Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
(jinak co to tady čtu, furt Kawa skvělá Kawa. kuwa to brambora je přece nejlepčejší! jo a čtvrteční testíček Panigale se bohužel odkládá, díky počasí zatim neni vůbec zajetá )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
já na bramboře oceňuju spíš než ten špičkovej výkon, fakt bezvadnou ergonomii i ovladatelnost pak mám rychloplyn a i zkrácený převody, takže v režimech Race a Slick už od středních otáček motor zatahuje opravdu drsně a ne nepodobně gixxerům taky je príma i možnost přetočit ho, omezovač je až na 14.200 otáčkách ... ale pro mne nejlepší reaktor je stejně jemnej 1198!! (možná i 1199, což brek nepoznám zítra, leč snad za 14 dní)
jo a zábava: taky jde brambora krásně na přední někdy i při zapnutym ABS (jen v režimu Slick) se zadek dost zvedne, ale když se ABSko vypne, panáčkuje brambora snadno a vysoko - jako šestka cebro nebo husaberg
Naposledy editováno 18.04.2012 10:24:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
VlastíkPlamínek píše: to se pak budeš muset vozit na nejmenovaném youngtimer cupu
Budu se muset po něčem ryzím poohlédnout...
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: oxygen> Jednak fungovala dost trhaně a neurvale, ale co mě sralo nejvíc, v plnym náklonu, teda uprostřed zatáčky, když jsem ani netahal, ani nebrzdil motorem, takový to něco mezi, občas prostě na tvrdo na zlomek vteřiny vypínala zapalování, nepodařilo se mi přijít na to proč. Jako kdyby neuměla pobrat, když je guma úplně rozpláclá na hraně. To bylo fakt o držku. Na různejch cizích fórech jsem se dočet, že to byl poměrně častej jev. Místo důvěry to spíš přidalo dost obav a strachu... Poslední věc bylo, že je prostě natvrdo nastavená na pirellku 190 a nedá se to změnit.
no ty woe, to je špatný ten chvilkovej výpadek výkonu v plnym náklonu, to je průser - to mi občas udělá KTMka, že vyskočí kvalt a sám ihned zas zaskočí
a trhaně a neurvale mi nezasahoval ani Kawí KIMS (podobnej vlastně Bazzazu) na Ninje - ten tě nechal v klidu pěkně si utrhávat zadek, ale zabralo to jen dokud to neulítlo fakt nečekaně moc! ten jednoduchej kawí KIMS měli opravdu dobře vyladěnej a nemůžu si na něj v ničem stěžovat...
díky ti moc za tuhle informaci, sen o 1198S tímhle pro mne končí
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda. píše: Budu se muset po něčem ryzím poohlédnout...
Ja uz mam a nemenil bych zanic.Asi se nam za chvili hobby scena rozdeli na chlapy, kteri si za svymi rozhodnutimi ohledne plynu a brzdy stoji a na chlapce, ktere bude jakysi tym programatoru drzet za rucicku a pripadna chybna rozhodnuti korigovat, aby si neudelali bebi
: o ) --> aneb neberte tento komentar extra vazne
afro-r1 píše: Ja uz mam a nemenil bych zanic.
Asi se nam za chvili hobby scena rozdeli na chlapy, kteri si za svymi rozhodnutimi ohledne plynu a brzdy stoji a na chlapce, ktere bude jakysi tym programatoru drzet za rucicku a pripadna chybna rozhodnuti korigovat, aby si neudelali bebi
: o ) --> aneb neberte tento komentar extra vazne
Tak tak, V4 - 500ccm 2T a tvrdý placatý Michelinky na vás!!! ..pánové Schwantz, Rainey, Doohan a spol by mohli popvídat o "hard core"..
Zase jen pro pocit, že mě motorka porychlí o 2s (ne já sám) bych do toho neinvestoval (pokud se nejedná o závody). A co zábavnost, obava, adrenalin, emoce a pocit na motorce ...jde to trochu stranou. Normální vývoj, motorky budou rychlejší, ovladatelnější i pro průměrný jezdce a tak trochu ...bezduchý!
..a tedy - kde máte tu Panigale? Jednu prosím pro poseru Perňu s pořádnou TC
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
VlastíkPlamínek píše: Perňo, kolik má ten tlumič od oka do oka? Hledám ideálně něco kolem 290mm...
Ahoj, konečně jsem si vzpomněl a změřil si v garáži to péro.. Takže originál tlumítko z R1 2008 má od oka k oku přesně 300mm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše: Ahoj, konečně jsem si vzpomněl a změřil si v garáži to péro.. přesně 300mm
No ty vole...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Když jsme u ohejbání. Mám přepáčko Lucas po pádech předešlých uživatelů poohejbaný ve všech směrech. Umí ty desky (platformy) někdo narovnat? Říkal jsem si, že třeba firma Motoreno...?
Máte někdo zkušenost? Nebo to hodit Indiánům co jezdí s barevným kovem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ale ta základna, co je přišroubovaná k rámu, je zalomená zpět (ustupuje z roviny základny o její tloušťku.
Je to super vymyšlený, že narozdíl od PP a ARP to nezešiřuje stupačky.
Například oproti ARP je to celý o 12mm užší při stejné délce stupačky. Prostě v náklonu je větší šance netahat nohy po zemi...
Nahodím foto... Je to podobně, jako měl Lukáš u Moriwaki v Moto2.
4 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
ale aspoň, že si čovek může předem nadefinovat do 3 různejch režimů jakýkoliv vlastní nastavení čehokoliv a aspoň tyhle 3 režimy za jízdy lze pak dle libosti přepínat
jinak je ta krasavice fakt lehoučká, má už v sérii supr široký řidítka (i zrcátka) a oproti 1198 krásně placatou nádrž pro naše panděra
Naposledy editováno 19.04.2012 16:40:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36873 | Včera v 21:54 fireblader_puvodni |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Co by mohlo byt toto cvakani Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 3.8.2024 v 17:01 kokoška. |