______________________________________________________________________________
AKTUÁLNÍ AKCE:
______________________________________________________________________________
Možný výběr míst pro další posezení u kávy.:
Buš Rotunda (www nemaj, takže jsme udělali aspoň pár fotek )
Měchenice Fregatta
Koloděje No.110
Kersko Hájenka Kersko
Průhonice Grosseto
Štěchovice Rozmarná
Jílové u Prahy White blue
Klokočná U koně
Bášť Středověký hostinec
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
FOTO ARCHIV
20.1.2012 Posezení v restauraci fregatta FOTO
27.10.2011 Posezení v restauraci No.110 FOTO
02.10.2011 Holky v akci FOTO28.9.2011 Vystajlovaní na kochačce FOTO photo od Sphere a Adlus
21.09.2011 Středeční styling párty FOTO
Naposledy editováno 30.01.2013 19:27:45
1 reakcí na tento příspěvek "Středeční styling párty"
1 reakcí na tento příspěvek "Středeční styling párty"
1 reakcí na tento příspěvek "Středeční styling párty"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Středeční styling párty"
Hansell píše: Pánové, pokud mluvíte o silnici tak každá zatáčka se jede pochopitelně jinak, ale všeobecně bych doporučoval pravidlo pomalu dovnitř a rychle ze zatáčky ven, tzn. pod plynem odlehčit přednímu kolu... ale HLAVNĚ! ne až tak rychle jako já, to zas ne... na okruzích snad zatáčku, která se záludně utahuje nenajdete
přesně tak, jde jen a jen o přední kolo, co nejvíc mu odlehčit práci
ty si nejel třeba v Misanu :D to by ses divil jak se utáhne krásně zatáčka :D :D
Jet zatacku s nejakym umyslnym rejdem se mi podarilo snad jen v terenu. A pak na jedny vedlejsi silnici v Alpach, kde se vracecky jely fakt krokem, aby se tam motorka vytocila.
1 reakcí na tento příspěvek "Středeční styling párty"
Obecně jsou ostrý zatáčky problém - malá rychlost - tedy menší stabilita(gyroefekt kol tě nedrží ve stopě takovou silou) Je to jen a jen o citu-tedy dělat to co při rychlejších zatáčkách, ale víc přesně-každý kejvnutí těla(nebo záškub motoru) je pak znát daleko víc. Motor většinou nejde v těhle případech v dost vysokejch otáčkách, takže může způsobit přibrždění(vpád dovnitř)nebo nežádoucí akceleraci(opak)-dávkování a jeho jemnost je důležitá (myslím, že s testastrettou vím o čem v tuhle chvíli mluvím)
Takže pomineme-li kolínka a jiný píčoviny...potom,jak píše Hansell ... co neodbrzdíš do 1/3 zatáčky to musíš řešit. Takže obecně lepší je si vpohodě odbrzdit(pro začátek ještě s rezervou) no a pak to tam "pustit" a od 1/3zatáčky to poustět plynem a přidávat. Obecně se stopa v zatáčce hodně koriguje plynovou rukojetí ...
Z kopce bych určite v zatáčce už nebrzdil...(jasně, jde ledacos, ale moc přijemný to není s plnou vahou na předním kole to lámat do zatáčky a ještě přibržďovat...)Stabilitu taky dost ovlivňuje i tvar gumy...a některý motory prostě utažený zatáčky bez ruce na spojce jezdit neumějí...(třeba ten můj ) ...je toho docela dost nač si člověk musí dávat majzla...a hromadu toho ještě určitě něřekl nikotýn
Nikotýn píše: přesně tak, jde jen a jen o přední kolo, co nejvíc mu odlehčit práci
ty si nejel třeba v Misanu :D to by ses divil jak se utáhne krásně zatáčka :D :D
Jednou se nad tím třeba společně podivíme...
Ruka v hajzlu, ale z kuchyně cítím bramboráčky... to jde všechno stranou, kdž je dělá Kudla...
Horten> tak co germán, už ti říká pane?
3 reakcí na tento příspěvek "Středeční styling párty"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Středeční styling párty"
Sphere píše: neplánujete někdo něco zítra? mám celej den volno a počasí se dost vylepšuje...
No tak pánové, kdo se na to rande hlásí?...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Středeční styling párty"
Hansell píše: No tak pánové, kdo se na to rande hlásí?...
no ty máš utrum, to je jasný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Středeční styling párty"
Sphere píše: neplánujete někdo něco zítra? mám celej den volno a počasí se dost vylepšuje...
ok, tak v 21:00 odjezd z Újezdu nad lesy směr Praha 8 - Kobylisy (to pojedu zítra já a myslím, že to je nabídka co nelze odmítnout )
Jelen79 píše: ok, tak v 21:00 odjezd z Újezdu nad lesy směr Praha 8 - Kobylisy (to pojedu zítra já a myslím, že to je nabídka co nelze odmítnout )
prostředníček nahoru provokatére
no nic, poptám se asi na jiných vláknech Sama jet nechci ale je mi jasný, že všichni budete předstírat pracovní úsilí a někteří nemoc, takže tady není šance na úspěch
2 reakcí na tento příspěvek "Středeční styling párty"
ty vole... asi sem se blbě vymáčk
zjednodušíme to ano, po dobu průjezdu celé zatáčky se plynule přidává plyn - to vím
Dotaz: Jak se jede do zatáček, kdy jedu z kopce a podemnou je jedna zatáčka za druhou utažená / neutažená je to jedno, nicméně clověku příjde, že i kdyby to tam poslal pod plynem rovně, tak to přední kolo neodlehčí z toho kopce ani trochu, a přesně tohle řešim srabácky tak, že zbrzdim na 40kmph a do zatáček lehoulince plynule přidávám, ale neřekl bych, že to je správně - a na to se právě ptám pravých mistrů
pozn.: nejedná se o okruh, ale o okresku u Želiva na Vysočině
EDIT: jo, odlehčim předek plynem trochu i zkopce, ale ten nepatrný posun těžiště dozadu ve mě moc bezpečí nevyvolává
Naposledy editováno 15.05.2012 17:38:39
Prostě se s tím nesmíš srát, voe... a v náklonu ti klidně plyn zvedne předek i z kopce, to se neboj...už jsem několikrát projížděl zatáčku z kopce(lehoučkýho) ve výjezdu s poskakujícím předkem...
Naposledy editováno 15.05.2012 18:21:04
1 reakcí na tento příspěvek "Středeční styling párty"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Středeční styling párty"
Horten píše: Tak hlásím, že jsem dneska najel krásný pětikilo. Káčko jede jak hovado. Jo a nová zadní guma v píči
to uz ho mas doma?? tos teda nezahalel...
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Středeční styling párty"
Alice666 píše: to uz ho mas doma?? tos teda nezahalel...
Dneska ráno mi ho přivezli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Středeční styling párty"
Horten píše: Dneska ráno mi ho přivezli.
gratulace...
V takovych situacich nesaham na brzdy, snazim se to odbrzdit motorem. A projet pokud mozno plynule, nesnasim takovy to "rozjezd ze zatacky a na brzdy pred dalsi zatackou", takze se mi to ani pri brzdeni motorem moc nerozjizdi.
No a pro pripady nouze mam na tom, na cem bezne jezdim, natrenovany i prujezdy zatacek s brzdenim, lame se to tam pak hodne ztuha, ale jde to. Ale to sem si trenovala nejdriv na rovny plose mimo provoz.