1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
Doly_cz píše: Ono to nebude tak jak ty píšeš. Já mám ještě předchůdce výše zmíněného interkomu a za dva roky co jej mám jsem jej použil jen na třech dovolených. Celkem to bude max. 30dní. A nyní mi řekněte, proč na 15 dní za rok mám kupovat sadu za 9000,-, když můžu mít za 2000,-? Normálně s ní nejezdím, jelikož ji nepotřebuji. Já namám potřebu mít vče nej značku abych byl IN. Charakter člověka se nepozná podle toho, jak moc značkové má věci.
naprostý SOUHLAS
Jen ještě dotaz : slouží tak, jak má ?? Uvažuji o koupi, proto se ptám. Díky P.
1 reakcí na tento příspěvek intercom
Stejnětak se tu řešil momenťák. Každej druhej tu psal,že sice ví,že ten levný je nepřesný,ale že ho potřebuje jen jednou za čas. To jako když ho potřebuju jednou za čas,tak mě stačí ten nepřesný? Přesný potřebuje jen ten,kdo ho používá více,jak jednou za čas? Toto nechápu. Vysvětlí mě to někdo?
Pokud má ten přesný toleranci 3 procenta a potřebu překalibrovat po utažení 1000 šroubů a ten nepřesný toleranci 5 procent a překalibraci co 300 šroubů, má pro člověka, který se jednou za rok v zimě pohrabe v motorce a utáhne 30 šroubů smysl kupovat ten přesný? Je ten rozdíl v přesnosti tak podstatný, aby se vyplatilo připlácet na dvoj- až trojnásobek ceny?
Pokud by ten levný měl toleranci 50 procent, tak je samozřejmě blbost ho kupovat a ušetřit. Ale ony jsou ty rozdíly kolikrát tak nepodstatné, že je cenový rozdíl fakt neospravedlní. A to nemluvím o tom, že v hromadě servisů používají momenťáky 10 let bez kalibrování - to už je pak fakt lepší nový klíč z Lidlu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
parezi píše: naprostý SOUHLAS
Jen ještě dotaz : slouží tak, jak má ?? Uvažuji o koupi, proto se ptám. Díky P.
Vše funguje jak má, akorát jeden je po nehodě trochu "nemocný", ale není to nic co by bránilo v používání. Hlasitost se dá nastavit dost vysoká, se spárováním nemám problém, akorát mě vadí to ovládání na přilbě. Proto zvažuji koupení nových a to už těchto s ovládámím na řídítka. Je to daleko pohodlnější než pořád hledat na helmě tlačítko. Do interkomu s ovládáním na přilně bych už nešel.
PS: je pravda, že ve 100 km/h není moc rozumět, ale já to přikládám za vinu helmě, která je hlučná jak svině při zabíjačce..
Naposledy editováno 13.03.2012 12:09:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
Já nevím,ale mě přijde lepší mít to na helmě,kde se nekoukám jinam. Více se pak věnuji jízdě,jak brejlit na řidítka a nevěnovat se řízení. (to znám z navigace)
1100virago- pokud je to tak,jak píšeš,tak by to logiku mělo,ale mám pocit,že kalibrace je i časová a ne jen podle počtu utažení a tady mě přijde,že ten levný má pružinu rozladěnou dost brzy. At ho používáš,nebo ne. A kalibrace? Tu si myslím,že nedělá ve finále nikdo,ale jinak máš asi pravdu.
Já ze své povahy bych si spíše rozmyslel,jestli interkom chci,nebo ne. Pokud ano,tak pořádný,pokud ne,tak žádný. Nic mezi tím. Tím,že jezdím pravidelně jen se synem,tak interkom potřebuji,jezdit ale silnici a ještě sám,tak ro rozhodně nekupuju.
Nejlepší jsou stejně momenťáky zkrutné s ručičkou, jen se nesmí stát to co kámošovi, když utahoval hlavu v autě na 40 Nm a momenťák měl v kpm a nějak si toho nevšiml Pak nadával, že je na dvanácti a už to nechce jít dál
2 reakcí na tento příspěvek intercom
V neposlední řadě má interkom problém s počasím, v chladnějším počasí tlačítka "ztvrdnou" a nedají se používat, prostě na zmačknutí interkom nereaguje. K tomu že po pár pádech máme uražené antény, místo kterých nám teď z interkomu kouká "struna od sekačky" není ani co dodávat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
quix píše: Máme těchto interkomů v partě 6ks, ze začátku jsme z nich byli nadšení, vše fungovalo bezvadně. Ty nejvíce používané (2x týdně) vydržely necelý rok, nyní je problém interkom vůbec zapnout (po necelém roce se vymačkaly tlačítka pro zapnutí), po zapnutí se interkom musí často několikrát resetovat, aby se spároval s druhým interkomem a někdy spárování zabere i dvacet minut. Dále je problém s dosahem (v terénu zajedete za kopec klidně 50 m před kolegou za vámi a vypadává signál. V rychlosti 70km/hod+ v krosové helmě už je hlas také nesrozumitelný
V neposlední řadě má interkom problém s počasím, v chladnějším počasí tlačítka "ztvrdnou" a nedají se používat, prostě na zmačknutí interkom nereaguje. K tomu že po pár pádech máme uražené antény, místo kterých nám teď z interkomu kouká "struna od sekačky" není ani co dodávat.
