1 reakcí na tento příspěvek CR 250r VS CRF 450r
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250r VS CRF 450r
1 reakcí na tento příspěvek CR 250r VS CRF 450r
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250r VS CRF 450r
1 reakcí na tento příspěvek CR 250r VS CRF 450r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250r VS CRF 450r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250r VS CRF 450r
V mém okolí jezdí CRF450 hafo. Problém měl jen jeden,a tomu se u nás říká kazisvět... :lol:
Jinak nikdo. Já ji mám od července a mám 40mth.
Na CR250 mám za dva roky 220l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250r VS CRF 450r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250r VS CRF 450r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250r VS CRF 450r
1 reakcí na tento příspěvek CR 250r VS CRF 450r
ale bacha od koho ji bereš
já ji koupil prý po výměně ventilů atd. najezdil jsem 15mth a už mi špatně chytá,takže ventily jsou na cestě do hrobu
1 reakcí na tento příspěvek CR 250r VS CRF 450r
CR 250 bych se nebál i starší nebude to stát tolik a jeto léty prověřený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250r VS CRF 450r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250r VS CRF 450r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250r VS CRF 450r
jinak abys byl v obraze celkový repas motoru kolem 26t.
1 reakcí na tento příspěvek CR 250r VS CRF 450r
1 reakcí na tento příspěvek CR 250r VS CRF 450r
Ceny origo dílů:
Ventil titanový cca 2250,- Kč - 4 ks
Rozvodový řetěz 1180,- Kč
Napínák řetězu 2250,- Kč
píst 2220,- Kč
pístní čep 660,- Kč
koupil jsem starší za slušnou cenu a tyhle díly jsem musel v průběhu ježdění vyměnit...
teď šlape jak hodiny..... nic jinýho bych už nechtěl....