektu (B.D.) jako test engineer na cerpadlech a vstricich pro Common Rail systemy.
Podle durability testu mu vychazela nejhorsi voda prusvih je voda, kvuli korozi a dale pevne castice.
Benzin nic nedela az do jeho velmi vysokeho podilu (cislo uz z hlavy nedam). Pak uz to nemaze a je to prokazatelne videt na zivotnosti. Cili do mrazu pridat benzin ci ethanol+m2t neni spatna kombinace.Koneckoncu se to dela ve studenych krajinach bezne.
jasny, my jsme driv do nadrze pridali trosku paliva co mame do RC modelu .. metanol + ricin :) ale ten ricin asi nebude uplne to pravy orechovy no...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
assassin píše: jasny, my jsme driv do nadrze pridali trosku paliva co mame do RC modelu .. metanol + ricin :) ale ten ricin asi nebude uplne to pravy orechovy no...
to se pak i postarší sdi probralo k životu co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
HornisGSX píše: to se pak i postarší sdi probralo k životu co?
v ty dobe sme snad ani zadnyho ropaka nemeli, ja to lil do fichtla kde mi zamrzal palivovej kohout, ale jak mel malou nadrz tak sem to asi prepisknul a bylo to furt strasne chudy, kloudne to jelo kdyz sem trvale drzel ten "cucak" :) pak jeste tusim lil metyl tata do golfa 1,6d ..ale toho by asi nezachranilo nic
Bimbam píše: A jaký máš názor na přidání petroleje do nafty v podobném poměru jako výše popisuješ u benzínu? Parkrát když jsem měl po ruce běžný petrolej jsem to s úspěchem vyzkoušel. Arktickou naftu jsem do nádrže vzal minulý týden a stejně mi při -23 zparafínovatěla a auto poskakovalo až chcíplo.
Petrolej je naftě dost podobná směs a taky obsahuje dlouhý rovný uhlovodíky(parafíny). Benzín jsou spíš krátký rozvětvený - když se do nafty přidá, zvýší se stabilita směsi a posune se vylučování parafínu do nižších teplot. Stejným způsobem by měla teoreticky fungovat aditiva, nevím ale co konkrétně obsahují, takže nemůžu jejich funkčnost posuzovat.1 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
K1600 píše: aditivum přidávám každou zimu a ok , ale pozor aby to fungovalo musí být všechno smícháno v plusových teplotách. takže nalejvat to u pumpy do studený nádrže je k ničemu. Aditivum ti samo o sobě venku v mínusových teplotách zvoskovatí.
Na tom, jak se chová aditivum samotný zas až tak nezáleží, záleží na jeho vlivu na směs(naftu). Stejně tak je buřt, při jakých teplotách se přidává, protože rozpouštění je rovnovážný děj.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
--VinCenzo-- píše: Na tom, jak se chová aditivum samotný zas až tak nezáleží, záleží na jeho vlivu na směs(naftu). Stejně tak je buřt, při jakých teplotách se přidává, protože rozpouštění je rovnovážný děj.
No nevím,už vidím,jak z tý plechovky taháš prstíkem želatinu.Navíc samotnej výrobce (VIF) tvrdí,že aditivum i nafta by se měly smísit při teplotách nad 5°C.
používam cca 2 roky VIF zimné aditívum celoročne do troch dieslov.Málinko nižšia spotreba,mäkší chod motora,pocitove motor ide lepšie za plynom.Čo sa týka štartovateľnosti,mal som pred týždňom problém s Oplom Vivaro,ten nechcel chytiť ale mal som vadné 2 žhaviče,čo je dosť závažný problém u diesla najmä ak je vonku -20°C.Zas do Toyoty Hiace,kde je motor D-4D commonrail som 6 rokov nelial do nafty nič a nikdy som problém so štartmi nemal.VW Golf klasické TDI je v pohode,tiež som so štartmi problém nemal.Benzín by som do moderných dieslov nelial,čítal som nejaký článok kde bolo uvedené,že benzín v nafte dokonca znižuje jej cetánové číslo,takže to má opačný efekt,síce asi nezamrzne ale horšie sa vznieti.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podložky pod banjo Kawasaki ZR 7 | dasto | 22 | 9.7.2024 v 09:16 Deadman |
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |