2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta
MartinED250 píše: Zdenalbenal> Obrobitelnost není tak špatná. Zahloubení otvorů dělám normálním záhlubníkem na stolovce. Jde to slušně. Na travelku jdem dělal rozety tři (35Z). Ta jde namontovat bez úprav unašeče. Jinak je ten materiál odzkoušen na endurech všech kubatur. Drží perfktně.
nemas jeste jednu,dve a nebo tri 35z? ..chtel bych to zkusit jit jeste o jeden zub dolu ale nehci sahat na ten unasec ...pokud ne ...mohl bys jeste vyrobit? pekne prosime....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta
Proboha, z čeho máš strach?
Že je sekundár lehký a musí se s tím něco udělat, to mě bylo jasný po ujetí sto metrů na Jawadni v Táboře.
Dva zuby nic neřeší, jsou to zbytečně vyhozené peníze.
Máš tady reference od Berta a furt špekuluješ o nečem, co je jasné jak facka.
Skutečně nevím, jak tě přesvědčit.
Bert s Matesem cosi páchali s novinářema (sem jim navrhoval, aby měli k dispozici dvě motorky - origo a upravenou, aby byl ten rozdíl hned jasný), tak su zvědavý, co napíšou.
Ale jsem si na tisíc procent jistý, že nic špatného.
Opakuju asi posté - tímto způsobem se z Travelky udělá motorka.
1 reakcí na tento příspěvek Rozeta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta
nejtek píše: nemas jeste jednu,dve a nebo tri 35z? ..chtel bych to zkusit jit jeste o jeden zub dolu ale nehci sahat na ten unasec ...pokud ne ...mohl bys jeste vyrobit? pekne prosime....
35z jsem dělal Alešovi. http://www.jawamani...etail&userid=205 Tak to s ním napřed prokonzultuj a dej vědět kolik chceš zubů. Jinak se mi doma válí jedna 35z s malou vadou. Programátor to popletl a místo otvorů pro uchycení pr.6,2 vypálil pr.11 což je zahloubení. Když si jí vezmeš a vyvrtáš si správné otvory na jiných místech může být Tvá za hubičku. Jinak je to též poctivý Hardox.
1 reakcí na tento příspěvek Rozeta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta
1 reakcí na tento příspěvek Rozeta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta
nejtek píše: MartinED250> ja uz budu taky brzy jednu na 650 potrebovat
Sežente výkres, nebo jí vyndejte, nafoťte a okótujte jí.
milan1963 píše: Tohle zajímavé téma jsem objevil až dnes. Sice mám jenom 650 Style, ale rozetu budu muset taky řešit. Řetěz po 25 tis. kilometrech vytahaný není, ale rozeta má zuby- hanba psát-dokulata k jedné straně. Originál rozetu z Jawy nechci, za asi 2500.- kč je drahá. Nevíte, kdo by vyrobil jinou,i s jiným počtem zubů? Primární kolečko už mám, koupené v Německu. A omlouvám se, že sem tahám Jawu 650.
my je necháváme vyrábět tady VLAŠIM dohodneš telefonem, pošleš (dovezeš) rozetu jako vzorek, řekneš počet zubů a oni ti je pošlou zpátky. Rozety necháváme dělat duralový, na závoďáky stačej.
1 reakcí na tento příspěvek Rozeta
ale kdyz je tu dratik, tak se zeptam jestli se ti taky na stylce tak plasi rucicka otackomeru.......ne ze by mi to nejak rozhodilo ale kdyz ten otackomer mam v ruce tak jde krasne sotva ho upevnim i do novejch silenbloku tak jde tak nejak divne ma jakesi vterinove zpozdeni nemas nejakej figl jak to odstranit? jinak musim rict ze stylka slape vemi spolehlive
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta
Můj fígl byl hned poté, co jsem přijel s novou motorkou a všiml jsem si vibrování budíků - zvětšil jsem otvory v držácích a budíky jsem dal přes silentbloky z 350. Poté stačilo chvíli laborovat - utahovat, povolovat - a budíky se ani nehnou - když na nich nechám ruku, tak se vůbec netřepou. Musí být totiž utažené celkem dost, ale zase ne moc natvrdo :)
Zkus kdyžtak polaborovat s nějakým závažím - změníš rezonanční frekvence - které upevníš dospod otážkoměru. A zkontroluj si silentbloky u té konstrukce držáku - toho svařence. Spoustě lidí se povysunou - jsou v horní části v brýlích a pak se to třepe celé
1 reakcí na tento příspěvek Rozeta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta
nejtek píše: MartinED250> krasna prace ...je to vlastne odlehcene to bude litat.....
Díky, R.
1 reakcí na tento příspěvek Rozeta
Možná budete někteří prskat, že oživuju postarší téma, ale Travelky jsou očividně v kurzu a Zdenálovi se v jeho vývojovém pracovišti povalovaly tuším ještě tři rozety, tak by bylo škoda, aby je za tu velice pěknou cenu někdo neadoptoval.svůj smysl to rozhodně má a né malý!
Zdenále díky!
Naposledy editováno 06.05.2013 15:47:11
Unášač DURAL,rozeta HARDOX,32 Zubová,
Drážka pre reťaz . Budem testovať , keď bude málo , tak dám vyrobiť 30 zubovú a preskrutkujem . Samorejmosť pri 32 zubovej mínus jeden článok z reťaze odobrať.
Naposledy editováno 25.05.2014 09:53:10
1 reakcí na tento příspěvek Rozeta
Takže o nutnosti vyrábět na tento počet zubíkov nový unašeč...?
Ano, dá se použít rozeta s nižším počtem zubů, ale tam už motor nemá výkonnostní rezervu a neco by se muselo udělat s jízdníma odporama...a nebo s výkonem.
Myslím si, že 33 zubů je tak akorát s přihlédnutím k použití motorky - už jels třeba proti pořádnému větru? A nebo do táhlého stoupání?
Aby ses nedostal do podobného extrému, jak kdysi konstruktéři u "devadesátky".
Tam, abys na motorce mohl dosáhnout vyšší rychlosti, se šlo s rozetů tuším o deset zubů výš - takže na výrazně pomalejší převod byla motorka rychlejší.
Proč?
Protože se konečně podařilo poslední kvalty vytočit do oblasti maximálního krouťáku, případně max. výkonu.
Při sériovém převodu to taky šlo - ale s uragánem v zádech a nebo z 12% klesání .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel | suzu750 | 28 | 23.12.2022 v 11:17 jandaxx |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |