1 reakcí na tento příspěvek Píst s větším kompresním poměrem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píst s větším kompresním poměrem
Když máš větší píst, a vybroušenej válec, tak máš větší spalovací komoru = víc směsi, víc výkonu, míň životnosti. Ale kompresní poměr se zvětšuje snížením hlavy, ne?? ...
Naposledy editováno 05.04.2012 19:56:24
1 reakcí na tento příspěvek Píst s větším kompresním poměrem
Třeba na mojí Guzzi Třeba na mojí Guzzi změna komprese z 10,5:1 na 11:1. Jiným tvarem pístu se dá dosáhnout jiných hodnot.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píst s větším kompresním poměrem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píst s větším kompresním poměrem
idef píše: Fanda.Slabý> Ahoj, podle mě širší píst a tedy i větší průměr válce znamená spíš menší kompresní poměr. Co by u pístu měnilo kompresní poměr je jeho výška(větší vzdálenost dna pístu od pístního čepu),snad sem se do toho nezamotal:).A jinak jak psal Durex, líp to pojede a míň to vydrží:)
šírší píst v původním válci?
objem je danej vrtání zdvih - do toho nešaháš.
každá hlava má nějak řešenej spalovací prostor danej uspořádáním, počtem ventilům, počtem svíček a pod.
kompresní poměr udává poměr stlačení objemu válce. Čili 10:1 není nic jinýho než že směs je stlačená na 1/10 svého objemu při sacím cyklu.
že to líp pojede a míň to vydrží. Pokud nebudeš dělat nějaké velké upravy jako z 10:1 na 13:1 tak to není takový problém a při neojebávání udržby nepoznáš sníženou životnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píst s větším kompresním poměrem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píst s větším kompresním poměrem
idef píše: VlastíkPlamínek> tohle všechno vím, ale psal sem širší píst a tedy i větší průměr válce, měl sem na mysli např. výbrus válce, tam se určitě kompr. poměr sníží i když o málo.
to ano, teď si ale nejsem jistej jestli maj A,B,Cčkový písty nemaj i jinou výšku. To bych kecal. viz jak jsem psal 12:1 nebo 13:1 je uplně v pohodě komprese se dá třeba taky snížit nižším těsněním pod hlavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píst s větším kompresním poměrem
VlastíkPlamínek píše: komprese se dá třeba taky snížit nižším těsněním pod hlavu
zřejmě jsi chtěl napsat "zvýšit"
E/taky sem měl na mysli zvýšení
Naposledy editováno 05.04.2012 21:31:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píst s větším kompresním poměrem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 1 | 21.5.2024 v 20:33 pivi164 |
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 19 | 14.5.2024 v 06:25 Rapt0r |
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 0 | 11.5.2024 v 20:46 Rapt0r |
Kolko oleja do Raptora 700 Yamaha YZ 250F | Keizr | 2 | 22.9.2023 v 12:30 Krautkopf |
Yamaha yz250f 2005 jaký olej do tlu... Yamaha YZ 250F | jindra1000 | 21 | 26.3.2023 v 09:38 kakasek |