Kupuju předváděčku DUKE 690 s 300 najetejma kiláskama. Jak jí správně zajedu a hlavně jak je to s olejema když to má jen tak málo km(kdy, jak, co, proč)???
Díky za pomoc
1 reakcí na tento příspěvek koupě předváděčky
1 reakcí na tento příspěvek koupě předváděčky
Ale nejspíš jsem nebyl pochopen. NEptám se zda jí koupit nebo ne.
Zajímá mě spíš ta počáteční údržba..
Moto jistě za 300km dostala svoje,ale tragu bych v tom neviděl.
Jinak za mě Duke 690-2011 je jiná mašina než úsporně ošizená 2012 běž do ní,než ti uteče!!!
Naposledy editováno 22.03.2012 19:18:46
1 reakcí na tento příspěvek koupě předváděčky
1 reakcí na tento příspěvek koupě předváděčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě předváděčky
Pjercak píše: tož ju ber 300Km je asi prd kdo natom jezdil majitel prodejny nebo to melo par lidi pujcenych?????
Právě.. Bejt to 3000 tak je to jiný rozhodování ale tohle musim vzít. I když si na to musim pučit
2 reakcí na tento příspěvek koupě předváděčky
Bullet píše: To mě vomrdej :D jsem zvědavej, jak moc se dá za 300km zlikvidovat mašina. Tady si asi ostatní myslí, že každej kdo si ji pujčil ji skládal na koleno, z křižovatky po zadním a dobržďování stoppiem .
ono stačí aby někdo vyrazil od prodejny a hned zkoušel co to dá když mu nevadí že v podstatě není zajetá tak proč ne...
edit. kdyby mu nevadil 2012 model, byl bych pro fungl, 20 tis. slevu ti prodejce dá
Naposledy editováno 25.03.2012 14:35:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě předváděčky
tomy.85 píše: můžu se zeptat, jak to budeš financovat, jakou půjčkou, odkud atd.? přemýšlím o Transalpu (posledním modelu), buď bazarový za 110-130 třeba , nebo nový za 170 třeba. třeba se nechám inspirovat, díky
zkošel sem se ptát u těch super pučovatelů jako je cetelem, cofidis,... a byla to neuveritalna zlovejina. Tak sem si musel pučit od táty, což sem nechtěl, ale ze 70t zaplatit za rok skoro 90t je zlodějina jak svině..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě předváděčky
martysid píše: Bullet> myslel sem jesli tam nechat třeba zatim olej a filtr co tam je nebo to hned vyměnit, když už to má něco za sebou..
Už ti to tu kluci psali, většina motorek má první výmenu po 1000km a potom dle návodu po 6tis.km. Navíc ji budeš mít určitě ještě v záruce, tak na tu první výměnu v 1000km stejně půjdeš do servisu, tak víc neřeš, kup motorku, pojezdi krásných 700km a pak to šoupni do servisu na olej, filtr popřípadě seřízení.
Naposledy editováno 25.03.2012 19:19:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Naháč se zátahem v nízkých otáčkách... [1, 2] KTM Duke 690, BMW F 800 R | bjj_ | 58 | 16.9.2024 v 15:06 Smog_Phantom |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 | D0BR0S | 0 | 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S |
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 | ThoprT | 37 | 23.6.2023 v 21:54 Matess727x |
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 | Radasvab | 6 | 19.5.2023 v 15:41 Y4kuZ4 |