Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: oxygen> Hm, to je docela zajímavý... Je pravda, že v časopisech se asi střízlivýho pohledu nedočkáme...
nene já myslim, že ty dosavadní recenze o ní jsou docela objektivní - ale byly zatím jenom z okruhu a bez možnosti přímýho srovnání
anebo jsme prostě rozmazlený a chtěli bysme 155 kg, 255 koní a 355 km/h - to vše nejlépe zdarma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: oxygen> Hm, to je docela zajímavý... Je pravda, že v časopisech se asi střízlivýho pohledu nedočkáme...
no co jsem cet UK recezne, tak pisou vesmes to co oxygen, teda az na to ze ten slabsi stred (oproti 1198) berou jako prednost pro okruhovy jezdeni......coz mezi radky znamena, ze jim to chybi ale nemuzou to moc pohanit no:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tak by mě zajímalo co je na tom pravdy páč mi to příjde docela málo K5-6 měla tuším 6.8 nebo 7 rovnejch
hlavně mi to příjde málo vůči tomu co to všechno má za píčoviny který ti maj usnadnit rychlost a že se jí nechce na záda co si o tom myslíš inženýre?!
Londoner píše: slabsi stred (oproti 1198) berou jako prednost pro okruhovy jezdeni......coz mezi radky znamena, ze jim to chybi ale nemuzou to moc pohanit no:)
presne tak to delaji vsechny casopisy bez vyjimky - z pochopitelnych duvodu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
GRASSEL píše: oxygen> teď jsem koukal na nějaký to video s panigale a že se jí nechce na záda co si o tom myslíš inženýre?!
no, vzhledem k tomu, že po zádech to s motorkama trochu umim, tohle musim potvrdit - nejde o tu váhu vpředu, ale ona i přes spojku vystoupá jen napůl a pak je to boj ji tam chvíli udržet a i v režimu "race", přijde mi fakt celá vyladěná pro okruh - chcete zábavu? nenene!
je to nejspíš nerovnej boj s TC elektronikou - takže nutno nejdřív zastavit a všechno povypínat, ale kdo si má za sebou vozit ajťáka, žejo)
+ vypnout nutně i ABS, bo čoveka nenechá si kontrolovat náklon zadní brzdou, ale okamžitě ji povolí... což jest dosti průser
takhle jsem naposledy bojoval s Gold Wingem, to ale kuli jeho rozvoru a hmotnosti... a i s bawořím GS - to se mi zas dycky při zvedání vrhlo doprava kuli klikovky gyroskopu
Naposledy editováno 05.05.2012 11:52:38
Londoner píše: no co jsem cet UK recezne, tak pisou vesmes to co oxygen, teda az na to ze ten slabsi stred (oproti 1198) berou jako prednost pro okruhovy jezdeni......coz mezi radky znamena, ze jim to chybi ale nemuzou to moc pohanit no:)
ono pozor: ta ducatí zprvu jemná (na dvouvál dvanáctku velice jemná) prvotní reakce na plyn jí zůstala tou mě udivuje i 1198 - např. uprostřed zatáčky jsou tyhle ducny na plynu jemnější, než cebro šestka!
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
ale spíš mi šlo o to... co si myslíš o tom že z 0-200 má za 7.6s což je skoro o vteřinu horší než třeba K6 u který byl problém jí navíc krotit. Mluvím o tom že by snad měla bejt rychlejší kort když se tolik nezvedá a není to taková divoká sviňka bez elektriky jako K5-6...
Je mi divný že by u takový mašiny za takový prachy udělali promo 7.6s když i stará K1 měla 7.2s prostě mě to praštilo přes vokna...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Tak ona už 1198 je hodňoučká motorka, která tě ničim nezaskočí...
blboune však ty dobře víš, že jsem psal o odezvě na plyn - tzn. hlavně jak moc škubne po brzdách při prvnim malym přidání plynu v náklonu
ale ta síla, co se pak navalí na zadní gumu, když na 1198 zatopíš - ta je naopak super poukázka na hasana
to Grassel: nene je to jinak - první sériovka, která dala 0-200 pod sedm, je báwo za 6,9 sec... ostatním litrům se doposud naměřilo max. 7,2-7,6... a i při sprintech na 1/4 míle jsem na K6 měl konečnou rychlost 238km/h, se ZX10R 08 pak 241 a báwu teď naměřili 248
Naposledy editováno 06.05.2012 02:34:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
a i když motor 1198 při startování mele jak z posledních sil, dycky brzy chytla - ale Panigale s teplym motorem mi několikrát málem vytloukla baterku, mi s ní ztracen kdesi na venkově lepilo tedy PS: ještě jsem si vzpomněl na origo převody Pani: jednička do 120ti km/h, za dvě do 163, za tři něco přes 190 atd., pak newim už
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Oproti RC8 je přilepená k asfaltu, zvedá se jen na jedničku a to pak taky přidá na rychlosti, než když musím na každým dvojkovým výjezdu lovit přední kolo ve vzduchu už při 50% otevření plynu.. Nevím, jak by to bylo u 1198. Počítám, že ten krouťák s tím bude cvičit podobně, jako s RC8.
Škoda, že nemůžu RC8 a 1198 motorově porovnat, nenašel jsem nikoho s Dukárnou, kdo by měl podobný tempo a šel by pak pozorovat akcelerační rozdíl. U 4V vím, že mi zkrátka dávaj na prd.l. Vyzkoušeno v Brně na Racetracku - solo jedu kolo o 1s líp, když na razím na 4V, musím akceptovat jeho časy, protože se před něj nedostanu, i když mám o dost dřív otevřenej plyn na výjezdu a jsem na jeho úrovni ..25 PS rozdíl neokecáš
Co se týká silnice - musím říct, že mě ty uječený 4V (kromě nový R1) nijak neoslovujou a na rozdíl pár koní ve špičce sere pes, stejně tak na maximálku 291,5 nebo 304 Km/h.
Panigale - to je technický porno, v pátek jsem ji viděl! Ten podvozek, palubovka, světla, tlumič na boku. Je fakt, že asi zbytečně moc fičur od IT, vše podřízeno rychlosti na okruhu... A přece na blbnutí dělají jiný strojky, třeba Ducati Streefighter nebo tak něco. Chce to dva stroje do garáže a je klid
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 07.05.2012 17:53:28
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Mám možnost koupit jednodílnou ve slušném stavu za pár peněz, ale jak je na tom kvalita??
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
MichaelaZX636 píše: Taz-007> no jen ty tabulkový velikosti to je paráda,byla jsem si zkoušet spyke kombinézu a podle tabulky jsem měla mít 48,no nenarvala jsem se do ní ani náhodou,možná že kdybych na to měla víc času tak by to klaplo ....přemýšlím o nové protože ta moje už má taky něco naběháno a není to žádná světová kvalita ale podržela mě,tak uvidím
No jo, vy ženský si vždycky myslíte, že máte menší velikost..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36887 | Dnes v 11:53 assassin |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Co by mohlo byt toto cvakani Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 3.8.2024 v 17:01 kokoška. |