1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček
Jiřina97 píše: Jezdil jsem MRR, letos jsem zkusil MCR. Ani jedny opravdu hned od začátku nebrzdí a MRR mizí, jen se na ně podíváš. MCR mi zase přišlo že žerou kotouče, ale nemůžu to odpřísáhnout.
No jo, ale nám mrdalům se zdá, že brzdí hned
2 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček
2 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček
Pak jsem je zkoušel ty stejné na R1 2007 na jejich nových šestipístech a oproti originálům jsem už takové zlepšení nepozoroval. Spíš jsem byl z těch brzd trochu rozpačitý - nebyly horší, než na starší R1, ale prostě "jiné". Na konci sezóny to dokonce odnesly kotouče, z ničeho nic začaly "házet", tedy se pravděpodobně "vyhřály".. Za včasu se nechají srovnat a ještě používat.
Proto jsem se v r.2009 vrátil na originály a na R1 2008 jsem byl spokojený Raději jsem nic "lepšího" nehledal, navíc darovanému koni na zuby nekoukej (zdravím a klaním se firmě PartsDEPOT ).
V tomto duchu pokračuji i dál s KTM - jezdím ty jejich základní desky na monoblockách BREMBO. Brzdí to super, ale cítím, že s jinýma deskama je potenciál této soustavy někde jinde. Občas mám pocit takového "mdlého" dobržďování, hlavně po cílovce v Mostě. V katalogu KTM POWERPARTS mají ještě závodní specifikaci na RC8R, ale ty stojej strašnou raketu. Nejsem si jistý, jestli jsou to Z04 nebo ne Ale fakt hodně přemýšlím o změně za závodní...hlavně potom, co ke mně v Mostě na Alpe přišel jeden závodník-cizinec a sháněl destičky na BMW (na Brembo, nejspíš monobloky nebo nevím, tvarově byly stejné jako moje)...když jsem na něj vytasil originál silniční Bremba, tak s vyděšenou tváří utíkal dál do bohatší části depa No a tím mně dal brouka do hlavy
...čeká nás Těrlicko a to je u nás, v HU a na Slovensku, ten nejbrutálnější okruh, co se týká brzd! Z maximálky (která je ještě o chlup vyšší, než na SK-ringu) se dobržďuje do vinglu až na 1.rychlostní stupeň!!!
Naposledy editováno 12.08.2011 10:42:17
Prasouš píše: saly.pce> Jezdil jsem jen SBS dual carbon a byl jsem s nima spokojen... Pak jsem kvůli CEC bral Vesrah SRJL a bomba životnost a ty jsem používal až do doby než jsem vyzkoušel Brembo Z04 a jiné nechci... Bohužel cena x životnost je šílenství ...
Jak je to s těma Z04. Prej výborná výdrž a účinek až téměř do konce životnosti konstantní. Prý cca 2-3x tolik co tady běžně zmiňovaná životnost závodních destiček.
Jaká je +- cena, jestli to není tajné?
2 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček
Perňa_81 píše: Ono jsou ty vlastnosti destiček také různé - motorka od motorky. V r.2007 jsem na R1 2005 jezdil na jejich originál čtyřpístech LUCAS CRQ a oproti originálu to byl skutečný posun vpřed! Účinnost, nástup a dávkování byly super. Co bylo horší - menší účinnost za studena a také změna vlastností při sjetí pod 40%. Výdrž cca 600-800km okruhových (ale já nejsem moc tvrdý "brzdař" ). Výborná byla cena
omlouvám se za reinkarnaci tématu. Perňo musí se ty CRQ nějak "zajíždět na nový kotouče? Jsem se dočet u němců, že SBS DC se musí zajet na kotouče, aby se na nich jakoby upravil povrch pro ten karbon. U těch CRQ jsem nic nenašel, mám nový desky a sehnal jsem druhou sadu kol, kde jsou originál kotouče, ale nestihli toho moc nalítat, v podstatě jsou jako nový.
1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček
RUTAN píše: zajímavé vlákno. zrovna jsem řešil jaké co nejkousavější desky dát na zadní brzdu (stuntriding issue). má někdo nějaké zkušenosti?
Zadní brzda? Kde to je? To už je na okruhu vyšší dívčí... A než na brždění, spíš na určení směru nájezdu do zatáčky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček
.Kolda. píše: Zadní brzda? Kde to je? To už je na okruhu vyšší dívčí... A než na brždění, spíš na určení směru nájezdu do zatáčky...
no já to potřebuju spíš na korekce jízdy po zadním když zrovna nemám nohu na stupačce:) a až to jednou fakt poseru s plynem, budu potřebovat, abych to mohl zachránit:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček
XJelen píše: omlouvám se za reinkarnaci tématu. Perňo musí se ty CRQ nějak "zajíždět na nový kotouče? Jsem se dočet u němců, že SBS DC se musí zajet na kotouče, aby se na nich jakoby upravil povrch pro ten karbon. U těch CRQ jsem nic nenašel, mám nový desky a sehnal jsem druhou sadu kol, kde jsou originál kotouče, ale nestihli toho moc nalítat, v podstatě jsou jako nový.
My jsme vždycky ty kotouče před výměnou desek pořádn očistili (Libor Milota dokonce i hodně jemným šmirglem), odmastili sprejem a žádný zajíždění netřeba. Stejně ty CRQ začnou brzdit až po zahřátí a pak je to super.. Tedy na R1 čtyřpístech určitě gut
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček
Perňa_81 píše: My jsme vždycky ty kotouče před výměnou desek pořádn očistili (Libor Milota dokonce i hodně jemným šmirglem), odmastili sprejem a žádný zajíždění netřeba. Stejně ty CRQ začnou brzdit až po zahřátí a pak je to super.. Tedy na R1 čtyřpístech určitě gut
díky, hodim to za hlavu právě že třeba sebimoto píše u těch SBS Dual Carbon zajíždění na nový kotouče z důvodu vytvoření přenosové vrstvy na novém kotouči. Ale to už bude asi nějaká vyšší alchymie