globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Drapák do terénu i na silnici
5.4.2012 v 17:21
Zdravím,
Neznáte nějakej drapák nebo pneu, který je homologován na jízdu po silnici, ale neztratí se ani v terénu? A pokud možno nějakej, kterýmu by asfalt tolik neškodil.
Existuje takový vůbec?
Dík moc

Drapák do terénu i na silnici

Skvělá odpověď, děkuji! 5.4.2012 v 17:28 | Nahoru | #1
Mitas E09 nebo E10, případně TKC80.Těm nevadí silnice.
EF06 nebo EF08, ty jsou zas lepší v terénu, ale na silnici plavou.

Chceš prostě dvě neslučitelný vlastnosti, ale až se ti podaří takovou gumu najít, budu první ve frontě

1 reakcí na tento příspěvek Drapák do terénu i na silnici

5.4.2012 v 17:43 | Nahoru | #2
MITAS XT-644 ARMY

Drapák do terénu i na silnici

5.4.2012 v 17:56 | Nahoru | #3
Mitas E09 dozadu a Continental TKC80 dopředu je nejlepší kombinace co se jízdních vlastností, ceny a nájezdu pneu týče, ale nejsou to drapáky, spíš takový hrubší gumy, víc drapákovitý ti na asfaltu okamžitě zmizej a budou plavat

1 reakcí na tento příspěvek Drapák do terénu i na silnici

5.4.2012 v 18:17 | Nahoru | #4
Mám taky mitas E-09 vzadu a tkc80 vepředu ale je to kompromis tak půl na půl, ideální guma neexistuje.

(reakce na) Drapák do terénu i na silnici

5.4.2012 v 19:46 | Nahoru | #5

dzah píše: Mám taky mitas E-09 vzadu a tkc80 vepředu ale je to kompromis tak půl na půl, ideální guma neexistuje.

No myslim že to je kompromis spíš víc na silnici ne půl na půl, ale nic proti, nejpoužívanější univerzální kombinace. Já se klonim spíš k víc off road

Drapák do terénu i na silnici

5.4.2012 v 20:08 | Nahoru | #6
Mitas C16/C17

(reakce na) Drapák do terénu i na silnici

5.4.2012 v 20:25 | Nahoru | #7

Humusus píše: MITAS XT-644 ARMY


Přesně tak . Hlavně na předek bych nic jinýho nedával než XT644. Ještě si kluci opravdu dost chválí Mitasku C05. Ládínek na ní nejel x tisíc km s XT 600E a v terénu prý drží krásně.

1 reakcí na tento příspěvek Drapák do terénu i na silnici

5.4.2012 v 20:47 | Nahoru | #8
Taky jsem hodně zvažoval na konec jsme se rozhodl pro E09 dozadu a army XT 644 do předu a super. Ze začátku jsem to pokládal s nejistotou a ted na silnici už jezdím jako s E07 co jsem měl.

Myslím že to "kombo" je osvědčený ... za mě doporučuju

(reakce na) Drapák do terénu i na silnici

5.4.2012 v 22:37 | Nahoru | #9
Štemby>
Taky jsme jezdili "kombo" E09 vzadu / EF06 vepředu. Výborné svezení, jen ta EF na silnici trochu "rovnala" řidítka do přímého směru v zatáčkách
Ale zase jsem si na starém XT 350 dovolil v zatáčkách škrtat stupačkou

Naposledy editováno 05.04.2012 22:39:04

1 reakcí na tento příspěvek Drapák do terénu i na silnici

6.4.2012 v 01:57 | Nahoru | #10
Michellin AC10. Samočistící schopnost nic moc, musíš to točit jak idiot, ale vyhrabe se slušně odvšude. Předek i zadek. S12 od M je samo lepší, ta už ale není homo na cestu:)

Naposledy editováno 06.04.2012 01:57:47

Drapák do terénu i na silnici

8.4.2012 v 20:55 | Nahoru | #11
AC10 jsem nahodil před cca 3mi týdny a zatím OK, jsem spokojenej. Nicméně to není kompromis, furt je to crossová guma s homogací, nic víc. Silnici buď jako přejezd mezi úseky, nebo nouzovka vyčerpanej domů.

(reakce na) Drapák do terénu i na silnici

10.4.2012 v 11:22 | Nahoru | #12

Najt_Rajdr píše: Michellin AC10. Samočistící schopnost nic moc, musíš to točit jak idiot, ale vyhrabe se slušně odvšude. Předek i zadek. S12 od M je samo lepší, ta už ale není homo na cestu:)


Teď v zimě jsme s kamarádem obouvali nový zadky. On na KLX 650R (cca 130 kg) dával AC10, já na KLX 650C (cca 160 kg) dával XT754. V přímým porovnání AC10 nesahá XT 754 ani "po kolena".
Rozdíl je opravdu víc než znatelný. Na svý o cca 30 kg těžší motce jsem vyjel s přehledem o dost víc, než on a rukama to rozhodně není .
Teď jsem dával nový kolo s nazutou Michelinou StarcrossMH3 a o proti XT 754 je to bída hlavně v měkčím terénu (nemyslím bláto).
I když je XT 754 měkčí než AC10, hrany si drží taky o poznání líp.
S12 budu dávat na předek, kde mám teď AC10 a tam je docela fajn.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist