paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu KTM EXC 125
Zdravím, chtěl bych si pořídit KTM EXC 125 ale na ježdění po silnici (dojíždět do práce atd.). Slyšel jsem že má dobré jízdní vlastnosti a také celkem jede když se dá jiná rozeta. Chci slyšet váš názor jestli je dobrá na silnice. Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu KTM EXC 125

Skvělá odpověď, děkuji! 21.4.2012 v 10:43 | Nahoru | #1
Na dojíždění do práce je to možná ta nejhorší možná volba :) Ostrej 2t = Udržba, co stojí za 2 roky víc jak 30 000kč, spotřeba = žere to jak tank, navíc je to endurko, takže čistě jen na silnice to není dobrá volba, spíš motarda nebo naháče

Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 10:56 | Nahoru | #2
Ahá. Takže špatná volba . A jako dobrou volbu by jsi mohl něco poradit ?

(reakce na) Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 11:01 | Nahoru | #3
FrankySS> Ahá. Takže špatná volba . A jako dobrou volbu by jsi mohl něco poradit ?

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 11:12 | Nahoru | #4
Kolik na to máš peněz? Jaký máš papíry? Jak daleko je ta práce?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 11:20 | Nahoru | #5
FrankySS> Max 60 000 kč, papíry na A1 a práce je 15km daleko. Teď sem koukal na motarda Aprilia 125 MX

(reakce na) Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 11:28 | Nahoru | #6
TomiseQ>
Blata 125 motard/enduro zalezi, jestli chces obcas nekam mimo cesty...sice to neni kdovijaka strelba, ale kilecko to jet zvladne, spotreba 3l a co mam zkusenost, tak se tam nic nesype...

(reakce na) Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 12:02 | Nahoru | #7
TomiseQ> Tak na 15 km bych se vůbec nebál nějakého 2t endurka ( né ostrého )Tj RX,WRE,DT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 12:32 | Nahoru | #8
TomiseQ> Nejlepší pro tebe by byla ze 4taktů Yamaha WR 125, Blata 125 a ze 2t Yamaha DT 125, Husqvarna SM 125, Aprilia MX 125...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 12:58 | Nahoru | #9

FrankySS píše: TomiseQ> Nejlepší pro tebe by byla ze 4taktů Yamaha WR 125, Blata 125 a ze 2t Yamaha DT 125, Husqvarna SM 125, Aprilia MX 125...

proč mu doporučuješ 2T, když jsi psal že se mu to nevyplatí?

jinak za mě...Blata...rozhodně bych se nebál XTčka.. ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 13:19 | Nahoru | #10
PájaViků> Protože to co jsem poslal jsou 2t co nejvíc vydržejí najet km na jednu GO, nájezd se počítá na km apod... to co si vybral tak je ostrej 2t, udržba se počítá na mth, a když fakt jezdíš tak každou sezonu děláš nicasil + píst... třeba to DTčko je jedno z nejvíce spolehlivých 2t... a XT 125 X? nejede... to rozhodně radši to WRko, navíc když má takovej pěknej rozpočet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 13:26 | Nahoru | #11
FrankySS> ano, vím že se to u těch ostrých 2T močítá na motohodiny...ale když to má do práce 15 km...tak zahřejvat to DTčko...ta udržba...a ty prachy v tom...to radši nějakýho spolehlivého 4T, o co se nemusí moc starat...neřešit poměr s olejem, XTčko nejede? co by jsi chtěl po dváce?? aby to lítalo 300 z místa? takovejch tu už bylo

edit: a když se ten 2T posere tak co?? může se jednat o kliku...píst...kroužky...toho je hafec co by se mohlo posrat...neříkám že u 4T se nic nemůže posrat...ano, může...ale rozhodně je menší pravděpodobnost než u 2T...

Naposledy editováno 21.04.2012 13:27:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 13:29 | Nahoru | #12
PájaViků> první 2km pojede na půl plynu, pak už tomu může dávat ;) zas tak náročný na zahřívání to není, na Dtčko moc udržbu nemusíš mít... stačí lít správný olej... poměr oleje neřšíš = oilmajstr XTčko nejede oproti ostatním 4t dvácám co mají těch 10, 11kw :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 13:34 | Nahoru | #13
FrankySS> tímto způsobem zahřátí je dle mě otázka kdy se to zadře... a když se ten oilmaster posere?? když to bude čoudit?? ty vážně chceš po dváce aby asi lítala 300... XTčko nejede oproti ostatním 4t dvácám co mají těch 10, 11kw :) ale uvědom si, že po dváce 4T nikdy nedostaneš ten výkon, co tam doopravdy je...

Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 13:36 | Nahoru | #14
jinak v dalším vedle ve vlákně... cituji...

Takže na závěr. Pokud máš čas a nevadí ti si to míchat růčo, je to lepší protože máš 100% jistotu, že tam ten olej pujde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 13:51 | Nahoru | #15
PájaViků> To je zajímavý, kámoš má DTčko, když jedeme se někam projet, tak ty 2km přibližně to krotíme, pak už palba, má najeto přibližně 25 000km (otevřený to měl na 15kw) a píst neměnil z toho důvodu, že by se mu to zadřelo nebo tak, ale kvůli jistotě...se ho zeptám jak to dělá že nezadřel bádat nad tím, co se stane když se posere oilmaster je jako badat nad tim co udělat, když se ti přestane točit kolo... výrobce ho tam nedal pro prdel jo chtěl bych po dvacce aby lítala 300 z místa a dvě stě po městě... bohužel toto přání se mi nikdy nesplní jinak nechápu co jsi tímhle myslel ale uvědom si, že po dváce 4T nikdy nedostaneš ten výkon, co tam doopravdy je myslel jsi to tak, že tam dříme 40 hřebců, ale je to zaškrcený na 15? Tak proto chcou všichni otevírat ty Cebra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 13:58 | Nahoru | #16
FrankySS> ne, myslel jsem to tak..ukaž mi 4T kterej je sériovka...a má 10, nebo už 11 KW protože to jsem ještě neviděl... ano, oilmaster tam pro prdel určo není...ale když jsi v zatáčce...tak se ti tam může udělat vzduchová bublina...a co pak? pak už jen opatrně zadíráš...nic proti...ale já bych do 2T nešel už kvůli tomu, že se toho serou peníze... a každej 4T nedá 150...o tom ani náhodou...a to že píšou že je to otevřený? to mají možná tak otevřený víko od nádrže...

(reakce na) Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 15:35 | Nahoru | #17
PájaViků> Je toho dost, MZ 125 SM, Yamaha WR 125, Yamaha YZF 125R, Husqvarna SMS 125, Blata 125 (10kw) apod... a na oilmasteru máš snad hladinu min a max... výrobci to mají vyřešený... to bys ani nemohl jezdit do kopce... jen po rovině bez zatáček... nikde nepíšu že 4t 125ccm3 dá 150km/h... si to trochu srovnej

Prosím o radu KTM EXC 125

21.4.2012 v 16:47 | Nahoru | #18
s EXC po silnici taky jezdit jde když budeš mít nějakej rozumnej poměr, já mám 13:50 a to mám do síly takže se to rychle vytáčí a na silnici to není moc příjemný ... když dáš větší pastorek a menší rozetu tak to bude točit stejný otáčky a pojede to mnohem rychleji mě osobně stímhle poměrem jede 110km/h ale to už je hodně vytočený s jinejma poměrama uděláš i 130km/h po výměně pístní sady a nikasilu mám 23mth z toho tak polovina les/trať a zbytek silnice a píst a nikasil pořád jak nové u EXC by se při hobby používání měl měnit píst s nikasilem po nějakých 100mth co píšou v manuálu jinak jestli 4T tak za mě asik Blatu, Yamaha WR ( na motárdech ) na mojí aprilia mám oilmaster a nikdy žádný problém! samozřejmě není to pravidlo

Naposledy editováno 21.04.2012 16:48:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zapalování ktm exc 125 2006 KTM EXC 125 R4rtttr 1 1.6.2024 v 19:27 ja1
KTM EXC 1995 plasty KTM EXC 125 SvatoslavJAWA 10 25.1.2024 v 20:49 helbi
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
Stažení kw KTM EXC 125 Šimča_ 9 27.8.2023 v 21:21 Mr.Dreamer


TOPlist