Neberte to do masiny Casem to rozebrem proc tomu tak je ,ale v masine to melo hrozny ucinek. Jizda a starty v pohode, ale jedine co jsem vypozoroval tak ze mi nechcou klesat otacky.
Pridas plyn a otacky klesaji sekundu - dve nez je to zas na tisic.
1 reakcí na tento příspěvek e85 a motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) e85 a motorky
1 reakcí na tento příspěvek e85 a motorky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) e85 a motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) e85 a motorky
palo
Pekeno píše: VojtasTTR> pro motorku by to problem byt neměl, ale jsi si jisty že pro motor to nebude časem problem?
Oktanový číslo to má cca 107, takže na samozápaly to trpět nebude.. rychlost prohořívání je taky +- stejná, takže předstih taky nemusíš ladit... jedinej problém tam je že má menší výhřevnost, tím pádem menší tepelný spád a menší technickou práci, než klasickej benzín. takže aby jsi dostal stejný "výkon" musíš ho tam narvat víc... já si myslím, že pro motor z toho nevedou žádný negativní faktory v rámci životnosti
e : Assasineeee sem a resit
Naposledy editováno 22.04.2012 14:34:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) e85 a motorky
lazysnail píše: Pekeno> nalistuj si tu: k1400 vo fore. Tam to uz poniektori ludkovia odskusali. A ohlasy su... OK.
palo
Nechapu proč lidi vymyšleji takove pičoviny. Ta motorka je dělana na N95 tak proč tam lit něco jineho? Aby ušetřili? Tak to mam jednoduchou radu prodat motorku a neřešit cenu benzinu.
ti co maji nejakej fuel commander by mohli nechat udelat bohatsi mapu a pak by to bylo OK, ty "ridici jednotky" pro E85 jsou v podstate takove levnejsi a jednodussi "power commandery" (obvykle pridaj nejaky palivo v kazdem rezimu, neda se to editovat po jednotlivych bodech)
Pekeno píše: Ale on to leje do litrovy ninji ne do choppru. Ja nepsal že to na to nepojede. Jo pojede to ale určitě to nepomuže životnosti motorku. Až na to palivo najde 50tisk km a nebude problem tak pak nebudu rypat, ale to se nestane.
Nechapu proč lidi vymyšleji takove pičoviny. Ta motorka je dělana na N95 tak proč tam lit něco jineho? Aby ušetřili? Tak to mam jednoduchou radu prodat motorku a neřešit cenu benzinu.
co ti zas prelitlo pres nos Zkusim, nejede to, vyleju a naberu benzin ne ? Resis to tu jak kdyby slo o vrazdu clena rodiny.
2 reakcí na tento příspěvek e85 a motorky
1 reakcí na tento příspěvek e85 a motorky
palo
Doplnenie: to forum (dred), na ktore som vyssie odkazoval som precital niekolkokrat. Ale ako klasik hovori - naco sa mam ucit na vlastnych chybach ked sa mozem ucit na chybach tych druhych
Naposledy editováno 05.05.2012 11:21:17
Nevěřim, že by to nějak uškodilo motorce více, než například nevhodné vytáčení v nesprávnou dobu atd.
Možná to bude dělat divný věci jak popisuje Creck, ale to je dle mého všechno. Rozhodně se nedá tvrdit, že motor, který na to nejezdi je určitě v lepším stavu po xxx tis km, než motor co jezdí jen na lih
Vzhledem k tomu, že odpůrci pracuji s daty "jedna paní povídala" tak se asi pravdu nedozvíme
Pokud má někdo motorku na výlet o víkendu, je to blbost, pokud jí má na každodenní jízdu do práce, tak to chápu.
PS: V dodávce MB 100D jezdim na vyjety hydraulický olej
assassin píše: jak rika creck, ty motorky nejsou tak haklivy, tady by je skoro nekteri ukladali do postele a cetli jim pohadky na dobrou noc, zatimco jini jim zatapi takovym stylem ze je az s podivem ze to vydrzi material musi trpet, za deset let bude pozde drbat hlavu ze mam sice zachovalou motorku ale poradne sem se nesvezl protoze sem to setril aby to vydrzelo takovej poklad co stoji za to uchovavat ho pro dalsi generace tu ma malokdo
Tohle tesat do kamene!