Při nastartování naměřím na baterce mezi 13,8 V až 14,1 V.
Při zvýšní otáček (3000 ot/min a víc) klesne napětí na 13 V.
Při zapnutí vyhřívaných rukojetí (oxford hot grips)napětí klesne 12,5 V. (při zapnutí dálkového světla to jde ještě trochu níž - tlumené se zapíná automaticky).
Neví někdo kde může být problém. Nechci měnit regulátor dobíjení zbytečně.
Vše měřeno na nabité baterce.
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení - při zvýšných otáčkách klesne napětí
rozdil volnobeh a zvysene otacky je normalni.. na volnobeh regulator nereguluje a jde z nej napeti jako z altiku, jen usmernene, pri zvyseni otacek nad nakou mez zacne regulovat a to regulovane napeti muze byt o malinko rozdilne nez to predtim bez regulace...
pod 13,5V je samo spatne. chce to ale taky merit se zdravou nabitou baterkou, nebo nakou dobu po nastartovani, to nabijeni je celkem "mekkej" zdroj a baterka ktera spadne pri startu pod 12V nez se vzpamatuje tak tak na ni muzes chvili namerit mensi napeti ikdyz to dobiji OK...
2 reakcí na tento příspěvek Dobíjení - při zvýšných otáčkách klesne napětí
jinak regulátor jsem kupoval novej od firmy ELESYS
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení - při zvýšných otáčkách klesne napětí
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení - při zvýšných otáčkách klesne napětí
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení - při zvýšných otáčkách klesne napětí
2 reakcí na tento příspěvek Dobíjení - při zvýšných otáčkách klesne napětí
CharlitoCZ píše: Než vyměníš regulátor, tak jak píše assassin, napoj régl +- přímo na aku a pak měř, měl jsem to samé, zkoušel jsem jiný regulator (naštěstí půjčený) a dělalo to furt, toto pomohlo, jezdim s tím už rok a regulátor mám napojený na baterku
Zdar,
ta samá odpověď.Vyčisti všechny kontakty.Hlavně to dělá kostra co ti spojuje baterku s motorem.Procínuj mínusový dráty u baterky,vyčisti kontakt co ti jde kostra na motor a bude to o.k.To,že se ti snižuje napětí při přidání plynu je chyba v elektrice ne v regulátoru.Řikám pročisti to a bude to ready
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení - při zvýšných otáčkách klesne napětí
StiefTomas píše: Vyčisti kontakty u regulátoru,na startovacím relé,kontakty na baterce a kostru která ti jde z baterky na motor nebo na rám.Uvidíš,že to bude o.k.Nic jinýho v tom nebude.Kdyby odešel regulátor,tak to nedobíjí vůbec
Nemáš pravdu brachu. Sám sem byl svědkem toho když odešel regátor na CBRku a dělal různý blbosti. Po jednom nastartování dával konstantě 19,5 V v jakejkoliv otáčkách, po dalším nastartování zas napětí stoupalo podle otáček od 12,5 až do 22 V. A po dalším nastartování třeba konstantně 14,5 V. Takže když se rozbije regulátor tak si dělá co chce a třeba i nenabíjí ale není to pravidlo.
Paine píše: Nemáš pravdu brachu. Sám sem byl svědkem toho když odešel regátor na CBRku a dělal různý blbosti. Po jednom nastartování dával konstantě 19,5 V v jakejkoliv otáčkách, po dalším nastartování zas napětí stoupalo podle otáček od 12,5 až do 22 V. A po dalším nastartování třeba konstantně 14,5 V. Takže když se rozbije regulátor tak si dělá co chce a třeba i nenabíjí ale není to pravidlo.
Jo tak to je jasný.To souhlasím.Tak mezi fázema máš 30V-100V.Ale když ti regulátor přebíjí,tak ti to skurví baterku a praskaj ti žárovky,takže to je závada kterou poznáš hned.Takhle to bylo myšleno.Špatně jsem to formuroval,moje chyba samozřejmě ale máš recht.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení - při zvýšných otáčkách klesne napětí
Bubrak ZX10R píše:
no to bude Fízzer nasranej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení - při zvýšných otáčkách klesne napětí
je to součást regléru nechej si to proměřit od někoho kdo tomu rozumí a pokud se to dá rozebrat tak materiálově je to oprava za pár peněz
Budwik píše: StiefTomas> Dřív než v sobotu se k tomu nedostanu ale zkusim to. Je se mně zdá divný že to na nízký otáčky dobíjí v pohodě a při přidání to klesne o 1 V (i víc)
To je logicke - cim vic tomu davas napit, tim vic bere zapalovani. Protoze ti to nedobiji, tak ti klesa napeti se zatizenim - krmi se to bud jenom z aku, nebo regulator dava malo. Presne takhle mi vloni odesel regulator.
Jestli chces vyloucit vliv spatnych kontaktu, zkus zmerit rozdil napeti mezi + vyvodem regulatoru a + polem aku. Samozrejme v otackach. Kdyz tam neco smysluplneho nameris (vic jak cca 0.1V), mas nekde spatny spoj.
Naposledy editováno 29.02.2012 13:34:01
1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení - při zvýšných otáčkách klesne napětí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení - při zvýšných otáčkách klesne napětí
Slávek-TDM píše: Tak hotovo, byl to regulator. Zakoupeny novy za 840,-Kc a uz zase skacu pres kaluze
supr kde si ho prosimte koupil ?
Bubrak-ZX10R píše: supr kde si ho prosimte koupil ?
Sorry, nejak jsem si nevsiml odpovedi. Koupil jsem ho zde:
http://www.autom.cz/...A-6-vyvodu-d2584.htm
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | Dnes v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |