Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: Věřím že Janek to má promyšlené a že si poradí
kdyby náhodou nevěděl jak dál z roadkookem, tady jsem našel něco ve slevě...
Na to už taky mají patent jiný český vynálezci . Ale možná bych mohl zvolit kombinaci dřevo/hliník, to tu asi ještě nikdo nejezdí . Naštěstí se mi povedlo sehnat identický knoflíky, co používá Čížek. Jen doufám, že jsem zvolil dobrý lepidlo na slepní plastu a železa
storeman píše: Janek> No a jestli ti Amící objeví tvoji perfektní dílnů na stole v obýváku, pochopí že těmto výrobním nákladům se konkurovat nedá a vyhlásí sami na svoji firmu konkurz! ...
No, amík psal něco o tom, že mu dlouho trvalo, než "vychytal" optimální rozměr a tvar držáku, že je vyrábí spíš proto, že má rád rally a že držáky prodává téměř za výrobní náklady.
Na druhou stranu jejich kvalita je někde jinde , ale o to mě zas tak nejde. Hlavně, že to bude fungovat .
Roadbook jsem chtěl větší, protože malý Čížek je prostě malý. A dávat za větší A5kový (bez montážní sady) 1650,- je podle mě blbost. Nevím, proč má Čížek takový diference u RB - ceny i s montážní sadou -
RB malý šířka 105 mm 700,-
RB šířka 165 mm 2250,-
RB šířka 210 mm 2250,-
Mě to vyšlo komplet i s držákama na řídítka do 1000,-. Samozřejmě bez práce. Strávil jsem na tom pár hodin a ještě asi něco málo strávím, vyvrtat kolmou díru (opravdu kolmou) je pro mě s amatérským vybavením problém .... a ani nevím, jak se to bude v reálu chovat, ale baví mě to . Snad to bude fungovat a taky doufám, že to bude kde použít.
Pegos píše: A není to moc vysoko???? To abys jezdil pořád ve stupačkách jinak neuvidíš před přední kolo. Ale jako vysledek tvé práce to je opravdu Ok a plnit svou funkci to asi bude dobře. Ještě vyřešit elek. navijení a můžeš rozjet výrobu ve velkém po večerech.
Vysoko to není a na "nevidění" předního kola si chci zvyknou, protože pokud bude Kawa v kondici jako je, tak na příští sezónu bych ji rád dovybavil kokpitem. Už se těším na to, jak to bude vypadat na Dakaru a SE a budu mít zase kde ukrást nápady a knstrukční řešení .
Jízdu ve stupačkách musím neustále pilovat a učit se jí, takže v nich budu tak jako tak, hrazda nehrazda
A tý výroby ve velký se amík bál nejvíc. Tak jsem se mu snažil vysvětlit, že to dělám jen proto, že jsem chudý Čech v zaměstnaneckém poměru s nadprůměrně velkou rodinou a průměrným příjmem
Naposledy editováno 12.02.2012 14:45:58
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
http://www.wix.com/lakoauto/bb-sk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
600 km za 2 dny?
Tak leda po silnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
To je skoro výzva -to jsem zvědavý, jestli Janek tu hozenou rukavici zvedne
Naposledy editováno 12.02.2012 16:58:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tank píše: vencaxt>
To je skoro výzva -to jsem zvědavý, jestli Janek tu hozenou rukavici zvedne
Venco dík, ale tu rukavici zvedat nebudu , zůstávám nohama na zemi a budu rád, když se vůbec podívám na Sand rally. To je jediný zahraničí, který zatím letos plánuju.
Hlavně tam píšou: "Je to súťaž pre ľudí milujúcich rally cez hory, doliny, vodu či blato. U nás nenájdete záchrannú helikoptéru..." Ta voda a absence helikopotvory mě děsí .
Ale v květnu bude snad dost akcí i u nás
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
ale!
Mám pro tebe řešení!
Prodávám KLRko, viz můj profil. nebo tady odkaz. Cena nemusí být konečná
Naposledy editováno 13.02.2012 19:41:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Samozřejmě nějaký ten detail (jedna vzducháč, druhá vodník) se vyskytne,ale hlavní rozdíl a moji výhodu vidím v tom, že ta moje je zelená!
Kdybych se já měl mezi těmito dvěmi motorkami rozhodnout, tak snad jen podle ceny!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kryt výfukových svodů pod motorem Triumph Tiger 955i | Beny73 | 0 | 9.9.2024 v 11:27 Beny73 |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
cestovani Kawasaki KLX 650 | Janlai | 5 | 9.8.2024 v 14:06 docent |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 8 | 3.7.2024 v 15:40 Ondra666 |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |