Píši hlavičku znova, omylem sem ji smazal..
Zajímá mě nějaké informace o GSX-Ru 750.
Co se týče spolehlivosti a spotřeby?
Co se týče cestování na delší trasy (je mi jasné, že je to o třídu jinde než na Fku, a že je to sport..)
Co se týče sportu se ani nemusím ptát?
Jak je na tom váha a ovladatelnost?
Co se týče náhr. dílů, zázemí?
Případně jaký ročník by jste mi doporučili
Finance to budou někde kolem 60 +- tisíc. Tudíž počítám s rokem cca +- 2000.
Existuje toto vůbec s 25 kw?
Díky za vysvětlení rozdílu mezi typy k-1,2,3 ... x , a jejich značení.
Původní plán zněl po sezoně prodat cebro, koupit gixero a za rok-dva to obměnit za litra.
Dle citu a hlavně peněz.
Ale vzhledem k tomu, že se pak budu rozhodovat mezi cbr1rr, gsx1r, a zx1r, do kterých bude chtít zainvestovat asi trošku víc, tak by u mě gixero mohlo zůstat na déle
EDIT:
Byl by někdo tak moc hodnej, a dovolil by mi osedlat Gixero?, alespoň to, s tím,že by jste mi dovolili projet moc nepočítám, každopádně, každá rada cenná! Díky. (Brno;Brno-okolí)
Naposledy editováno 25.03.2012 04:37:54
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750
kratod píše:
nebylo by lepsi si na to drepnout a vyzkouset?? papir (topic) toho snese totiz pomerne dost..
Asi nebylo, viz.: hlavička. Chci radu uživatelů, ta je pro mě cennější. A navíc bych chtěl znát rozdíly mezi typy .. viz.: ona hlavička.
jestli chceš 750 jen jako mezistupeň a za rok si koupíš litra, tak akorát ztratíš peníze, co dotoho dáš
jinak značení k1 jsi správně vydedukoval že je to podle roku, ale jen od roku 2001
první modely byly značené písmeny, první z roku 84 bylo myslím G, pak H,I,J....
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750
xBaryk píše: Ok, Hlavička editována.
Asi nebylo, viz.: hlavička. Chci radu uživatelů, ta je pro mě cennější. A navíc bych chtěl znát rozdíly mezi typy .. viz.: ona hlavička.
no jestli ti "rady uzivatelu" prijdou cennejsi nez vlastni zkusenost, pak tedy ano.. jinak souhlasim s kubatem, jestli ma byt 750 za 60klacku jen prestupni stanice na sezonu, pak bych zustal u svestky..
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750
CharlitoCZ píše: Pokud by to byl ještě SRAD (píšeš +/- rv2000), tak i na cesty ve dvou v pohodě
me se srad libi a zkousel jsem 600 a 750 a nesedi mi velikostne. bohuzel na moji postavu nic moc. jinak ve dvou je to fakt lepsi nez na K1...bohuzel SRAD je dle meho pro mensi postavy.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750
CharlitoCZ píše:
Pokud by to byl ještě SRAD (píšeš +/- rv2000), tak i na cesty ve dvou v pohodě
No jako vzhledem k tomu, že i na cebru jsou jízdy ve dvou nevalný, a lepší je jezdit každopádně sám, tak asi budu všechny odhánět, ale jinak třeba k moři se na tom dá dostat, ne? Samořejmě za cenu luxusu ve formě pohodlí..
Ostatně na cebru bych se fakt nebál jet dál, a začínám opravdu nabírat dojmu, že je to cestťáček...
Hele budu se ptát jak blb.. ale lepší se zeptat, než nevědomě přikyvovat..
Srad sou typy do roku 2000 ?
kratod píše:
no jestli ti "rady uzivatelu" prijdou cennejsi nez vlastni zkusenost, pak tedy ano.. jinak souhlasim s kubatem, jestli ma byt 750 za 60klacku jen prestupni stanice na sezonu, pak bych zustal u svestky..
No, cennější mi to přijde, protože na mé dotazy ,moje projížďka s půjčeným gixerem nestačí.
--------------------------------------------------------------------------
enusim2>
Děkuju.. něco takovýho jsem si představoval
Jo tak čtu + 30 kw + 150 ccm víc, takže předpokládám, že to bude i dole trošku lepší, CBR6F4 je dole mrtvý jak roztátej sněhulák.
Každopádně ještě budu osedlávat.
Každopádně, zatím nic kupovat nehodlám, uvidíme ke konci nebo po sezoně.
Napřed bude muset cebro jít pryč.
------------------------
Původní plán zněl po sezoně prodat cebro, koupit gixero a za rok-dva to obměnit za litra.
Ale vzhledem k tomu, že se pak budu rozhodovat mezi cbr1rr, gsx1r, a zx1r, do kterých bude chtít zainvestovat asi trošku víc, tak nevím jestli to bude jen na rok.. (EDIT do hlavičky)
------------------------
Kubát>
Cebro na zadek jde, ale dole je fakt mrtvo jak po válce...
Naposledy editováno 19.03.2012 13:54:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750
Kubát píše: enusim2> no ono cebro půjde na zadek podle mě stejně jak ta gsxero. navíc pro mě by to určitě nebylo měřítko, při výběru motorky
odzkousel jsem jiz ctyri 6kila od kazdeho z japoncu a anijedna sestka nesla sama na zadek nikdy! nejde o to ze to jezdi po zadnim ale jako nazor sily. kdyz ja jezdil na 6stovce a mohl sem kdykoliv zatahnout a dat plny plyn a nebo tady se rozjel a za krizovatkou za to vzal a masina letela cumakem nahoru tak je to jiste meritko vykonu.... a cbr 600 f4 rv 03 na zadek motorem rozhodne nesla..alespon v origo nastaveni a prevodu... ale kamarad ma 600f 2003 a rikal ze jemu jde plynem,tak nevim jaky je mezi tema motory rozdil.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750
to že má 750 víc výkonu je logické, že je to objemem. já jen tvrdím, že kupovat 750 na rok nebo 2 a pak jít do litru nemá cenu. ikdyž je podle mě 750 ta nejlepší kubatůra
Kubát píše: enusim2> já jen tvrdím, že kupovat 750 na rok nebo 2 a pak jít do litru nemá cenu. ikdyž je podle mě 750 ta nejlepší kubatůra
Já myslim, že to cenu má, protože u ní taky může už zůstat
E: já budu mít sedmpade 3-tí sezónu a jestli na normální silnici litra, tak leda nahatýho
Naposledy editováno 19.03.2012 15:15:53
Kubát píše: enusim2> já ti teda nevím, ale měl jsem dvě gsxr 750 a ani jedna nešla na záda, aniž bych nechtěl. takové to cuknutí to neberu jako postavení na zadní kdy se mi zachce, to umí i bratránek na malém banditu.
to že má 750 víc výkonu je logické, že je to objemem. já jen tvrdím, že kupovat 750 na rok nebo 2 a pak jít do litru nemá cenu. ikdyž je podle mě 750 ta nejlepší kubatůra
u sestky se mi max podarilo do kopecku aby se kolo prizvedlo o par cm a pak slo dolu tohle bylo poprve co stacilo jet na jednicku a v 8tis otackach dat plnej a sla..tot bylo u me motorky a ma zkusenost s mojim kusem.na to abych daval zada atd jsem prizdisrac a nikdy bych to nezkousel prez spojku tohle bylo jedine co se dalo zvendout bez problemu.vic jsem bohuzel nestacil odzkouset
a navic pokud si vybere kolem 60 tis tak nemusi prodelat ani korunu...ja napr za 50 koupil,rozbil a za 60prodal dily :) a to jsem to vse daval levne abych se toho vubec zbavil..ted se musim nabidkam vykupu za 15-20tis pousmat a jsem rad ze jsem to prodal po dilech. sory za OT
Naposledy editováno 19.03.2012 15:17:42
http://www.suzukicycles.org/GSX-R-series/GSX-R750_d.shtml
http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/history/gsx-r/gsx-r750_media.html
Toť rozdíly. Na závěr hledat pěknou 750 od 2000 do 60 tisíc je jako hledat jehlu v kupce sena.
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750
Přemýšlel sem o něřem takovém, ale předbíhám.
xBaryk píše: Dá se to sehnat vůbec s 25kw ? nebo to udělat?
Dodatečně lze uškrtit. Dvě možnosti:
1. Originál v Suzuki, zda-li to dělají dodatečně. To ti odpoví libovolný autorizovaný servis Suzuki v ČR včetně ceny.
2. Kit Alphatechnik. Cena fixní, tuším 7 000 Kč/motorku. Tady z fóra to montuje David z Free mota, ale existují i jiné servisy, ale musí mít schválení. Je jich jen pár.
Na některou motorku to vyjde levněji přes autorizovaný servis a na jinou přes Alphatechnik.
