A vůbec, má to smysl přecházet z GS500 (r. 2003) na něco z tohohle? Je tam razantní rozdíl? Do litru se mě ale s tímhle tělem moc nechce..
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Čím víc opic, tím víc banánů
A vstřik versus karburace je taky rozdíl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
3 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Xkremilek píše: Mě by zajímalo kolik z vás kdo tu tak strašně vychvaluji ty litry a říkají že šetky jsou slabe, ten výkon litru opravdu využijí na těch našich cestach. Mam už 3 roky fazera 600 rok 2000 a ikdyž uznávám že ve dvou by to chtělo něco s větší silou tak si jinak nestěžuju... Nevidím důvod se hned z 500 hnat na 1000, stejne 2/3 lidí podle mě nedokáže využit ani ten výkon dnešních šestek. Jako první silniční motorku po kroskách jsem mel CB 500 a i s tim se dalo docela slušně jezdit. A když už jsi koupíte hned ty vaše litry kam potom dal postupovat? co dal...? Pro mš je osobne je litrová motorka +- taková max hranice ale spis cestovním enduru. Zabit se mužeme i na pincku
Duvod? Tahne to lepe odspoda Osobne nemam rad kdyz clovek musi motorku tocit, takze dvouvalec a litr je jasna volba Kvuli vykonu to fakt neni, napriklad moje VTR je slabsi nez ten sestkovej Hornet...
hele buď v klidu něco podobného jsem řešil loni,ale s tím rozdílem,že jsem přecházel z 50 na něco většího.A nakonec to byl Hornet 900......)-(dodělal jsem si po letech řidičák na neomezeně),jo a mám skoro podobné"proporce".
A proc litra....mno motorka ma silnejsi brzdy lepe stavitelny podvozek...jede i v nissich otackach slusne...sice fz1jede podle mne slusne az od 8tis/ot ale pro nekohokdo jezdil na 5tikilu mu to prijde neskutecne...tady bych jako viteze volil CB1ktera nema sice papirove nejvic koni ale jede suprove od spoda a taky ma design ktery nema nikdo krom ducati s letme ulozenym kolem... Da se s tim jezdit na brblacku kolem3-4tis ale da se s tim litat po zadnim do 10tis na2jku .... A jeste jedna vec ....to ze to sou nahate motorky ...jsou to streety kde jde o zabavu a jsou urceny pro radost... Za me bych sel i do te FZ1 je cenove dostupna nez cb a taky si myspim ze ta 6tka te omrzi... I kdyz hornet mi prijde jako prvni street v 6tkove kategorii....
Z750bylo pro mne zklamani kdyz sem to videl a ty hnusne uzke riditka... Sory je to muj nazor..nevyjimaje ty dementni laufy... Je to jak pokemon na kolech z japofilmu
A proc litra....mno motorka ma silnejsi brzdy lepe stavitelny podvozek...jede i v nissich otackach slusne...sice fz1jede podle mne slusne az od 8tis/ot ale pro nekohokdo jezdil na 5tikilu mu to prijde neskutecne...tady bych jako viteze volil CB1ktera nema sice papirove nejvic koni ale jede suprove od spoda a taky ma design ktery nema nikdo krom ducati s letme ulozenym kolem... Da se s tim jezdit na brblacku kolem3-4tis ale da se s tim litat po zadnim do 10tis na2jku .... A jeste jedna vec ....to ze to sou nahate motorky ...jsou to streety kde jde o zabavu a jsou urceny pro radost... Za me bych sel i do te FZ1 je cenove dostupna nez cb a taky si myspim ze ta 6tka te omrzi... I kdyz hornet mi prijde jako prvni street v 6tkove kategorii....
Z750bylo pro mne zklamani kdyz sem to videl a ty hnusne uzke riditka... Sory je to muj nazor..nevyjimaje ty dementni laufy... Je to jak pokemon na kolech z japofilmu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Naposledy editováno 12.05.2012 09:53:42
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
desmo69 píše: ..tak já jsem byl prakticky vždycky zastáncem postupnýho nabírání zkušeností a tím i postupnýho zvyšování výkonu motorek atd. Začínal jsem na Simsonu šaškovat po polňačkách (ani MZ jsem nechtěl, "bál" jsem se jí)..pak přišlo GS a teď mě jako další krok připadá nějaký to šestikilo. No a časem už konečnej litr. Jen mě nakonec zaujala ta myšlenka s dvouválcama a jejíma většíma krouťákama. Monster 1100 je sakra drahej. Jsou teda nějaký jiný motorky podobnýho ražení? Pokud možno se vstřikováním a do 100tis
Treba jiz zminovane SV 1000 N a Shiver 750 (jeden vidim na inzerci za 99000).
