Neznáte nějakej drapák nebo pneu, který je homologován na jízdu po silnici, ale neztratí se ani v terénu? A pokud možno nějakej, kterýmu by asfalt tolik neškodil.
Existuje takový vůbec?
Dík moc
EF06 nebo EF08, ty jsou zas lepší v terénu, ale na silnici plavou.
Chceš prostě dvě neslučitelný vlastnosti, ale až se ti podaří takovou gumu najít, budu první ve frontě
1 reakcí na tento příspěvek Drapák do terénu i na silnici
1 reakcí na tento příspěvek Drapák do terénu i na silnici
dzah píše: Mám taky mitas E-09 vzadu a tkc80 vepředu ale je to kompromis tak půl na půl, ideální guma neexistuje.
No myslim že to je kompromis spíš víc na silnici ne půl na půl, ale nic proti, nejpoužívanější univerzální kombinace. Já se klonim spíš k víc off road1 reakcí na tento příspěvek Drapák do terénu i na silnici
Myslím že to "kombo" je osvědčený ... za mě doporučuju
Taky jsme jezdili "kombo" E09 vzadu / EF06 vepředu. Výborné svezení, jen ta EF na silnici trochu "rovnala" řidítka do přímého směru v zatáčkách
Ale zase jsem si na starém XT 350 dovolil v zatáčkách škrtat stupačkou
Naposledy editováno 05.04.2012 22:39:04
1 reakcí na tento příspěvek Drapák do terénu i na silnici
Naposledy editováno 06.04.2012 01:57:47
Najt_Rajdr píše: Michellin AC10. Samočistící schopnost nic moc, musíš to točit jak idiot, ale vyhrabe se slušně odvšude. Předek i zadek. S12 od M je samo lepší, ta už ale není homo na cestu:)
Teď v zimě jsme s kamarádem obouvali nový zadky. On na KLX 650R (cca 130 kg) dával AC10, já na KLX 650C (cca 160 kg) dával XT754. V přímým porovnání AC10 nesahá XT 754 ani "po kolena".
Rozdíl je opravdu víc než znatelný. Na svý o cca 30 kg těžší motce jsem vyjel s přehledem o dost víc, než on a rukama to rozhodně není .
Teď jsem dával nový kolo s nazutou Michelinou StarcrossMH3 a o proti XT 754 je to bída hlavně v měkčím terénu (nemyslím bláto).
I když je XT 754 měkčí než AC10, hrany si drží taky o poznání líp.
S12 budu dávat na předek, kde mám teď AC10 a tam je docela fajn.