Nejde mi to na rozum, Rex brzdí hůř jak jízdní kolo..Jedu, zmáčknu páčku pomalu až k heftu ( nastavení na č.1) a pokud si nepomůžu zadkem, tak tak mám brzdnou dráhu jak lokomotiva..
Dosavadní zásah:
-hadičky pancířové
-brzd.kapalina
-odborně ovzdušněno
-destičky
-třmeny vyčištěny
-nikde nic nerosí
Napadla mě ještě pumpa, ale ta buď funguje, nebo ne, pokud se nemýlím a tato se zdá že funguje, takže už nevím co s tím..Nerad bych jí koupil a pak zjistil že si jí můžu dát do pokojíčku na poličku.
Chystám se jezdit palici jako blázen a potřebuju zastavit , tak co s tím sakra může být ?
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,brzdy a zase brzdy
Jinak brzdová pumpa pomůže strašně moc, u srada je ten pocit z brzd s lepší pumpou úplně jinde.
edit: A odkdy frajer jak ty brzdí?
Naposledy editováno 15.03.2012 15:01:20
3 reakcí na tento příspěvek Brzdy,brzdy a zase brzdy
Wild-Borderer píše: Nejsou dy destičky nějaký šmejd čínský? Viz. http://tv.sme.sk/v/...ili-v-plamenoch.html Je to sice auto, ale...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy
Wild-Borderer píše: Nejsou dy destičky nějaký šmejd čínský? Viz. http://tv.sme.sk/v/...ili-v-plamenoch.html Je to sice auto, ale...
To tě nenapadlo, že někdo kdo dá i nové pancéřové hadice asi nebude řešit pár stovek za levné destičky??? Zvlášť když psal že je měnil taky...
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,brzdy a zase brzdy
A opravdu zhubni
Bludevil píše: Materiál kotoučů? Protože stavím druhou motorku a občas pro testy na ní namontuju brzdy z mého gsx-r. No a brzdy které na gsx-r brzdí mizerně i s lepší pumpou na té stavbě brzdí jak satan. Nechápu... Takže ty kotouče asi taky dělají docela své.
Jinak brzdová pumpa pomůže strašně moc, u srada je ten pocit z brzd s lepší pumpou úplně jinde.
edit: A odkdy frajer jak ty brzdí?
čeče kotouče jsou seriovka origo "kvalita" :))
Jediné co se změnilo je to, že po tom nechtěném výletu mimo vozovku, jsem byl nucen jeden vyměnit. Nový byl second hand a tlouštka odpovídala...jen měl o pár děr více
Tak nevím , jestli to má vliv.. Do té doby to sice taky brdilo na h.., ale né zase tolik.
Brzdím kvuli podpisům
Naposledy editováno 15.03.2012 15:56:57
Wild-Borderer píše: Nejsou dy destičky nějaký šmejd čínský? Viz. http://tv.sme.sk/v/...ili-v-plamenoch.html Je to sice auto, ale...
Desky jsou AP racing
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,brzdy a zase brzdy
... zkus páčku zmáčknout a držet, jestli se bude propadat tak ti propouští gumičky v pumpě.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy
FiZzeR píše: Kdo brzdí prohrává
... zkus páčku zmáčknout a držet, jestli se bude propadat tak ti propouští gumičky v pumpě.
Nepropadá, pouze při ovzdušnování
Prostě za ní drapnu, zmáčknu jí tak pul centimetru od heftu a drží, jen to prostě nemá žádný nástup. .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy
... každopádně pokud to začalo dělat po výměně kotouče, tak bych hledal zradu tam. Pokud jsi měnil jenom jeden, tak na něm může bejt ještě vrstvička materiálu z původních desek a může to mít jiný vlastnosti... takže otryskat sklem nebo tak něco... Pamatuju že tohle mi radili na rsvzone kdysi když jsem přecházel z SBS desek na EBC sinter a nebrzdilo to, nakonec se to ojelo ale trvalo to dlouho...