Xkremilek píše: Mě by zajímalo kolik z vás kdo tu tak strašně vychvaluji ty litry a říkají že šetky jsou slabe, ten výkon litru opravdu využijí na těch našich cestach. Mam už 3 roky fazera 600 rok 2000 a ikdyž uznávám že ve dvou by to chtělo něco s větší silou tak si jinak nestěžuju... Nevidím důvod se hned z 500 hnat na 1000, stejne 2/3 lidí podle mě nedokáže využit ani ten výkon dnešních šestek. Jako první silniční motorku po kroskách jsem mel CB 500 a i s tim se dalo docela slušně jezdit. A když už jsi koupíte hned ty vaše litry kam potom dal postupovat? co dal...? Pro mš je osobne je litrová motorka +- taková max hranice ale spis cestovním enduru. Zabit se mužeme i na pincku
je spousta těch co nevyužije na sto procent ani šestku a je jasný, že litry a víc už vůbec ne. Ale o tom to není. Jak už bylo napsáno výše, větší objemy mají obvykle lepší podvozky, větší možnosti nastavení, tužší rám ale hlavně výkon. Při předjíždění nemusíš podřaďovat, nebo jen o stupeň a motorka vypálí jak blbá a předjíždění trvá kratší dobu, což je samozřejmě bezpečnější. Když jedeš ve dvou je to taky sakra znát, jestli jedeš na šestce, kterou musíš držet v otáčkách, nebo jen zlehka lechtáš vyšší objem. To je ta hlavní výhoda vyšších objemů. mně osobně navíc přijde vyšší objem zábavnější, i když to je otázka priorit. Líbí se mi, že táhne od spodních otáček, že když otočíš plynem, táhne ti to ruky apod. a přitom mě víc baví toto, než honit maximálky při vysokých otáčkách. ale určitě někdo to má naopak, baví ho mít motorku vytočenou do maximálních otáček a honit rychlosti.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Jinak GSR jsem mel rok, najel jsem asi 13tis km, jak mesto a okolo, tak i Rumunsko a na podzim jsem si dal Wales. Najel jsem na ni i 1047km v kuse a pohoda.
Sice nemuzu srovnavat s hornetem, ale muzu jen doporucit
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Pokud se chces jen tak projizdet, tak je myslim jedno, co to bude, nejspis by asi bylo fajn vzit to, co se ti libi.
Pokud uz chces trosku vic jezdit, tak u Z750 byl zminovanej tragickej podvozek, u FZ6 blba predni vidla a motor fungujici vylozene nahore.
Ve srovnani tech dvou, co mas v ankete, tak GSR melo dobry hodnoceni, akorat jedna opakujici se neprijemnost - podivne reakce na plyn, predevsim pri prechodu otevreny x zavreny, kdy to reagovalo jakoby se zpozdenim. Coz muze byti dosti neprijemne pri sportovni jizde a snaze byt presny v zatackach na hrane. Me osobne to zcela odradilo.
Hornet skoncil jako jediny bez nejake vyznamne slabiny.
Jo, ma ho plno lidi, kdyz se stanes majitelem, si tak trochu jako po obleceni naky uniformy
Zalezi, proc motorku chces. Jestli vzhled, kochani se motorkou, klidna jizda, vem neco,co nema kazdej, co se tobe libi. I kdyz tyhlety nahaci sou dost rozsireni obecne.
Pokud te zajimaji jizdni vlastnosti, tak H6 porazil GSR600 v kazdym srovnavaku, co sem cet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Jinak hornet má vzpřímenější pozici a lepší podvozek , motor má největší výkon ve středním poli otáček.
GSR má víc váhy na řídítkách , výkon je hodně nahoře ,nejvíc na 10tis. ot. . Já sem se rozhodoval stejně , nejdřív sem chtěl horneta ,ale potom se naskytla dobrá koupě GSR a tak bylo jasno. Ani s jednou neuděláš chybu a je to spíš o tom ,která se ti víc bude líbit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
SuperSic58 píše: Z těhle dvou určitě GSR, je nádherná a navíc Horneta má kdejakej vocas, takže se za tebou už ani nikdo nevotočí..
Mám asi výrazně delší ocas, na mě čumí (na mopeda) každej kamkoli přijedu .
-----------------
Za mě Hornet,
perfektně ovladatelný, táhne už od středních otáček, nehrne se do boku jako například SV650, brzdí to výborně a tak dále......nenašel jsem snad žádný problém. Snad jedině, každý tvrdí, že má hrozně úzký řídítka, mě to nějak nepřijde. Jinak 182cm / 70kg.
Akorát bych volil model 08+, 07 je první novej a tam se dělali nějaké úpravy v katalogu je to i jako samotný model pro náhradní díly.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 3 | Včera v 13:42 rg250 |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
GSR600 po dlhšom státí neštartuje Suzuki GSR 600 | tomik1987 | 1 | 24.9.2024 v 10:49 Pedl |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Nechytá Suzuki GSR 600 | Ypsylon | 1 | 24.8.2024 v 13:14 milor |