1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500
1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500
Vzhled je zalezitost individualni a s ohledem na to, ze nad tou motorkou uvazujes, predpokladam, ze se ti libi. Je relativne nenapadna a prestoze je ergonomicky nejvetsi mezi starsima dvouvalcovyma petikilama (v soucasnosti je prekonana svym nastupcem CBF5), pusobi kompaktne.
Provozni naklady se odviji od toho, k cemu chces motorku pouzivat. Na turistiku muzes pocitat se spotrebou do 5ti litru ve vetsine rezimu jizdy (pokud nechces prekracovat 130 tak staci i skrcena verze), maximalne jsem se dostal na 8 - trvale 160 proti vetru se sirokyma brasnama.
Technika vychazi z cbr a horneta na urovni kolem roku 94 az 96 (i ergonomie a ovladani je prakticky shodny, vcetne chovani mezi 4 a 6 tis otackami). Vymenu oleje po 12ti tisicich zvladne v garazi asi kazdy vcetne vymeny filtru. Velka serviska s kontrolou ventilovych vuli je po 24 tisicich a da se s trochou sikovnosti a patricnym naradim (merky, kvalitni klice a gola + momentovy klic) provest i v amaterskych garazovych podminkach. A to i presto, ze ventilovy rozvod pouziva system kalibrovanych podlozek, pri jehoz nastavovani je nutne vyndat vacky.
Jinak obecne CB tak trochu klame telem. Nema rado nizke otacky, turisticky pasmo je od 4 do 6ti tis (od cca 5500 vys je znat rozdil mezi ostrou a skrcenou verzi), mezi 7mi a 10ti tis se chova jako sportovec. V zadnem ohledu vylozene nevynika, ale neni problem drzet krok se sportovnima motorkama, zrovna tak relativne uvolnena pozice umoznuje klidne proplouvani krajinou v coprackym stylu.
Ma samosebou i svoje mouchy, ale to zalezi hlavne na tom, v jakem smyslu budes motorku vyuzivat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500
1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500
1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500
jak by rekli na Nove, tak si vezmes k ruce sikovnyho kamarada a pul, mozna hodina prace a motorka jede naplno! :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500
Nejak mi nenapadlo ze by to mohlo byt jinak :lol:
Predpokladas spravne, delat by to nemelo. Ale nevidel bych to na nejak extra zavazny problem - spis je otazkou, proc to soucasny majitel neresi. Napada me par variant:
- zavzdusneny okruh predni brzdy
- zadrhavajici pistek v brzdovy pumpe (pumpa si nenasaje spravne mnozstvi kapaliny pri pusteny pacce a pak jde zmacknout vic nez ma jit)
- ojety desticky v kombinaci s necistotou na pistku trmenu - diky tomu by se mohlo stat, ze se pistky po uvolneni vraci vic nez maji
Nejvetsi pravdepodobnost je ta prvni varianta.
Jinak co se tyka skrceni, zadna veda to neni - tri vykonove verze CB se lisi skutecne jen v pouziti ruznych saich hrdel a hlavnich trysek. Regulerni odskrceni by melo byt pomoci vymeny saciho hrdla za jine, ale jak uz tu nekdo psal, pokud jen vyndas kovovou clonku z hrdla skrcene verze, asi rozdil oproti plne verzi tezko poznas.
1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500
Do karbece na trysku se leze zespodu, tusim ze krizovym srobovakem. Priruba je vlastne po sundani karbece volne pristupna.
Pri zpetne montazi je potreba dat pozor na spravne vedeni hadic a lanek a taky na tesnost prirub karburatoru na obou stranach, aby to nesalo falesny vzduch.
Takze vsem, kterym ten popis pomuze, preju hodne stesti ;) ... aneb poznej svuj motocykl...
1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500
Nejak mi nenapadlo ze by to mohlo byt jinak :lol: [/quote]
Sis to zřejmě spletl s minibikem?! Odkdy se na velký motorky montujou mechanický kotoučovky? :puke:
1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500
Spolehlivá, jen už bych ráda něco většího. Cena:52tis.
Jinak je plně otevřená, příruby na zavření dám k tomu nebo neni problém, aby je tam přítel rovnou dal. V TP 25 kW.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500
Nejak mi nenapadlo ze by to mohlo byt jinak :lol: [/quote]
Sis to zřejmě spletl s minibikem?! Odkdy se na velký motorky montujou mechanický kotoučovky? :puke: [/quote]
No jo Fidzi ma tedka sestikilo tak uz s nama dvacarema nemluvi respektive jenom do nich rejpe... :marod: :lol:
2 reakcí na tento příspěvek Honda cb 500
Zajimavy... u me tomu bylo spis naopak. Prakticky jen dve veci jsem na CB musel resit nasilim - srovnani padaku po "odlozeni" motorky na kruhaci a pak vymena lozisek v krku rizeni - opet s pomoci dostatecne dimenzovaneho domlouvatka.
Co se karbecu tyka, tak tam to slo ven taky trochu ztuha - ale jak se pozdeji ukazalo, slo to spatne prave proto, ze to tam posledne nekdo naskladal za pomoci nasili a nesedlo to jak melo. Skviry predchozi kutil maznul silikonem, takze si to vzduch neprisavalo.
Zpetna montaz se sice podobala jezkovi v kleci (teda spis dostan jezka do klece), ale vse prakticky bez nasili (tvrde priruby mezi motorem a karbecem, neuhnou, ale ty mezi karbecem a airboxem se zmacknou a karbec se zezadu nasadi na ty tvrdy priruby). Chvili trvalo, nez sem nasel ten spravnej grif, ale pak vsechno pasovalo jak ma. Dokonce i zmackle mekke priruby se vratily do puvodniho tvaru a tesnilo to i bez silikonu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 500
Napisu to za nej :P .. nechutne cista lestenka, tusim rok okolo 2001 (uz ma zlaty rafky), seriovej stav, barva cerna (znovu musim zduraznit ze nechutne leskla :cool: ). Nedavno meneny gumy (nebo aspon ta zadni), ted je tam Sport Demon.
Foto, ze kteryho prd uvidis je treba na
http://sim.boruvkov...e/p20070831003t.html