mám menší problém , motor je po GO, předstih hotový, svíčka jiskru hází, ale ne a ne chytnout. Podíval jsem se tedy na karburátor a myslím si, že chyba bude někde v něm. Benzín do něj jde, ale když jsem zkoušel nastartovat vůbec se nenasaje vzduch s benzínem. Po sundání karburátoru byl vnitřek uplně suchej, to znamená že benzín prostě nejde přes karburátor do motoru. Nic jsem s ním nedělal, už jsem to tak koupil,ale nevím kde by mohl být problém.......poradí někdo?
Naposledy editováno 12.03.2012 14:51:31
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor ČZ 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor ČZ 250/513
Prusa #94 píše: Fillipho> budeš mít mokrou svíčku
Díky, to jsem si myslel, ale tohle už asi svépomocí nezvládnu . I když jsem sundal svíčku a vstříknul jsem trochu benzínu do válce a svíčku dal zpět tak nic..... já a motor, to vždy byla španělská vesnice nikdy si neporozumíme
Naposledy editováno 13.03.2012 13:29:32
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor ČZ 250/513
Ale vím, že k přerušení primárního napětí zapalovací cívky kontakty musí dojít v okamžiku, kdy ho magneto vyrobí největší. Takže je důležitá vzájemná poloha cívka magneta - pólový nástavec magneta - okamžik odtrhu.
Dále je důležité, aby zapalovací cívka měla provedení a parametry, které ji předurčují k spolupráci s magnetkou. Páč špulka do bateriového zapalování je jiná.
Další zdroj potíží bývá odrušená fajka a bezdrátový zapalovací kabel (kromě dalšího tuctu možných problémů).
Mě se vždy osvědčilo namontovat na motorku to, co tam patří, jak to tam patří a co je vyzkoušeno.
Někdy se stává, že použitím kde čeho to jiskru sice hodí, ale je třeba slabá a nebo jinak nedomrlá a motorista se schvátí na těle a následně zhroutí i duševně.
To chce klid ( ) a postupovat systematicky...
Zdenalbenal píše: Zapalování na Zetoru neznám.
Ale vím, že k přerušení primárního napětí zapalovací cívky kontakty musí dojít v okamžiku, kdy ho magneto vyrobí největší. Takže je důležitá vzájemná poloha cívka magneta - pólový nástavec magneta - okamžik odtrhu.
Dále je důležité, aby zapalovací cívka měla provedení a parametry, které ji předurčují k spolupráci s magnetkou. Páč špulka do bateriového zapalování je jiná.
Další zdroj potíží bývá odrušená fajka a bezdrátový zapalovací kabel (kromě dalšího tuctu možných problémů).
Mě se vždy osvědčilo namontovat na motorku to, co tam patří, jak to tam patří a co je vyzkoušeno.
Někdy se stává, že použitím kde čeho to jiskru sice hodí, ale je třeba slabá a nebo jinak nedomrlá a motorista se schvátí na těle a následně zhroutí i duševně.
To chce klid ( ) a postupovat systematicky...
Tak já také znám teorii, nejsem uplně jalovej začíal jsem na pinckovi, tak že vím co a jak i v praxi. V motoru je vše původní nic neorigo, vše je nové, ložiska, gufera, píst i vložka ve válci je moc pěkná bylo vidět, že nedávno byl dělán výbrus, ale stejně nic, indukční cívka je tam klasika,ale stará, tak nevím zda to třeba není tou. MYslím si však, že jiskra je dobrá, spíš mě trápí, proč ta svíčka není mokrá
Když obrátíš karbec hore nohama, měly by plováky být v této (vodorovné) poloze. To pod hlavní tryskou je vlnolam, který zabraňuje pěnění paliva při běhu motoru. Tady je verze, která má v sobě dírky. Starší provedení je nemá a musí být montován tak, aby mezi ním a nálitkem víka plovákovky byla mezera.
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor ČZ 250/513
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor ČZ 250/513
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor ČZ 250/513
Sorry, včíl jsem koukl o stránku dopředu a tam píšeš že kompresi má jak kráva, tudíž kroužky jsiou, Svíčku tam dávej jen s jednou podložkou, ne s třema, to je pak chudera utopená a nemá fakt co zapálit, protože je jiskřiště moooc navrchu. Nevím jestli do těchhle motorů nemají patřit ypsilonky?? Pod svíčku jen jednu podložku a dotahnout, případně koukni do nějakýho manuálu na doporučený typ svíčky ( N nebo Y ?? ), já tyhle kroskový motory moc neznám .
