1)Nevim jestli mám odstraňovat všechen kit kterej na nádrži je,ale asi jo, aby se odhalily všechny díry. Nedokážu si ale představit, jak pak chytnu ten tvar až budu kitovat.
2)díry bych pak zacínoval.
3)nevim přesně postup toho kitování. Na fotce jsou vidět 3 druhy tmelu. Nejmavší jen je na tom kovu, žlutej, a bílej ten je na povrchu, jinak toho kitu je tam fakt slušná vrstva, asi to není moc dobře odvedená práce.
Co myslíte co s tím? a jak to vykitovat?
1 reakcí na tento příspěvek Oprava nádrže
3 reakcí na tento příspěvek Oprava nádrže
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava nádrže
HonzixHonzix píše: Jak byste opravili tu stříbrnou tipmoto ? vylkepat, nebo nafouknout nádrž, nebo zakitovat?
Tak vzhledem k tomu že je to blízko víčka, tak by to mělo jít vyklepat. Pak trochu tmelu, stříkačák a barvu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava nádrže
Sojky píše: Tak vzhledem k tomu že je to blízko víčka, tak by to mělo jít vyklepat. Pak trochu tmelu, stříkačák a barvu.
tak to bys musel vnitřní zužení co je tak +-5cm válec do nádrže z rantlem nějak odříznoutHonzixHonzix píše: Jak byste opravili tu stříbrnou tipmoto ? vylkepat, nebo nafouknout nádrž, nebo zakitovat?
ta vypada pekne , v ruzyni je kluk co to opravuje , napis me do pm, nebo se mrkni sem http://www.motorkar...bo-celou-368994.html dnes sem tam byl a je jen odrena v levo jinka jak nova1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava nádrže
HonzixHonzix píše: Jak byste opravili tu stříbrnou tipmoto ? vylkepat, nebo nafouknout nádrž, nebo zakitovat?
k té první nádrži to není taková hrůza, chyba je jen v tom že musíš nejprve použít tmel s vláknem na hrubé nerovnosti a poté ladit softem, na každím tmelu máš napsíno na jaké nerovnosti se používá,
takže pokud použiješ tmel na nerovnosti doO.5mm v půlcentimetrové vrstvě tak praskne,
co se týče té další nádrže tak tu prkotinu vynmelíš a ten dolík ten se vytáhne například nejlevnější sada bez reverního kladiva stojí 57O korun,
já mám čudlíky z pantů na skla nlepím a uprostřed je šroubek našroubuji reverz kladivko klep a dolík je venku
nafouknutím opravíš tak autonádrž ale dolík ne
Naposledy editováno 08.04.2012 13:02:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava nádrže
felixxx píše: k té první nádrži to není taková hrůza, chyba je jen v tom že musíš nejprve použít tmel s vláknem na hrubé nerovnosti a poté ladit softem, na každím tmelu máš napsíno na jaké nerovnosti se používá,
takže pokud použiješ tmel na nerovnosti doO.5mm v půlcentimetrové vrstvě tak praskne,
co se týče té další nádrže tak tu prkotinu vynmelíš a ten dolík ten se vytáhne například nejlevnější sada bez reverního kladiva stojí 57O korun,
já mám čudlíky z pantů na skla nlepím a uprostřed je šroubek našroubuji reverz kladivko klep a dolík je venku
nafouknutím opravíš tak autonádrž ale dolík ne
To jako chceš ríct,že ta jeho nádrž je vlasně docela v pohodě?Sory,ale je děravá jak cedník a vypadá jako kdyby přijela z Avghánistánu a měla za sebou mnoho sovětských ofenzív Já se divím,že mu ton tmel vůbec tak dlouho držel pohromadě
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výměna motorky yamaha Yamaha FZS 600 Fazer | loudálek1 | 18 | 23.9.2024 v 18:17 loudálek1 |
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 15 | 2.5.2024 v 20:39 alinn |
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer | salzi | 0 | 23.3.2024 v 14:15 salzi |
házení nových kotoučů [1, 2, 3] Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 62 | 17.2.2024 v 21:50 MilanR1 |
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer | Langobardi | 5 | 11.2.2024 v 20:39 Rooks |