1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak vybrat pitbike
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak vybrat pitbike
2 reakcí na tento příspěvek jak vybrat pitbike
Ale nechápu tady ty plky typu že 125 bude slabá. Na čem ste jezdili vy, když vám bylo 15? Max. na upocenym simsonu s chabejma 3,5 koněma? Ten pit ve 125 je proti simálu raketa Navíc s poloviční spotřebou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak vybrat pitbike
Ahoj!
Potřebuji pro kluky 10 a 13 něco na blbnutí taky jsem uvažoval o Pit bike našel jsem 3 roky starý 50 cmm obsah za 5000,- r,v, 2009 ovšem, potom co jsem si to tady přečetl ........... jestli není lepší nějaký pařez nebo něco podobnýho dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak vybrat pitbike
SuperSic58 píše: Ale nechápu tady ty plky typu že 125 bude slabá. Na čem ste jezdili vy, když vám bylo 15? Max. na upocenym simsonu s chabejma 3,5 koněma? Ten pit ve 125 je proti simálu raketa Navíc s poloviční spotřebou
V patnácti jsem jezdil ČZ 125/511 motocross a po asfaltu s papírama na fichtla třiapůli čtverku. (Dál se nebudu rozepisovat, protože bys stejně nevěřil.)
Pit 125 s raketou nemá nic, a už vůbec ne kvalitu starýho simsona (navíc srovnáváš padesátku a 125, jen na okraj).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak vybrat pitbike
PetrXX píše: V patnácti jsem jezdil ČZ 125/511 motocross a po asfaltu s papírama na fichtla třiapůli čtverku. (Dál se nebudu rozepisovat, protože bys stejně nevěřil.)
Pit 125 s raketou nemá nic, a už vůbec ne kvalitu starýho simsona (navíc srovnáváš padesátku a 125, jen na okraj).
Já jezdil na babetě už v 10ti, ale myslim to obecně. Že si jezdil v 15ti na třindě, je spíš vyjímka, taky znám týpka, co v patnácti lítal na R1, ale jak řikám, sou to výjimky. Ale vem si to tak, kdyby třeba v roce 1995 byly k mání pitbajky tak jako dnes, tk na simsona všichni serou Myslim takový to ježdění puberťáků po polňačkách, vsi, k rybníku, do lesa, nějaká ta trať atd. Nemyslim třeba dojíždění do školy nebo město, tam je lepší simál páč má papíry. Ale svezení v terénu se simálem na pita nemá ani náhodou, už jen ten výkon..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak vybrat pitbike
SuperSic58 píše: Já jezdil na babetě už v 10ti, ale myslim to obecně. Že si jezdil v 15ti na třindě, je spíš vyjímka, taky znám týpka, co v patnácti lítal na R1, ale jak řikám, sou to výjimky. Ale vem si to tak, kdyby třeba v roce 1995 byly k mání pitbajky tak jako dnes, tk na simsona všichni serou Myslim takový to ježdění puberťáků po polňačkách, vsi, k rybníku, do lesa, nějaká ta trať atd. Nemyslim třeba dojíždění do školy nebo město, tam je lepší simál páč má papíry. Ale svezení v terénu se simálem na pita nemá ani náhodou, už jen ten výkon..
Nepsal jsem ti to pro rozpoutání války "kdo má většího ptáka", ale jen jako reakci na tvůj příspěvek ve smyslu, že ani v patnácti bych já osobně z pita rozhodně na zadek nesedal. Pravdu asi máš v tom, že nejsem úplně typický případ tady na fóru. Srovnávat pita a simsona v terénu nicméně nelze, stavbou jsou to zcela odlišné motocykly a simson je "enduro" pouze řídítky, jinak je to městské vozítko, vymazlený nástupce fichtla.
Souhlasím že pit je dělán pro prdění po polňačkách (nebavme se o vymazlených kusech nadšenců), nicméně - reverzně vzato - pro prdění po polňačce bych já osobně vzal spíše jetého japončíka, protože mě osobně pit nikdy nijak nenadchl (jak 125, tak 250), a to hlavně podvozek/brzdy, plus dlouhodobá výdrž je mnohdy s otazníkem.
PetrXX píše: Nepsal jsem ti to pro rozpoutání války "kdo má většího ptáka", ale jen jako reakci na tvůj příspěvek ve smyslu, že ani v patnácti bych já osobně z pita rozhodně na zadek nesedal. Pravdu asi máš v tom, že nejsem úplně typický případ tady na fóru. Srovnávat pita a simsona v terénu nicméně nelze, stavbou jsou to zcela odlišné motocykly a simson je "enduro" pouze řídítky, jinak je to městské vozítko, vymazlený nástupce fichtla.
Souhlasím že pit je dělán pro prdění po polňačkách (nebavme se o vymazlených kusech nadšenců), nicméně - reverzně vzato - pro prdění po polňačce bych já osobně vzal spíše jetého japončíka, protože mě osobně pit nikdy nijak nenadchl (jak 125, tak 250), a to hlavně podvozek/brzdy, plus dlouhodobá výdrž je mnohdy s otazníkem.
Tk ten japončík už je jiná kategorie motorek, kdo chce pita, dá pita, kdo chce velkej formát, dá velkej. Obojí má svý plusy, pity bodujou hlavně cenou, co si budem povídat... taky je to bezpapírovka, zkrátka jiná kategorie. Já tam mam teď 160cc a to valí jak prase, když si vzpomenu v 15ti na simálu když bych se moh projet na rozměrově a váhově stejný motorce, ale s 6ti násobkem výkonu za dostupnej cash, no byl bych v nebi
1 reakcí na tento příspěvek jak vybrat pitbike
Kua. To sem se rozepsal... Jo holt pitbike má něco do sebe a musím se zastat
ahoj ma někdo zkusenosti s touhle hrackou ? vypada to za malo penez docela dost muziky ! díky