E. - doplnění
Naposledy editováno 15.03.2012 12:50:51
Naposledy editováno 15.03.2012 14:55:07
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor ČZ 250/513
Eště mně napadlo, není povylezlý gufero pod zapalováním?? Finta fí - máš doma tlakovej vzduch - kompresůrek nebo něco takového? Sundej pravej dekl, sundej svíčku do otvoru po svíčce foukni luft a měj druhou ruku pod dynamem u karteru. Pokud tam ucítíš průvan - je to tím.Ono se někdy stane že si gufero blbě sedne a povyleze.
Naposledy editováno 15.03.2012 15:26:47
Bimbam píše: Dej do kupy ty plováky jak píše Zdenál - ono to že tam něco jde nemusí zamenat že je toho dost na to aby to čaplo, žbryndni tak vršek (špunt) od petflašky do válca, hned zamontuj svíčku a pořádně prošlápni. To by v tom byl Kalousek aby nechytla. Nebo vytlačit na kopec a z kopca důle to zkusit natočit samospádem.
Eště mně napadlo, není povylezlý gufero pod zapalováním?? Finta fí - máš doma tlakovej vzduch - kompresůrek nebo něco takového? Sundej pravej dekl, sundej svíčku do otvoru po svíčce foukni luft a měj druhou ruku pod dynamem u karteru. Pokud tam ucítíš průvan - je to tím.Ono se někdy stane že si gufero blbě sedne a povyleze.
Tak plováky jsou ve vodorovné poloze, pustil jsem benzín nateklo tam něco, ale ne moc pak se benzín zastavil, napustil jsem tedy hadičku, sundal z kohoutku a fouknul do ni, abych benzín natlačil dovnitř a najednou to nešlo :D, před tím to šlo, ted jak jsem srovnal ty plováky tak to nešlo, tak jsem mačkal chlastátko a benzín tam šel, dokud nevytek, dal jsem karbec zpět a chtěl to natočit a nic, Kalousek mi nepřál . Ale sundal jsem ho, a vevnitř to bylo fakt mokrý, asi víc jak před tím, ale stejně nicht!!!!! Zkusím i to co mi radíš s tím guferem :), ale fakt to má kompresi jako bejk. Sakra já už mám absták, vše je hotový, venku krásně a teplo a jen ten podělanej motor nejde, což je u mě klasika já a motor to nejde dohromady
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor ČZ 250/513
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor ČZ 250/513
Naposledy editováno 16.03.2012 11:15:14
Jenom mě ještě napadlo, když tak jsem koukl na ten obrázek co máš jako profilovku, nemůže vadit že je ten karbec poněkud fest našikmo?? Pisa hadra. Je to tak u všech těchdle krosek že mají motor posazenej zadkem vejš a tím i karbec je skloněnej dopředu? Jehla jak soudím podle obrázků - fotek kdyby byla v zadní části plovákovky, díky tomu že je karbec šikmo tak je vpředu vejš hladina a plovák zavírá již při pro trysku nízké hladině ??? Nebo je to u krosek schválně když se hrabou do kopca aby měly dost benálu v plovákovce?
Naposledy editováno 16.03.2012 12:53:23
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor ČZ 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor ČZ 250/513
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor ČZ 250/513
Naposledy editováno 16.03.2012 22:04:14
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor ČZ 250/513
Bimbam: To jsem také zkoušel a nic, natankoval jsem do válce a nic......jak řikám, párkrát to jako natočím, sundám hlavu a pokud hlava i píst bude mokrej, tak poslední možnost je ten předstih, pokud ani tím to nebude, pak mám perpetum mobile
Naposledy editováno 17.03.2012 08:52:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 | Vrata21 | 6 | 21.2.2022 v 09:50 papiboy |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 | Anti | 26 | 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ |
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 | Anti | 17 | 9.11.2021 v 21:24 Anti |
Spojka ČZ 250/513 ČZ 250/513 | caja008 | 4 | 29.6.2021 v 09:54 Béďa17 |