jezdim hlavne takove turistictejsi tempo, nejsem zadny velky strelec, ale zase se obcas rad rychlejs povozim v peknych zatackach... ktere z nich budou v tech zatackach lip drzet, a jaky je u nich zhruba kilometrovy najezd? Předem děkuju za vaše zkušenosti.
BTW, kdybych dal u tech Michelinu dopredu misto Activu Pilot Sport, vydrzi to aspon stejne jako zadni Pilot Active?? a o kolik lepsi bude prilnavost v zatackach???
Cosmogagy>Mládě.Fidži>Na dváce jsem na nich měl nájezd 25000 v předu a +-20000 vzadu.
ehm, na kterych?? a co zatackovite silnice a naklony, jak zvladaly?? ze je asi bude oboje dvoje dyl prohrivat mne je jasne
Miši>Ja mam Pirelli Sport demon a drzi perfektne, Sport Demony jsou zname lepivky, ale s vydrzi bych rekl, ze to asi bude horsi, ale to zatim nemuzu posoudit, mam na nich najeto asi 1 500km...
ja jsem teda vycetl ze jsou to gumy cestovni, nebo spis sportovne-cestovni, proto jsem je postavil do srovnani s Pilot Active... kazdopadne diky za zkusenost

Musím teď menit i předek a těžko se rozhoduju co mám vybrat rozměr je jasnej 110/70-17, ale taky váhám mezi Dunlop Arrowmax GT501, Michelin Pilot Activ a Pirelli Sportdemon. Na netu jsem v nějaký diskuzi našel tohle: Pilot Activ je technologicky nejnovější a údajně nejlepší, starší je GT501 a SportDemon je nejstarší.
Sice jsem původně chtěl GT501, ale asi půjdu do Pilot Activ.
takže za sebe doporučuju ty sportdemony,vydrži fest...a sedi dobře

CarrierOfDeath>Mno já tam mám teď obutý ještě nový nesjetý Mischelinky ,ale taky bych bral radu o nějaky gumy ,co opravdu drži v zatáčkách . Bojím se u těhlech aby neustřelili ... (Pro úplnost mám CBR 600F PC-31 a popravdě si docela často dopřeji sportovnější jízdu)
Tak to si v blbém tématu, tady se bavíme o SC gumách pro pětikila.
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Active vs Pirelli Sport Demon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Active vs Pirelli Sport Demon
Vatak píše: Předek mi vydrží cca stejně, vždycky se před koncem oskáče.
podívej se jak máš na tom tlumiče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Active vs Pirelli Sport Demon
VlastíkPlamínek píše: podívej se jak máš na tom tlumiče pár stovek za ložiska v krku, nový olej a správně nastavený tlumiče ušetří dost peněz na oskákaných gumách. Pokud máš gumu sjetou do střechy znamená to že hodně brzdíš v zatáčkách.
jj díky, vim o tom, už jsem to tady řešil v jednom vlákně. Olej měnim pravidelně každou zimu, letos jsem měnil preventivně i gufera. Tlak v pneu taky docela sleduju. Ale ty ložiska mě nenapadli, to na to může mít taky vliv? Nepřišlo mi, že by tam byla nějaká vůle, nebo jak se to zjistit? Tohle jsem ještě nikdy nedělal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Active vs Pirelli Sport Demon
Vatak píše: jj díky, vim o tom, už jsem to tady řešil v jednom vlákně. Olej měnim pravidelně každou zimu, letos jsem měnil preventivně i gufera. Tlak v pneu taky docela sleduju. Ale ty ložiska mě nenapadli, to na to může mít taky vliv? Nepřišlo mi, že by tam byla nějaká vůle, nebo jak se to zjistit? Tohle jsem ještě nikdy nedělal...
podlož motor abys měl přední kolo ve vzduchu a zkus s ním zamrdlat do stran, dopředu dozadu, nesmí tam být žádná vůle.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Active vs Pirelli Sport Demon
VlastíkPlamínek píše: podlož motor abys měl přední kolo ve vzduchu a zkus s ním zamrdlat do stran, dopředu dozadu, nesmí tam být žádná vůle.
tenhle postup jsem zkoušel, ale přišlo mi, že je to bez vůlí. Jinak XJ nemá vůbec žádnou možnost nastevení předku. Takže tam chyba taky nebude. Jediný o čem vim, je lehká vůle v pouzdrech, může to na to mít taky vliv?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Active vs Pirelli Sport Demon
Vatak píše: tenhle postup jsem zkoušel, ale přišlo mi, že je to bez vůlí. Jinak XJ nemá vůbec žádnou možnost nastevení předku. Takže tam chyba taky nebude. Jediný o čem vim, je lehká vůle v pouzdrech, může to na to mít taky vliv?
vůle by být neměla.
Jestli jsou OK gufera, je tam dost oleje, nejsou hnuté vidle, nejsou KO pružiny... pak už jen zbývají ložiska v kole...
VlastíkPlamínek píše: vůle by být neměla.
Jestli jsou OK gufera, je tam dost oleje, nejsou hnuté vidle, nejsou KO pružiny... pak už jen zbývají ložiska v kole...
ložiska v kole jsou ok, trubky byly rovnaný, po jednom brutálnim brždění a následnym vymetení šílený lochny. Byly hnutý cca o 4 mm těsně pod spodníma brýlema. Nechal jsem to srovnat, doma jsem je zkoušel jen na rovnej desce a vypadali rovný. Když jsem dělal ty gufera, tak jsem měl spodek chycenej ve svěráku, a vzal jsem nahoře za trubku, tak je tam cejtit malinká vůle. Myslel jsem, že je jsou ochozený ty mozazný kroužky vevnitř, je to potažený ještě nějakou vrstvou teflonu nebo tak něco...