1 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly
1 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly
Naposledy editováno 06.02.2012 19:54:09
1 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly
Značka JTG
Model JT 2012
Motor JTG, dvoutaktní jednoválec
Kliková skříň hliníková
Chlazení kapalinou
Sání sacími klapkami přímo do klikové skříně
Objem 301,58 cc. (250 a 280 bude)
Vrtání a zdvih 80 x 60 mm
Spojka lamelová v olejové lázni
Převodovka 5-stupňová
Zapalování Digital CDI Hidria s 2 mapami
Primární převod převodovka
Sekundární převod řetěz
Karburátor Dellorto PHBL 26 BS
Rám dvojitý,hliníkový se zabudovanou palivovou nádrží a zadním tlumičem na boku
Zadní kyvná vidlice hliníková
Napínák řetězu zabudovaný hliníkový
Přední tlumiče hydraulické Tech průměr 39mm, délka 175mm
Zadní tlumič progresivní Olle, délka 175mm
Přední brzda Formula se čtyřpístkovým třmenem, kotouč 185mm
Zadní brzda Formula s dvoupístkovým třmenem, kotouč 150mm
Ráfek hliníkový s 32 dráty
Pneumatika přední Michelin 2,75x21
Pneumatika zadní Michelin 4,00x18
Ovládání plynu rukojeť Domino
Kryt motoru hliníkový 7075
Brzdový pedál hliníkový a pružný 7075
Řadící pedál hliníkový a pružný 7075
Startovací páka hliníková
Řidítka bezhrazdová hliníková
Rozvor kol 1320mm
Váha 65kg
Palivová nádrž zabudovaná v rámu na 2,7litru
Benzín 1:50
Cena 130500,-Kč s DPH
1 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly
2 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly
Marek.302 píše: hehe já se na tom vozil první :D :)).. škoda že nedělají 125.. :/
Ahoj Marku, já to vím, ale jenom mě tak trochu mrzí, že jsi mě nedal vědět jak to šlo na NEW JTG . Za to máš pořádek v pokojíčku...
Jenom pro pořádek:
- mototrial69 = Daniel Haase, Marku
- tel.602 770 082
- from Morava
Co na JTG říkal Dominik?
Jsem rád, že už to tady jenom nečteš a taky přispěješ do diskuze... .
Naposledy editováno 21.02.2012 07:02:43
2 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly
Mototrial69> Ahoj Dane :)... No tak JTG mě docela nadchlo kyvnou vidlici, rámem, přepákováním, brzdami Formula... má to spoustu krásných nových vychytávek... ale vzhledem k tomu že je to nové tak nevíme co na tom bude odcházet... a má to ještě spoustu much... např: zadní pneumatika se při větším stlačení tlumiče dotýká tlumiče výfuku... vnitřní zavit ve víčku nádrže byl prasklý a ještě třeba startovací páka se dotýkala výfuku a drnčelo to... to je jen pár věcí, kterých jsem si všiml za půl hodiny ne moc podrobného prohlížení :))
Naopak kladně ještě musím ohodnotit pérovani... na to že to byla uplně nová motorka tak to krásně fungovalo.. super je také možnost nastavení útlumu na tlumiči dvěma prsty.. Spojka je krásně plynulá a od spodu to jede pěkně... takové živé... pocitově mi přijde lehčí než GG300 ale oproti bráchové gg280 mi to přijde stejné.. u airboxu je to dosti široké ale na to že je na jedné straně tlumič i tlumič výfuků to ještě není tak strašné... to je asi tak všechno co bych k JTG řekl... myslím si že tak za rok možná dva to bude jedna z nejlepších motorek na trhu!
Brácha je k tomu více skeptický než já.. a moc se mu JTG nelíbí...
A co Ty Dane? Už jsi se rozhodl jakou motorku si koupíš na sezónu 2012? :)
S pozdravem Marek Wünsch
TP70 píše: Jak tak koukám tak jim to JTG jede jak s praku,nojo no tříkilo dvoutakt
Mně ta Pólova třístovka příjde od spoda trochu línější jak Gazík. Možná jen klame ten hlučnej výfuk...
Kolik ten Pól měří? Docela čahoun, zdá se. Mává nohama při balancování jako Jordi kdysi Zřejmě typické v rodině Tarresů
Teď jsem na 6-týdnů mimo hru ( I am ill ) a až budu OK tak mám luxusní kolo a to je teď hlavní výzva. A motorka tu teď neřeším...
Já za sebe říkám, pokud půjdu do nové motorky tak bude moc těžká volba mezi Ossou a JTG
P.S. a toho rozdílu oproti fotogalerii u prodejce na netu a skutečnosti, kde i já laik jsem si všiml, že rozeta drhne kyvku značí, že vylepšovat bude asi potřeba..
Naposledy editováno 22.02.2012 20:51:47
Wert> Toho jsem si ani nevsiml... :D ale snad to casem vychytaji.... :)
http://www.tss.cz/?m...o&vyrobce=gasgas