tak takhle vypadá pořádná zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
quix píše: Máme těchto interkomů v partě 6ks, ze začátku jsme z nich byli nadšení, vše fungovalo bezvadně. Ty nejvíce používané (2x týdně) vydržely necelý rok, nyní je problém interkom vůbec zapnout (po necelém roce se vymačkaly tlačítka pro zapnutí), po zapnutí se interkom musí často několikrát resetovat, aby se spároval s druhým interkomem a někdy spárování zabere i dvacet minut. Dále je problém s dosahem (v terénu zajedete za kopec klidně 50 m před kolegou za vámi a vypadává signál. V rychlosti 70km/hod+ v krosové helmě už je hlas také nesrozumitelný
V neposlední řadě má interkom problém s počasím, v chladnějším počasí tlačítka "ztvrdnou" a nedají se používat, prostě na zmačknutí interkom nereaguje. K tomu že po pár pádech máme uražené antény, místo kterých nám teď z interkomu kouká "struna od sekačky" není ani co dodávat.
O jakém typu konkrétně píšeš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
1 reakcí na tento příspěvek intercom
Cecill píše: Omlouvám se autorovi tohoto vlákna,protože můj příspěvek není až tak úplně k jeho tématu, ale myslím si, že jakýkoliv interkom je úplně na houno.Jsem rád když jedu a nikdo mi do toho nekecá Radši tu 9ku jak tu kdosi psal naleju do nádrže.
to si ovšem myslíš hodně blbě. A nehledě na to,že ti takovej intercom může třeba zachránit život.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
dudik1 píše: Když budeš chtít něco z dealextreme, tak existuje česká verze. Jmenuje se to zbozizapolovic.cz.
A maj to tam levnější? Z dealextreme jsem objednával několikrát a nemám s tím problé ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
Tarzy píše: A maj to tam levnější? Z dealextreme jsem objednával několikrát a nemám s tím problé ;)
Jo tak to jsem neporovnával. Jen mi přijde výhodnější komunikace v češtině.
1 reakcí na tento příspěvek intercom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
milenka píše: Stále so nemohu rozhodnout jaký intercom . Co říkáte na tyto Midland BT city nebo Midland BT Twin
V sobotu jsem si objednal Midland BT Next. Podle toho co jsem o tom nastudoval, tak to má stejné vlastnosti jako Interphone F5. A cena je poněkud příznivější.
1 reakcí na tento příspěvek intercom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
prackarr píše: F5
midland
Myslím,že rozdíl v ceně je minimální.
Jsem zvědavý,jak dlouho vydrží baterky,jak za řízení a jaký zvuk apod. To se z propozic nedočteš.
Pak babo raď.
Každopádně ty midlandy bych asi nechtěl kvůli těm anténám,ty budou asi problém.
No takhle levnou F5 jsem teda nenašel. Ale ten Midland jsem na www.shop3000.cz/product.php
našel levnější.
A pokud jsem pochopil dobře informace co k tomu jsou, tak ty anténky pro běžnou komunikaci se spolujezdcem nepotřebuješ. Měl bys je vyklopit, až když budeš chtít komunikovat s další motorkou, která je od tebe dál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
Na poslech rádia ho rozhodně nechci,kdybych si mohl vybrat,vůbec bych rádio v intercomu nechtěl. Na to,abych kecal se starou na zádech,jaké si obleče plavky,až k tomu rybníku dojedem,to taky nechci. Já to mám opravdu jen pro praktické použití.
A pokud vybíráš jen podle ceny,že ten jeden stojí 7 a ten druhý 8,tak to může být cesta do pekel. On ten intercom může být levnější,ale baterka vydrží polovinu(co pak s tím,když je zalitá v přístroji?),Kvalita zvuku,filtrace a další věci. Toto se na krabici nedočteš.