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,brzdy a zase brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy
FiZzeR píše: Michal1011> ... tak v tom případě zkus vynechat steroidy, pak ji půl centimetru k heftu nezmáčkneš
... každopádně pokud to začalo dělat po výměně kotouče, tak bych hledal zradu tam. Pokud jsi měnil jenom jeden, tak na něm může bejt ještě vrstvička materiálu z původních desek a může to mít jiný vlastnosti... takže otryskat sklem nebo tak něco... Pamatuju že tohle mi radili na rsvzone kdysi když jsem přecházel z SBS desek na EBC sinter a nebrzdilo to, nakonec se to ojelo ale trvalo to dlouho...
Hele ale to bych snad poznal na puvodních deskách ne ? nerovnoměrný sjetí atd. Odjel jsem na předchozích APčkách se stávajícíma kotoučema celou sezonu a ted když jsem je vyhazoval, nevykazovaly známky nějakýho rozdílu, prostě klasika stejtý na 50 % .
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy,brzdy a zase brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy
Michal1011 píše: Nepropadá, pouze při ovzdušnování
Prostě za ní drapnu, zmáčknu jí tak pul centimetru od heftu a drží, jen to prostě nemá žádný nástup. .
Z ceho jsou ty desky?
Sintrované, carbon cevlar..?
Myslím si, že složení desek by mělo být nějaké podle materiálu z kterého je kotouč.
Jinak to nemusí fungovat.
A pokud jsi vyměnil jeden kotouč a brzdí to hůř, tak máš asi i rozdílný brzdný účinek na jednotlivých kotoučích a to asi taky není dobře
No nezávidím, mit tyhle problémy, taky si sáhnu na život
Wild-Borderer píše: Jen technická, u bubnové brzdy trvá tak 100km než si pakny sednou a začne to aspoň trochu brzdit a dalších 100km, aby to začalo brzdit pořádně. U bubnu je to jak popisuješ, prostě stojíš celou vahou na brzdě a nic. Neni u kotoučovek něco podobnýho? Protože to by mohlo být ono.
Pakny u plechovky jsou mi jasný, tam se většinou nechává vule u ručky než si to sedne, pak se dotahuje, ale tohle fakt nebrzdí.
Pokud bych tu páčku hodil na čtyřku ( blíž k heftu ), tak jí zmáčknu až na něj, zkrátka žádnej odpor
FiZzeR píše: Hele a ještě mě napadá, nehrabal ses v pumpě, neměnil páčky nebo tak něco? Mrtvej chod máš seřízenej správně? (cca 10-15 mm na konci páčky).
Vubec.., s pumpou jsem pracoval jen stylem : otevřít, dolít, zavřít.
Páčka dostala trochu ránu po tý bouračce, ale jen se trochu ohla směrem dovnitř
Mrtvej co ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy
Michal1011 píše: Hele ale to bych snad poznal na puvodních deskách ne ? nerovnoměrný sjetí atd. Odjel jsem na předchozích APčkách se stávajícíma kotoučema celou sezonu a ted když jsem je vyhazoval, nevykazovaly známky nějakýho rozdílu, prostě klasika stejtý na 50 % .
Tys na stejných deskách jezdil i předtím a bylo to lepší?
Mě se takhle chovala brzda na cebru, desky jsem rovnou vyhodil, kotouč vyčistil a odmastil, dal desky s jinou směsí a je to rozdíl jak hovado.
Jo a taky mi prodavač rikal, at na ne jdu zezacatku pomalu, ze jak je přepálím, tak zesklovati a pak to nebrzdí..
Naposledy editováno 15.03.2012 16:20:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy
dva_hrnce píše: Z ceho jsou ty desky?
Sintrované, carbon cevlar..?
Myslím si, že složení desek by mělo být nějaké podle materiálu z kterého je kotouč.
Jinak to nemusí fungovat.
A pokud jsi vyměnil jeden kotouč a brzdí to hůř, tak máš asi i rozdílný brzdný účinek na jednotlivých kotoučích a to asi taky není dobře
No nezávidím, mit tyhle problémy, taky si sáhnu na život
jsou to tyto
samo na zrx, v náhledu jsou na tele
Naposledy editováno 15.03.2012 16:18:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy
Michal1011 píše: jsou to tyto
samo na zrx, v náhledu jsou na tele
No, skvělý... tuhle směs jsem na letošek koupil taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy
FiZzeR píše: No, skvělý... tuhle směs jsem na letošek koupil taky
tak neriskuj a před každou zatáčkou si na mě vzpomeň
Hele co ten mrtvej chod ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy
dva_hrnce píše: Tys na stejných deskách jezdil i předtím a bylo to lepší?
Mě se takhle chovala brzda na cebru, desky jsem rovnou vyhodil, kotouč vyčistil a odmastil, dal desky s jinou směsí a je to rozdíl jak hovado.
Jo a taky mi prodavač rikal, at na ne jdu zezacatku pomalu, ze jak je přepálím, tak zesklovati a pak to nebrzdí..
Hele nebylo, ale myslel jsem si, že budou zpuchřelý hadice, tak jsem byl v klidu a dal jiný, bohužel stále to samé....
Kotouče jsem odmastil taky a najel jsem na nových deskách cestu z Roztok do Prahy, takže nebylo kde to přepálit, jel jsem v klidu...
Pokusím se narovnat tu páčku a uvidím..Rozebírat pumpu nebudu, to by taky mohlo být to poslední co v životě udělám
Michal1011 píše: tak neriskuj a před každou zatáčkou si na mě vzpomeň
Hele co ten mrtvej Chod ?
Jan Sladký Kozina, proč se ptáš
Když mačkáš páčku, tak je to vzdálenost, kterou urazí konec brzdové páčky od "nezmáčknuto" po "na zvednutém roztočeném kole se začíná projevovat brzdný účinek". Chápeš ne Jako musíš mít mrtvej chod na spojkový páčce, tak má bejt i na brzdový. Ani moc malej (neodbrzďuje) ani moc velkej (půlka dráhy páčky je mrtvej chod).
Naposledy editováno 15.03.2012 16:34:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy
FiZzeR píše: No, skvělý... tuhle směs jsem na letošek koupil taky
Hele třeba máš jiný materiál kotouče a bude to brzdit jak hovado
Vono to fakt musí bejt tak nějak k sobě, není úplně jedno co s čím skombinuješ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy,brzdy a zase brzdy
dva_hrnce píše: Hele třeba máš jiný materiál kotouče a bude to brzdit jak hovado
Vono to fakt musí bejt tak nějak k sobě, není úplně jedno co s čím skombinuješ.
No hele teď jsem jezdil desky EBC HH na kotoučích EBC Říkám, dlouho trvalo než si sedly, první sezónu to hučelo jak když brzdí rychlík, pak začal při dobrzďování vibrovat předek (stačilo srazit hrany desek), a pak už to bylo celkem cajk. Za studena žádnej šlágr, ale jak se ty desky ohřály (což se mi povedlo snad jen v sosnový ) tak brzdily doslova na myšlenku.
Od těch APček jsem si sliboval lepší chování na silnici, doporučovalo mi je spousta lidí kterým mám důvod věřit Tak jsem zvědavej, zatím jsem na tom jel jen jednou přes město
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Držák na mobil [1, 2] Kawasaki ZRX 1100 | Danny350 | 44 | 4.8.2024 v 19:21 Deadman |
Servis / svářeč výfuků Kawasaki ZRX 1100 | DJwasabi | 10 | 14.2.2024 v 06:54 Eddie83 |
Sháním (asi) svářeče - výfuk Kawa Z... Kawasaki ZRX 1100 | DJwasabi | 2 | 13.2.2024 v 08:46 ficcus |
představce u ZRX Kawasaki ZRX 1100 | ujec76 | 10 | 30.3.2023 v 15:53 Krautkopf |
sháním Servis na Kawasaki ZRX 1100 :) Kawasaki ZRX 1100 | farnajs | 6 | 15.3.2023 v 22:10 Sharan69 |