Uzavřeno 16.02.2012 v 06:57 uživatelem alienek
Otevřeno 17.02.2012 v 07:05 uživatelem alienek
Uzavřeno 17.02.2012 v 07:05 uživatelem alienek
1 reakcí na tento příspěvek padací rám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padací rám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padací rám
Určitě ne, ale když se povede, je to i pěkný doplněk. Tak třeba..
http://www.motonauti...C5/5/51-Ram-stupacky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padací rám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padací rám
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padací rám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padací rám
alienek píše: Jo a k tomu padání. Znám borce co taky padák odsuzoval a dnes je rád jak se projede na čtyřkolce...
Kromě toho padací rámy na krujzru jsou dobré i pro montáž předkopů a případně i přídavných světel.
A Tome,
pro radu ohledně čehokoliv na Shadowku bych se zeptal přímo u pramene - na Shadow Owners Club BOHEMIA (SHOC)
Najdeš tam výbornou partu pro věc zapálených a ochotných lidí zhruba Tvého věku.
1 reakcí na tento příspěvek padací rám
1 reakcí na tento příspěvek padací rám
Naposledy editováno 14.02.2012 19:12:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padací rám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padací rám
Já jsem si ji koupil pod stromeček...a jen sháním výbavu a tipy ať v květnu na žehnání motorkářům v na šém kostele v Orlové vypadáme už nachystáni na sezonu. Ale už chci hlavně jezdit.
Každopádně díky za tipy a fota...Alien
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padací rám
alienek píše: Dovi> Díky za inspiraci, už tu krasavici nemáš?
Já jsem si ji koupil pod stromeček...a jen sháním výbavu a tipy, ať v květnu na žehnání motorkářům v našem kostele v Orlové vypadáme už nachystáni na sezonu. Ale už chci hlavně jezdit.
Každopádně díky za tipy a fota...Alien
Už ji nemám. A musím říct - bohužel.
Holt člověk nemůže sedět jedním zadkem v mnoha sedlech.
A den má jenom 24 hodin a místa v garáži taky není nadbytek.
Prodal jsem ji, když byla 4 roky stará a najeto měla jenom necelých 18 tisíc km. Jednalo se už o tu poslední generaci spolehlivé Hondy Shadow - s kardanem a s nejnovějším vylepšeným motorem s enormní životností (s klikovou hřídelí s většími hlavními i ojničními čepy).
Byla perfektně zajetá, s pravidelným a tichým chodem motoru, spotřeba oleje nula nula nic, dlouhodobá spotřeba *) benzínu (N95) dle způsobu jízdy, zatížení a profilu trasy pouze 3.3 až 3.75 l/100 km.
Není mi už dvacet, šetřil jsem ji a netahal jsem za to - kochací jízdy 70-90 km/hod a jenom za krásného počasí.
Něco málo mi už rukama prošlo, tak si troufnu říct, že při mém kochacím stylu jízdy a při nezanedbané alespoň základní péči bych na tomto stroji natočil bez nějaké skutečné potřeby generální opravy klidně čtvrt milionu km.
Tou základní péčí rozumím hlavně toto:
1)
Nezatěžovat studený motor - zásadně netůrovat a první minuty jet velmi klidně a nevytáčet motor víc, než je nezbytně nutné. Pokud možno omezit zbytečné studené starty (nejezdit tzv. do trafiky za rohem), ale užívat si spíš delších cest.
2)
Samozřejmostí musí být výměna motorového oleje a filtru, klidně i pouhá svépomocná, a pokud možno poněkud dříve než je výrobcem doporučovaných každých 12 tisíc km.
Už i tento dlouhý předepsaný interval svědčí o tom, jak moc si Honda u tohoto velmi spolehlivého, dlouhými léty prověřeného, evolučně vypiplaného a předimenzovaného nízkootáčkového motoru věří - je potřeba to srovnat s intervaly u většiny podlitrových motorů, kde to bývá zpravidla okolo plus/minus 6 tisíc km.
3)
Netrápit spojku, převodovku ani koncový převod, a nepřetáčet, ale ani nepodtáčet motor, což zjednodušeně řečeno znamená např. nerozjíždět se na trojku, jak předvádějí někteří frajírci, nebo nepokoušet se dokonce o wheelee, nejezdit "do kopce na volnoběh" a naopak zase z kopce pod plným plynem jogurt stylem co to dá.
__
Jinak ta Shadowka byla fakt pověstně honďácky maximálně spolehlivá, chytala vždy spolehlivě na první cvrnknutí, motor má maximální krouticí moment už v cca 3000 ot/min a má výborný a plynulý zátah už odspoda, žádné cukání, žádné střílení do výfuku apod.
