Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.
Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
Jinak to jak daleko zastavi nejaka motorka neni ani tak o brzdach jako spis o geometrii a rukach jezdce. S ABS to je zase neco jinyho a bude to spis o nastaveni ABS nez o brzdach. I na SV 650 s jednema z nejhorsich motocyklovejch brzd se da zastavit na podobny draze. Akorat ne pomoci jednoho nebo dvou prstu ale aspon pomoci trech.
Muj pohled je takovej ze moc ostry brzdy jsou akorat na skodu. Neni v tom cit, clovek s tim nemuze pribrzdovat na sterku (coz s tim SV zase nadherne jde) a na krizovky to taky moc neni bo to to kolo chytne tak rychle ze se kolikrat nestacej stlacit tlumice a kolo klouzne... Ja radsi tupejsi brzdy.
Každopádně momentálně jsem ten úplně nějvíc happy biker na světě.
A vo vo tom to je...
"Letí to jak zajíc po lajně koksu..."
"Jedna z mále mašin která koule má..."
"Kejchneš a seš o 20-30 metrů někde jinde..."
time: 00:15:40
http://www.ilikebike...year=2011&week=6
Naposledy editováno 13.05.2012 14:30:36
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
"kejchneš a seš o 20-30 metrů dál" takže žádnechch 100-200metrů
a taky, že je to kulobijec
zasejcsto přehnal s tou chválou
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
jen pro doplnění v březnovém MCN 2012 vyšla srovnávačka ST,SF a Tuona, zatím jsem to někde na netu nenašel třeba oskenované na foru atd. pokud to někdo berete nebo najdete dejte vědět - už fakt jen pro zajímavost Odkaz na úvodník
Naposledy editováno 13.05.2012 15:07:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
2 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
z nuly na sto za 2,6 vteřiny (a to včetně přeřazení na dvojku), předjíždění do 80tky trvá necelou vteřinu, a třeba v zatáčkách v Břežanskym údolí jsem předtím ještě nikdy na ničem nejel 198km/h, ani na S1000RR!! stupačky mi sice dost brzo dřely, ale kolínka se tam s tim v provozu taky daly...
nádhernej zvuk, výborný brzdy a strašlivá akcelerace i odpal ze zatáček - ta kontrola trakce je tam nutnost nejnutnějšší, bo ani z parkoviště by s tim monstrem čovek bez úhony nevyjel
PS: navíc i Multistrada velmi pěkně odpaluje a do 170ti neztratí na 1198 ani metr - tzn. na střelce s Multicí bacha taky
Naposledy editováno 18.05.2012 01:03:53
oxygen píše: hey střelcí, varování (i pro Duc SF): až za sebou uvidíte Ducati Diavel s aspoň trochu schopnym pilotem, nesnažte se s nim vůbec závodit!
z nuly na sto za 2,6 vteřiny (a to včetně přeřazení na dvojku), předjíždění do 80tky trvá necelou vteřinu, a třeba v zatáčkách v Břežanskym údolí jsem předtím ještě nikdy na ničem nejel 198km/h, ani na S1000RR!! stupačky mi sice dost brzo dřely, ale kolínka se tam s tim v provozu taky daly...
nádhernej zvuk, výborný brzdy a strašlivá akcelerace i odpal ze zatáček - ta kontrola trakce je tam nutnost nejnutnějšší, bo ani z parkoviště by s tim monstrem čovek bez úhony nevyjel
PS: navíc i Multistrada velmi pěkně odpaluje a do 170ti neztratí na 1198 ani metr - tzn. na střelce s Multicí bacha taky
Jo, všechno co má v sobě naimplantovanou Testastrettu jede jako atomový sáňky! Diavel, SF i MTS. Ivošu a ty neblbni s tým svojím TDi nebo ju chudinku utaháš...
Ještě jeden poznatek. Když už jsem slevil a šel do Speed Tripla, s odstupem času lze řící, že jsem si měl raději koupit novou Z1000. No ne, vážně, je sice z japonska, ale jelikož byl Speedy tak nějak "japonsky" dokonalý, klidný a motorově téměř čtyřválcový, asi by to ani nevadilo. Jak tak koukám na její fotky je fakt brutální. Sci-fi. Ikdyž úplně jiný šálek kávy než SF, ale příště místo Speeda fakt raději tuhle Káwu!
Jinak SF je zajetý a ta jízda na něm neodiskutovatelná. Bez nadsázky nejatraktivnější a nejzábavnější motorka jakou jsem kdy měl.
Do zatáček padá sám, na výjezdech akceleruje famózně, brzdy jsou neskutečné a na rovince umí tachometrových 280km/h což je na náhače docela v pohodě...
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
JollyJoker píše: Jestli tak náhodou není jedno,jak je motorka brutální,nebo dávkovatelná. Limity dané silnicí a pak jezdcem jsou tak nízké,že ho dosáhnete s vypjetím sil i na 250-ce. Ale potenciál nádherných svalnatých naháčů člověk ocení asi fakt jen před kavárnou
Tak s ti teda nesouhlasim....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
pylot píše: Tak s ti teda nesouhlasim....
To je tak všechno,co s tím můžeš dělat Ale taková je realita.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
JollyJoker píše: To je tak všechno,co s tím můžeš dělat Ale taková je realita.
To tvrdis ty. Podle me je na spouste silnic limitem i vetsi motorka nez 250. Treba moje SV 650 je taky na spouste silnic brzda.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
Zatáčka s daným poloměrem
- SF má v ní limit 80km/h
- FZ6 má v ní limit 70km/h
- povrch a kvalita limituje rychlost na 65km/h
- jezdec jí umem a psychicky zvládá na 55km/h
A teď je otázka kdo má jaký rozum a pud sebezáchovy.
Po rovince švihat 2kila umí každej jouda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
JollyJoker píše: Po rovince švihat 2kila umí každej jouda.
Presne tak, to umi kazdej jouda, ale nezvlada to kazda motorka. A proto je v tomhle pripade limitem motorka. Treba moje SV potrebuje docela dalku aby se rozmotalo na dve kila. Litrovy gixero to da skoro kdekoli. Proto je blbost tvrdit ze silny motorky oceni clovek akorat pred kavarnou.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
Kouzlo naháče je v jeho odhalených křivkách,kterými se má pyšnit před obdivovateli. Naháč je na mrskání po městě a na zatáčkovité okresky. Jezdit po zadním z křižovatek a dobržďovat driftem je jeho úděl. Na okresce se zavlnit v zatáčkách a s elegancí předjet auto.
Jeho úděl není letět po rovině 2kila s ležícím omuchovaným jezdcem,který si říká:"proč nemám SS".
JollyJoker píše: pylot> To jsem napsal schválně jako hloupé přirovnání. Za prvé jezdit 2kila po našich cestách je sebevražda a za druhé to zvládne kdejakej starej SS.
Kouzlo naháče je v jeho odhalených křivkách,kterými se má pyšnit před obdivovateli. Naháč je na mrskání po městě a na zatáčkovité okresky. Jezdit po zadním z křižovatek a dobržďovat driftem je jeho úděl. Na okresce se zavlnit v zatáčkách a s elegancí předjet auto.
Jeho úděl není letět po rovině 2kila s ležícím omuchovaným jezdcem,který si říká:"proč nemám SS".