Za mě- F4 je až na malý dosah asi to nejlepší,co jsem měl na uších. Ty shity za 3 tisíce ani zmiňovat nebudu. Podle mě má interphone nejfestovnější stavbu,a pak výdrž baterek.
I když teda musím říct,že proti F4 je F5 až na dosah "horší ve zvuku" a pak baterky vydrží nepatrně méně. Jinak bych jim nevyčetl nic.
Pokud chcete tedy intercom vážení,tak si bud kupte kvalitu,nebo nic,protože chrastítko za 3000,co v něm není slyšet je na hovno a tudíž vyhozené prachy.
prackarr píše: dudik1> Já nevím,na co ty intercomy potřebují jiní,ale já je používám výhradně na komunikaci s jinou motorkou. Jezdím se synem a s dcerou,tak na to. Mohu je upozornit na nebezpečí,domlouváme se,kde zatočit,kam jet a pod. Nemusíme tudíž pořád zastavovat a křičet na sebe skrze helmy. V lese se zas stává,že se jeden "ztratí". Ty ho vidíš,ale on tebe ne. On tě hledá a jede pryč od tebe v domění,že tě stopuje. nS interkomem mu řeknu,že jsem od něho např. na třetí hodině a on mě dojede. Pak taky ten,co vede lehce přehlédne nějaký výjezd,odbočku apod. Při vedení toho zkrátka hlídáš moc a ten,co se "veze" za tebou,má naopak hodně času. Pak zastavíš,a on ti řeknenapř.- hele,kilometr zpět byl pěknej výjezd. S vysílačkou mě může zastavit hned. Toto jsou důvody,proč já mám intercom.
Na poslech rádia ho rozhodně nechci,kdybych si mohl vybrat,vůbec bych rádio v intercomu nechtěl. Na to,abych kecal se starou na zádech,jaké si obleče plavky,až k tomu rybníku dojedem,to taky nechci. Já to mám opravdu jen pro praktické použití.
A pokud vybíráš jen podle ceny,že ten jeden stojí 7 a ten druhý 8,tak to může být cesta do pekel. On ten intercom může být levnější,ale baterka vydrží polovinu(co pak s tím,když je zalitá v přístroji?),Kvalita zvuku,filtrace a další věci. Toto se na krabici nedočteš.
Za mě- F4 je až na malý dosah asi to nejlepší,co jsem měl na uších. Ty shity za 3 tisíce ani zmiňovat nebudu. Podle mě má interphone nejfestovnější stavbu,a pak výdrž baterek.
I když teda musím říct,že proti F4 je F5 až na dosah "horší ve zvuku" a pak baterky vydrží nepatrně méně. Jinak bych jim nevyčetl nic.
Pokud chcete tedy intercom vážení,tak si bud kupte kvalitu,nebo nic,protože chrastítko za 3000,co v něm není slyšet je na hovno a tudíž vyhozené prachy.
No já si zase s batůžkem pokecám rád. A při dlouhé cestě už mě nebaví hulákat z přilby do přilby. Taky už mi párkrát batůžek s interkomem zachránil zadek, protože viděl to co já jsem přehlédl. S tou výdrží baterek uvidím. Když už vzpomínáš tu cenu, tak rozdíl mezi
8800,- a 6400,- mi přijde celkem podstatný. Ale nevybíral jsem jen podle ceny. A F4 a F3 jsem doma měl. Nemůžu jim vyčíst nic, krom toho že mi odcházely headsety a nebylo to špatnou montáží. Prostě odešlo buď jedno nebo druhé sluchátko nebo rovnou obě dvě. Naštěstí tohle všechno kryla záruka. Pak jsem je radši prodal.
1 reakcí na tento příspěvek intercom
Pokud nepotřebuju kecat s jinýma motorkářema ale jen s baťůžkem, tak stačí bluetooth ne?
Cenově mi vychází nejlépe Intercome F3, na touratechu za 2300 kč. takže za 5 tis pořešeno. Což je náklad, který se mi moc za občasný pokecání dávat nechce. Takže tu musí být varianta za poloviční cenu, kterou jsem neviděl, či přehlídnul. Já jsem třeba zkoušel variantu s Jabrou na telefon, neni to nejlepší řešení ale když máme volání zadara, myšleno v paušálu, tak na občasní pokec v ČR to je naprosto vyhovující.
Bezpečnost nepodceňovat ale myslím, že se to moc řeší. Psát , že vyrazit bez Intercomu je nebezpečné, vyrazit bez helikoptéry plné záložního týmu je nebezpečné
Potřebujeme Vážně ten intercom? když pominu nějaký orientační jízdy, kde už intercome beru trochu jako podvod! Roadlook Rulezzzz