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750
Mam K2, táhneme spolu 6 sezonu, 21000km a jsem naprosto spokojenej, takže :
Spolehlivost - naprosto perfektní, jediná závada za celou dobu bylo, že mi loni odešel ve 40000km šponovák na rozvody, nový stál 110Eur originál
Spotřeba - v klidu 6, svizná jizda 8l/100km, totální střelba 10l/100km (ale to mluvíme o tom, že se ručička otáčkoměru pohybuje po dobu ujetí 100km po okresní silnici neustále nad 9000 ot/min
Cestování - myslím, že v pohodě se dá solo po naší malý zemičce jezdit,sedačka je jedna z těch příjemnějších, takové křesílko mezi SS, ve dvou je to horší, ale to na každým SS. Jezdím každý rok do Brna (350km) a rozlámanej z toho nejsme, ale že bych jel nějakých 800km k moři, to už bych se asi cukal
Sport - absolutně bez problému, jak už někdo zminil, akorat brzdy jsou nic moc, ale 95% uživatelům to bude zcela postačovat. Trochu to vylepší určitě panceřky
Váha a ovladatelnost - když to porovnám se starším sradem, tak K1-3 jsou uplně někde jinde, hlavně tedy v ovladatelnosti
Náhradní díly zázemí - myslím že problem v dnešní době už není nikde, ceny také hodně spadli než před 10 roky, druhovýroba funguje i tady Kazdopádně je to spolehlivá motorka, která za ty roky má mouchy vychytaný
Rozdíly v těch modelech je v tom sytiči, K2 už má automatickej a v barevném provedení. Liší se to jen velmi mírně, více v odkazu níže
http://www.suzukigsxr.cz/modely
Pak píšeš, že 750 je jen přestupná stanice, za sebe mohu říci, že 750 mi naprosto vyhovuje a až ji jednou prodám, tak půjdu opět zase do 750. Jede o dost lépe než 600 a není to zase takovej agresor jako 1000 a věř nebo ne, ale 299km/h mi to jede taky Jezdím víceméně jen s klukama co mají litry, a rozhodně je nijak nebrzdím
Takže možná změníš časem názor a u 750 zakotvíš na dýl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750
1-130km/h
2-180 jde este plynem na zadni ale musis s tim strasne skubnut a jet tak 100+
3-220
4-250
5-280
6-289(pisu co sem videl na tachu)
odskouseno mam ze na 6ku ve 130km/h(zaroven dame plny) to zrychluje jak cbr 600rr 2005 jenze on tam ma vetsi otacky takze asi proto
-motorka byla zborena je tam odkonce vareny ram ale jezdi rovno
-pokurvila sa mne prevodovka nechaval sem menit 3 kolecka + vidlicku udajne to bylo spatne uz po tom padu ale nejak to rozchodili nakonec to odeslo az me tretimu majiteli
-odesel altik nechaval sem delat vinuti
-rozvody sem nechal udelat preventivne
-model 2001 750 ma spatne vyresene ovladani klapek pomoci lanek dasli modely uz to tak nemaju sel bych aspon do rv 2002 kdyz zapnu obvod a nacucava si cerpadlo cvaka v tem ale uz 5000 km jen cvaka jinak nic takze nech si to cvaka a hlavne sa nic jineho nestane
jinak dalsi zavady si nevzpominam spotrebni veci nepocitam retezovka desky loziska atd
-v tp mam 25kw
-po dvacce to jede jak kdyz nakopnes kona
-brzdy su slabsi ted tam mam nove desky bendix road race zastudena nahovno ale zahreji se a o tridu lepsi nez predchozi znacku si uz nepamatujupancere by pomohly zase neco GSX-R si ale nekupujes abys brzdil
-spotrebu nejak nepocitam ale nad 8 litru uz musis jet jak hovadko
-jinak perfektni motorka ovladatelnost srovnavat nemozu nemam s cim
-vahove podle tp nastejno jak cbr 600rr 2005
-spojkova packa ide tezko secko mam promazane jak chodi na jinych gsxr nevim hur urcite ne
-"pohodlna" mne docela prijde ale nikam necestuju vetsinu jezdim kolem komina po cestach ktere znam
-ta motorka mne pokazde vykouzli usmev na ksichtu secko jine co bych o ni psal by byla jen sama chvala tak koncim
-kdyz vyjde to co ma tak na podzim bych ju chtel prodat a vzit neco novejsiho tak kdyz si pockas...staram sa o nu vic nez o sebe
-to je asi vse co by ta mohlo zajimat tak holik...
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |