Pracuji v autoservisu kam občas zákazník přiveze i motorku, a je třeba někde objednat díly:
1. objednávka - spojkové lamely - dodací lhůta týden
Zákazník byl pěkně naštvaný a už k nám nepřijede když spojka přišla za 14 dní, firma se omluvila.
2. objednávka - opravná sada přední brzdy
Zboží dorazilo třetí den, ale na brzdu zadní, takže znovu na poštu, výměna a dny plynou, firma se omluvila..
3. objednávka - gufera do vidlic
Na danou motorku a rok výroby jsem objednal gufera do vidlic, zboží přišlo za 4 dny, ovšem zákazník přijel s podvozkem ohlins, proto jsem chtěl nerozbalená gufera vyměnit za gufera jiného rozměru -všude jinde absolutně běžná věc, ale firma PARTS DEPOT tohle živnostníkům neumožňuje!!! Takže vyhozené peníze..
A jaké máte zkušenosti vy s e-shopy, případně na co si dát pozor?
1 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot
Jelikož jsou to součástky origo tak drobet cena vyšší,ale jinak spokojenost a nechal jsem tam už taky požehnaně.
3 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot
1 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot
1 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot
WHTRDR píše: pokud si to kupoval pres internet tak ze zakona mas dva tydny na vraceni zbozi.
podle občasnkýho zákoníku ano. podle obchodního nevim nevim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot
1 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot
Ale při jednání mezi firmou a člověkem je člověk předem považován za dementa, kterého je nutné chránit zákonem.
Proto je nutné pokud nakupujete jako firma trochu přemýšlet od koho a za jakých podmínek nakupujete. A pokud se vám ty podmínky nelíbí, můžete je změnit.
U jedné objednávky se prodloužila dodací lhůta gum, tak jsme je z objednávky vyjmuli.
Jinak super, vždy přišlo přesně to co jsem si objednal a vždy ve vypsaných lhůtách.
EDIT: Ještě doplním, že jsem průběžně vyzkoušel všechny možné varianty platby. Tj. dobírka přes PPL, bankovní převod (mají jinou banku něž já a do 24h jsem měl u objednávky poznámku "zaplaceno") a jednou jsem platil i přes PayPal. Vše v poho.
Naposledy editováno 20.04.2012 13:36:22
SVéčko píše: Tak já se musím taky přidat, objednával jsem od nich šrouby k uchycení motoru, řekli mi týden, pak se ozvali že nejsou na skladě že to bude 2 týdny navíc. Prostě jsem na to po měsíci rezignoval a koupil v železářství a ještě asi tak 10X levněji. Potom se mi nikdo ani neozval, že by náhodou přišly
Taky bych řekl, že jejich největší slabinou je komunikace. Objednával jsem si u nich origo oblečení a kromě potvrzení objednávky jsem neobržel žádnou zprávu x dnů, když jsem dotazoval, kdy bude zboží dodáno, tak odpověď žádná. Objednávka tam už visí přes rok a pořád nic . Jinak díly na motorku přišli vždy OK, jen jsem zjistil, že v případě některých dílů na Kawasaki je levnější a rychlejší objednat přímo u dealera v ČR. Ostatní značky nevím.
forum
Za mě střed. Poprvé objednaný díl, došel bohužel jiný. Skoro dva měsíce jsem pak stál. Došlo to dokonce na dobírku, a platil jsem to na učet... (viz kdosi nademnou)
Podruhé objednaný šroub na víko ventilů, došel za 3dny a to jsem an ineposlal peníze na učet, bo jsem na to zapomněl. Samozřejmě jsem to pak zaplatil
ceny bohužel hold originální.... na moji motorku každá kravinka se hooooodně prodraží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot
Sukin píše: Co je to za blbost nerozbalené zboží snad můžeš vrátit bez udání důvodu ne???
Ne, když je kupováno na firmu. Tam tahle možnost není. Takže třeba i při koupi notebooku nemáš nárok ho vrátit pakliže to bylo kupovaný na firmu.
..a vyhozené peníze to nejsou..máš přece ty gufera!
Naposledy editováno 20.04.2012 17:17:33
1 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot
Alesvf píše: mě tato firma trochu sklamala protože pokaždý když jsem potřeboval nějaký díl na moto tak řekli že nejde sehnat.
no vidíš a můj model motorky vůbec neměli v nabídce, nejenom že mi sehnal to co jsem potřeboval mnohem levněji než jinde a ještě ho pak zahrnul do katalogu, tak si vyber, ale tuhle byl u nich na webu a je to nějaký celý předělaný
Naposledy editováno 20.04.2012 18:47:32
Potěšilo mě, že když jsem si do karburátorů Keihin objednal trysky Keihin, poslali mi opravdu originál trysky Keihin, ne nějakou pochybnou druhovýrobu jako všichni ostatní obchodníci v ČR.
Druhovýrobní trysky mají často jiný průtok, než odpovídá označení.