Vysloužil
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Prostě veteránské hnutí musí projít velkou obměnou a přizpůsobení pravidel. V nemecku jedou závody i motorky z osmdesátých let a je to nádhera. Pokud to bude takto, žádné závodní motorky z let minulých se nově neobjeví, jezdců ubude a lidi to přestane zajímat. U veteránů i blbec ví, že se roky musí posunovat.
2 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
ale k těm klasikům - já si taky myslím, že by neměli startovat s motorem v chodu, šlo to před léty, proč by to nemohlo jít teď?
wusa píše: já nevím, myslím si, že jediná cesta pro záchranu RR je to, že to budou dělat lidi srdcem
ale k těm klasikům - já si taky myslím, že by neměli startovat s motorem v chodu, šlo to před léty, proč by to nemohlo jít teď?
protoze to nekteri Kanadani neroztlaci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
L&B píše: Jenze cim vic budou pribyvat novejsi, tak tim zas bude ubyvat tech starsich, takze kdyz dnes nachystam vzduchace, tak zitra me pojede vodnik a pozitri toho vodnika zas neco novejsiho. To bude clovek kazdy rok chystat novou masinu,aby byl konkurenceschopny? Kde budou koncit ty stare rocniky? Tak jako jsou dnes odepsane Waltery v porovnani s Yamahou.
..prostě to je vývoj...to nejde zastavit..a když bude hodně jezdců,motorek,tak je šance, že se pojede více podniků!...jinak by se musel udělat "stop stav" a konec a vše by končilo tím povedeným rokem 1972!
a to platí i u nových ,moderních motorek.... jako že někdo má moto poslední model a nabouchanou doplňky...jiný krouží na motorce 5 a více let staré a je prakticky bez šance!...ano je to o penězích,ale to je věc jiná!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
2LEKO píše: ..prostě to je vývoj...to nejde zastavit..a když bude hodně jezdců,motorek,tak je šance, že se pojede více podniků!...jinak by se musel udělat "stop stav" a konec a vše by končilo tím povedeným rokem 1972!
a to platí i u nových ,moderních motorek.... jako že někdo má moto poslední model a nabouchanou doplňky...jiný krouží na motorce 5 a více let staré a je prakticky bez šance!...ano je to o penězích,ale to je věc jiná!
to at si plati u novych motorek. u klasiku, by treba bylo dobre mit dve kategorie roku v jedne kubature,ale to by bylo o tom, ze se musi udelat zase vice vyhlaseni pro jednu kategorii, nebo ze musi vzniknout dalsi podnik, kde by se vlezlo vice kategori klasiku,ale ty casem zase vytlaci dalsi vymysly jako SP 400 a Sp 500 a SP 1000 a kdovi co jeste
L&B píše: Jenze cim vic budou pribyvat novejsi, tak tim zas bude ubyvat tech starsich, takze kdyz dnes nachystam vzduchace, tak zitra me pojede vodnik a pozitri toho vodnika zas neco novejsiho. To bude clovek kazdy rok chystat novou masinu,aby byl konkurenceschopny? Kde budou koncit ty stare rocniky? Tak jako jsou dnes odepsane Waltery v porovnani s Yamahou.
Co to píšeš za blbosti,tak rychle se u nás nic nezmění.A kdo má orig.Waltera,tak se snad nesnaží závodit z Yamahou.Ten Walter je jen na ukázku jak to jede a ne na závody s Yamahou.Na Mrázka se vykašli,je třeba startovat s motorem v chodu,alespon je to pro všechny stejné.Takle je to jak biathon.Závody veteránu by měli být závody starších jezdcu a pro ně muže být to roztlačení problém.Jinak k závodum vždy patřily každoroční inovace.Naposledy editováno 16.02.2012 22:51:34
L&B píše: to at si plati u novych motorek. u klasiku, by treba bylo dobre mit dve kategorie roku v jedne kubature,ale to by bylo o tom, ze se musi udelat zase vice vyhlaseni pro jednu kategorii, nebo ze musi vzniknout dalsi podnik, kde by se vlezlo vice kategori klasiku,ale ty casem zase vytlaci dalsi vymysly jako SP 400 a Sp 500 a SP 1000 a kdovi co jeste
...ale ty vše bereš jen na poháry a vyhlášení a umístění...a to asi zrovna u těch klasiků a veteránů,dle mě, zase tak důležité není!...a jak se psalo,že i mladí chtějí jezdit veterány,tak ať jezdí, ale ve své věkové kategorii a nebo bez hodnocení,..jako třeba v enduru!
protože jinak tady bude nepřehledné množství kategoriíí a podkategorií a nikdo se v tom nevyzná
u nových motorek taky nikdo neřeší, jestli je to o dva nebo pět let mladší nebo starší
jinak máš naprostou pravdu, závody historických motocyklů jsou spíše předváděcí jízda, prostě pohoda a klid, tak je to všude ve světe. Jen u nás se z toho stal boj o prvenství, lidé do toho rvou peníze, motorky jezdí mnohem rychleji, než když byly nové, navíc každý se snaží naladit co nejrychlejší stroj, co na tom, že nikdy žádný závod nejel a je to stavba, historicky zcela bezcenná. Prostě kdo chce jet na rychlost, má několik tříd nových motorek. Navíc třeba Twin, nebo 600, 250, 125 SP, je levnější třída, než jet pěkného klasika.
Na road racingu sice asi budou klasici mizet a nové třídy je vytlačí, ale historické motorky mají TT, Dvůr, Nepomuk, Brannou, Nové mesto, Holíč, šest závodů dle mého na vyblbnutí uplně stačí
Proti tomu motorku bez papírů do 600 cm koupíš do 50 tisíc, nějaké kapoty, přepákování atd, do 50 to přestavíš. A za 100 se mužeš vozit a jen lít benzín. 125 SP dobrou koupíš za 60 - 80. Tady jsou jasné počty, co se vyplatí.
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
lehovec píše: je jasné, že kdo chce sbírat poháry, ve třídě 600 ccm na ně dosáhne těžko, tam je potřeba mít pěníze a něco už umět. U klasiků to je snažší, když ve třídě 750 jede třeba pět motorek, v těch slabších když jsou třeba tři přestavěné cestovní yamahy, tak je šance, že čtyřtakty, zetky, jawy junior porazí. Ovšem je otázkou, jaké toto závodění má pro diváky smysl
...a i pro toho jezdce!...taky tomu moc nerozumím..to "vyhrávání" za každou cenu ve třídě "klasik" či "veterán" na motorce co je "slepená!",i když asi přesná replika nebo dokonce originál,je taky dost složité provozovat a používat,ale i tak by se mělo "přitvrdit" a ty nepovedené "montáže" vyřadit!...a už vůbec to nechápu u mladých kluků,že se tam mají chuť předvádět!..ale to už je na řádech a předpisech...a lidech co se tím začnou smyslplně zabývat a řešit a dělat rozhodnutí!
Naposledy editováno 17.02.2012 07:18:07
2LEKO píše: ...a i pro toho jezdce!...taky tomu moc nerozumím..to "vyhrávání" za každou cenu ve třídě "klasik" či "veterán" na motorce co je "slepená!",i když asi přesná replika nebo dokonce originál,je taky dost složité provozovat a používat,ale i tak by se mělo "přitvrdit" a ty nepovedené "montáže" vyřadit!...a už vůbec to nechápu u mladých kluků,že se tam mají chuť předvádět!..ale to už je na řádech a předpisech...a lidech co se tím začnou smyslplně zabývat a řešit a dělat rozhodnutí!
myslíš jako, že by se omezil věk od kolika můžeš na vetoše?
Pokud by se řády změnily ve smyslu co tu psal Imoladu a Lehovec ( )...tak by to k nim chtělo i technické komisaře, co to budou na závodech posuzovat
2 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
2 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Já vidím během závodu road racingu jeden ukázkový závod pro lidi, spíš jako zajímavost, kde by mohly jet opravdu dobové závodní stroje s minulostí, nebo bývalí jezdci. Bylo by to zajímavé zpestření. A jestli se to vyhlásí na pravidelnost nebo na rychlost je pro diváky víceméně jedno. Nebo klidně obojí, jde o šest pohárků. Prostě doplněk, ale zajímavý doplněk a klidně různé kubatury i roky, na pár kol.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
myslím při dekorování po závodu
dojede se třída a vyhodnocení dvě
tedy věk do 40 a věk nad 40
Larry píše: lehovec> vím že nebylo ale něco jsem slyšel že od letoška je
myslím při dekorování po závodu
dojede se třída a vyhodnocení dvě
tedy věk do 40 a věk nad 40
To tak nemůže být, to by byl L&B v klasikách pořád první
Larry píše: lehovec> vím že nebylo ale něco jsem slyšel že od letoška je
myslím při dekorování po závodu
dojede se třída a vyhodnocení dvě
tedy věk do 40 a věk nad 40
To by bylo určitě lepší, vyhodnocení na pravidelnost a na rychlost!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
jak jsem včera psal
odjede se závod Klasik třeba do 250cc
je dekorování
a pořadatel může vyhodnotit ne 3 nejlepší ale 6 nejlepších
3 ve věku do 40ti....a 3 ve věku nad 40
ještě jednou podotýkám, že MŮŽE..ale nemusí
na konci sezony, když se dělá vyhodnocení
který dělá SMS Hořice z dobrý vůle
tak asi bude opotřeba jednou tolik sad pohárů
než bylo potřeba letos
takže pro LaB...tím pádem se asi budou vyzobávat body ze všech závodů
dle věku jezdců
Naposledy editováno 18.02.2012 09:18:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
fotoman46 píše: lehovec> přesně takhle bych si představoval klasiky při roadracingu taky. Slavná jména, slavné stroje . I když to nemusí být až tak úplně. Ale prostě tohle by lidi přitáhlo a nevyužívali by závodu klasiků k přemístění po trati nebo ke stánku
kolik bys jich dokupy dal??
20?