Uzavřeno 22.02.2012 v 18:53 uživatelem biker5
Otevřeno 22.02.2012 v 21:00 uživatelem biker5
1 reakcí na tento příspěvek jaký olej minibike 50 čína
biker5 píše: a ještě něco vím že je to asi trapne ale kolik mililitru to asi je?
Poměr 1:40 znamená že dáš jeden litr oleje na 40 litrů benzínu.
Kup si na benzince olej M2T za pár korun, ten klidně vylej a používej z něj tu flašku jako odměrku. Má na sobě měrky s různýmy poměry mýchání.
1 reakcí na tento příspěvek jaký olej minibike 50 čína
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký olej minibike 50 čína
trins píše: ehm,ehm,nechci se nijak zbytečně hádat....a popravdě ani nevím kolik točí minibike z číny,ale u dvoutaktů do st. strojů jsme měli problém s olejem do pil,protože pila točila o dost víc a ten olej kurevsky karbonoval píst a výfukovej kanál...ale pokud motka točí podobně co pila,tak proč ne
Nechápu co společné mají otáčky x karbonování x olej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký olej minibike 50 čína
ST3 píše: Nechápu co společné mají otáčky x karbonování x olej
vyjádření výrobce bylo to že do pily točí víc a z toho důvodu se to při menších točkách karbonovalo....co já vím .......nejsem si v tomto jistej v kramflecích...jak jsem nakoupil tak prodávám a možná mě to tady někdo líp vysvětlí.
Ale když to vezmu selským rozumem,tak u téhle pidimotorky je jedno co tam nalije a v jakým poměru...hlavně když to bude trochu mastný,na nějaký karbonování bych se taky vysral,páč to podle mě moc dlouho jezdit nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký olej minibike 50 čína
trins píše: vyjádření výrobce bylo to že do pily točí víc a z toho důvodu se to při menších točkách karbonovalo....co já vím .......nejsem si v tomto jistej v kramflecích...jak jsem nakoupil tak prodávám a možná mě to tady někdo líp vysvětlí.
Ale když to vezmu selským rozumem,tak u téhle pidimotorky je jedno co tam nalije a v jakým poměru...hlavně když to bude trochu mastný,na nějaký karbonování bych se taky vysral,páč to podle mě moc dlouho jezdit nebude
Mohu ti ukázat plnou bednu doničených pístů jenom kvůli tomu, že tam někdo nalil málo oleje, nebo zase až moc. A nejhorší tam bylo nalít takovej ten červenej od Stihlu nebo to co prodávají v Moutfieldu. Mému synkovi se nejlépe osvědčil poměr 1:40 a olej od Fuchs nebo Sunoco. Náš M2T dost dělá dehet a všude z výfuku tekla vždy nějaká špinavá tekutina co strašně lepila.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký olej minibike 50 čína
trins píše: vyjádření výrobce bylo to že do pily točí víc a z toho důvodu se to při menších točkách karbonovalo....co já vím .......nejsem si v tomto jistej v kramflecích...jak jsem nakoupil tak prodávám a možná mě to tady někdo líp vysvětlí.
Ale když to vezmu selským rozumem,tak u téhle pidimotorky je jedno co tam nalije a v jakým poměru...hlavně když to bude trochu mastný,na nějaký karbonování bych se taky vysral,páč to podle mě moc dlouho jezdit nebude
Tak to si napsal naprostou blbost. Právě že tyhle motůrky jsou docela namáhaný a potřebujou kvalitní 2t olej v poměru 1:40, na zajetí 1:33. Dáváme olej Mogul rapid 2T, polosynt. A divil by ses, že ty motory sou docela držáci, což neplatí o zbytku minibajku, to je hrubozrnej shit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký olej minibike 50 čína
El_Burro píše: SuperSic58> Přesně tak když je kvalitní olej a kvalitní směs (já dávám olej Husqvarna XP) tak motor běží krásně a je i spolehlivý ale zbytek to je bídá už se mi stalo na Minicross že sem utrh ventilek na té čínské duši,ty drapáčky už jsou skodo sliky ,plasty teda spíš laminátky jsou už tak popraskaný že se divim že drží
Mě se teď doslova rozpadla zadní brzda Ale motor drží a drží a jede furt jak brus
150 a najel jsem s tím něco přes 20 tis. pak jsem ho prodal. Poradil mi to chlapík co stavěl buginy s wartburg. motory kdybych neměl vlastní zkušenost nevěřil bych