Kdybych ji měl nějak výstižně zhodnotit, tak jedním slovem P A R Á D A !!
Nízký posez, jen si to tak bublá, krásná, okamžitá, zcela plynulá a předvidatelná reakce na plyn, výborný zátah už odspoda, opravdu jsem si to užíval při kochacích vyjížďkách s dostatečnou rezervou výkonu a točivého momentu v případě potřeby.
Kvůli nízkému těžišti a posedu krásná manipulace na místě (oproti mému vysokému čtvrttunovému enduru), a má cca o litr nižší spotřebu než moje větší BMW (rovněž při kochacích rychlostech).
A jezdilo se mi na ní po lepším sžití s ní velmi pěkně - teda musím přiznat, že ze začátku to byl pro mne dost nezvyk (on ten čopr-krujzr je opravdu poněkud hůře ovladatelný než např. to enduro) a taky na těch našich silnicích s dírama to není úplně ono, ale jinak proti ní nemůžu říct ani Ň, jenom Ti ji mohu vřele doporučit.
Respektive teď už jenom dodatečně schválit Tvoji volbu
_____
*)
Ještě snad jedno statistické polínko přiložím.
S novým majitelem jsme tehdy při prodeji-koupi mj. procházeli i mé záznamy z palubního deníku včetně souvisejících paragonů z benzínky, a toto je poslední údaj o spotřebě Shadowky:
Od posledního dotankování "do plné" ujeto 388 km opět k "mé" obvyklé benzínové čerpací stanici, kde bylo dotankováno 12.62 litru N95 - a to opět standardně až po hrdlo, motorka samozřejmě ve svislé poloze (ne na bočním stojanu), ke konci (poslední cca 1-2 litry) opakovaným velmi pomalým "dokapáváním" a za občasného zakývání motorkou (vzduch z nádrže pryč).
Spotřeba (jak se nakonec ukázalo, byla to moje poslední) při téměř výlučně kochacích sólo jízdách tedy činila (12.62/388) x 100 = 3.25 l / 100km.
A to žehnání na začátku sezóny je určitě moc fajn. Věřící člověk si vyprosí více té tolik potřebné ochrany, a i pro nevěřícího je to jistě pěkný zážitek - jednak ta vzájemná pospojitost (všichni jsme na jedné lodi), jednak si může každý lépe uvědomit a připomenout, že jsme tady vlastně jenom na chvíli a že nevíme dne ani hodiny.
A že bychom se i proto měli podle toho chovat...
Naposledy editováno 15.02.2012 12:42:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) padací rám
Dovi píše:
Jednalo se už o tu poslední generaci spolehlivé Hondy Shadow - s kardanem a s nejnovějším vylepšeným motorem s enormní životností (s klikovou hřídelí s většími hlavními i ojničními čepy).
chcem sa spytat, od ktoreho roku vyroby sa montovali většími hlavní a ojniční čepy?
aby som vedel, ci uz taky motor mam, alebo co.
mas nejake presnejsie info ?
odpoved mozes aj PM, lebo toto je to tema o vyfuku.
vdaka.
popinjay píše: chcem sa spytat, od ktoreho roku vyroby sa montovali většími hlavní a ojniční čepy?
aby som vedel, ci uz taky motor mam, alebo co.
mas nejake presnejsie info ?
odpoved mozes aj PM, lebo toto je to tema o vyfuku.
vdaka.
Od r.v. 2004 včetně, současně s instalací kardanu namísto dosavadního sekundárního řetězového převodu.
A ještě pak na přelomu let 2006/2007 došlo k zatím poslední významnější inovaci, kterou bylo nahrazení karburátoru vstřikováním.
Shadowky do r.v. 2006 včetně měly karburátor (a ruční sytič), od r.v. 2007 včetně mají vstřikování.
Na rozdíl od mnoha víceválcových motocyklových motorů s více karburátory nebo více vstřikovacími jednotkami (a tudíž s potřebou občasné synchronizace karbeců nebo vstřiků) měly Shadovky r.v. 2004-2006 pouze jeden karburátor (umístěný mezi válci) společný pro oba válce a nebylo proto potřeba ho synchronizovat s nějakým dalším...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda Shadow Spirit VT750 [1 ... 6, 7] Honda VT 750C Shadow, Honda VT 750 Shadow Spirit | Dovi | 210 | 19.5.2024 v 08:32 HANOJ |
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow | Martm | 2 | 16.4.2024 v 14:11 Martm |
porucha je i není Honda VT 750C Shadow | Eddie555 | 6 | 2.4.2024 v 12:11 Eddie555 |
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow | Tom73x | 5 | 8.3.2024 v 08:24 Tom73x |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |