300 zatáček Gustava Havla
FOTO VIDEO ACTION
Naposledy editováno 18.03.2012 09:01:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
SVéčko píše: tak malá ochutnávka z neděle, jen místní závodníci co se k tomu hlás í
Zbytečně moc tuLEKA
4 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
AKRO: abys rozuměl, - vlajka prý byla to poslední, co mi píší přátelé z ČR - Verunka se předvedla v Koruně. kde potkala pana Ječmínka
Naposledy editováno 21.05.2012 15:38:04
VerkaH. píše: SVéčko: Indoš se vyloženě řehtá, ale Zazovi do obvličje moc nevidím ))) A Lekouše jsi vychatal - pan Závodník - holt se drží svých dobrých rad !!!!
AKRO: abys rozuměl, - vlajka prý byla to poslední, co mi píší přátelé z ČR - Verunka se předvedla v Koruně. kde potkala pana Ječmínka
škoda, že se v Koruně i netančilo, mohla ho vyzvat k tanci. Co to měl Indi za historickou čepičku? Po kom???
VerkaH. píše: SVéčko: Indoš se vyloženě řehtá, ale Zazovi do obličeje moc nevidím ))) A Lekouše jsi vychytal - pan Závodník - holt se drží svých dobrých rad !!!!
AKRO: abys rozuměl, - vlajka prý byla to poslední, co mi píší přátelé z ČR - Verunka se předvedla v Koruně. kde potkala pana Ječmínka
No tak doufám, že mu řekla vše, co měla na srdci, aby si taky něco vyslechl!
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
Ten kdo někdy závodil ví moc dobře, že zkušený jezdec na 250, který jede hlavou si vždy najde na trati místo k předjetí 125 ve startovním poli. Pokud to tedy není nasmyslně v pravé táhlé pod křížkem .
Zatím co špička 125 v loni uvažovala o odstoupení ze závodu, protože s rizikem se pokoušet v každé zatáčce předjet šmrdlu na 250, který Vás v zápětí udělá na motor na každém rovnějším úseku je daleko větší a častější riziko. Proto toto opatření a věřte, že těch stížností jsem řešil loni po závodě na středisku spoustu .
Co se týká delšího časového rozestupu, Akro kámoši, to bych musel od rána s MUDr Šulcem a Sodomkem chlastat redbul, aby nám narostly křídla a možná s tím taky tankovat Yetiho, aby jsme se nestali součástí startovního pole .
Snad pro Vás rozumný toto vysvětlení je dostatečný.
No on je právě ten malér, že ty nejpomalejší 125ky dojede první jezdec 250tek zrovna v těch nebezpečných zatáčkách pod Křížkem! Viz dva roky starý průlet lesem Němce Schustera! Viděl jsem to a za jeho život bych nedal zlámanou grešli! Jak to přežil nikdo neví! Kdyby ten rozdíl byl aspoň minuta a ne 20 vteřin, tak dejme tomu! Pokud jde o ty, jak píšeš šmrdly na 250kách, tak stejně je ti rychlejší 125kaři dojedou a ten problém je tam stejně, oni ho předjedou v zatáčce a on je na rovině!
Naposledy editováno 21.05.2012 16:10:46
http://www.motorkari...7.html?fotogalerie=1
I ta slečna tam je.
Naposledy editováno 21.05.2012 16:19:58
3 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2012
Pár foto, nejsou srovnané, nejsou to profi fotky a stále ještě nemám teleobjektiv, takže aspoň tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
Neví někdo kdo jezdil na tom modrým Triumphu 675 s číslem 38? V brožurce není napsanej nikdo s tím číslem.
Z cca 1400 fotek jsem vybral tyto, trvalo mi to 4 hodiny Ale je to radost, ještě z nich cítím benzín
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
xTichota píše: Troška do mlýna
Pár foto, nejsou srovnané, nejsou to profi fotky a stále ještě nemám teleobjektiv, takže aspoň tak
ha ha, su na třetí fotce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
Naposledy editováno 21.05.2012 17:24:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
Dolík.... píše: xTichota> toš už tu o mě pár lidí psalo, že su fízl ale ee...
Tak to je ale Tvé mínus jakožto Moraváka Tě tedy hádám na pána s kérkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
Dusms píše: Až se naučíme dodržovat pravidla byť se nám nelíbí a vžijeme se do "kůže" těch na druhé straně všichni si ušetříme spoustu nervů a zbytečných roztržek. Jen pár vlastních postřehů..
..pořadatel u brány křičí na ochranku ...x let tu pořádám závody, proč bych měl mít nějakou vysačku .. - třeba proto, že ochranka si nemůže pamatovat každýho pořadatele a ještě 20 let zpět. Ten klučina mohl udělat vyjimku, ale taky ho při tom mohl vidět jeho nadřízený, který mu dal jasné instrukce a byl by bez prémií, platu, práce... Dáte mu vy co na něj křičíte jinou za jeho vstřícnost?
... jezdci nemají vysačky - ony jim vadí na ruce. Že jim nevadí v zahraničí a nebo taky doma v Brně u pana Abéčka. Tam by se s nimi ochranka taky nemazala. A když už nemá vysačku na ruce, proč nemá se sebou licenci jezdce. (nutno taky říc né všichni z ochranky si pamatovali, že takto lze nahradit vysačku - pak si nechejte zavolat ředitele, pořadatele).
Stejnej problém mechanici a doprovody. Zapomenout je blbost, když je mají mít na ruce, tak kde je chyba. No prostě je mají na ruce kámoši a hřeší se nato, že mechanik to uhádá, nebo pohádá s ochrankou dokrve.
... to bylo řečí že se bude dělat všechno líp a to bylo kafrání v boxech, když se trvalo v Hořicích na dodržování řádů, při startu vyhnat týmy od zdi. Ale světe div se při šestkách se z větší části odcházelo už automaticky bez zbytečných keců, nadávek a osočování. Tak přece jen to jde, ale proč to není automatika a musíme být předtím na sebe hrubý a sprostý.
... z pátka na sobotu jsem usnul v pět ráno po té co se z okolních pokojů rozešli slovenský a polský fanoušci. Nebyli na mol, jen si hlučnějc zdělovali zážitky z pátku. Odjížděl jsem z pokoje po šesté dělat si svou práci při závodech se zbaleným báglem. AMK mi zařídilo jiný ubytování a já zavolal na hotel že bych se druhý den rád vyspal což u nich nejde, tak ať můj pokoj střelej jinému fanouškovi - nebyl jsem nasranej, ani ten provozovatel za fanoušky nemůže a o zvládnutí večerního klidu se při této akci snad ani uvažovat nedá mimo depo.
... když zažijete krizovku na silnici, nebo při závodě, pořádně se několikrát nadechnout pomáhá. Naučme se to i v jiných vypjatých situacích. Za pár hodin se danému "problému" zasmějeme když nejde o život.
No tak nevím, jak se může jezdec prokázat licencí, kterou odevzdává při formální přejímce za transpondér. Visačka "jezdec" opravdu chyběla. A ani "jezdec" páska nebyla, byly jen pásky s označením do které kubatury patří...to má jezdec, pokud jede tři třídy, mít tři pásky na ruce od každé kubatury, nebo si má zalosovat, kde bude mít o mechanika míň? Žlutá páska doprovod totiž správně nesměla na start, takže pokud šli na start dva mechanici (u dvác jeden, tam bylo o pásku míň), tak už byl problém procpat ještě deštníkářku, ale ty si nakonec poradily.
V Irsku sice jezdec dostává visačky, ale téměř se nepoužívají, protože do depa není vstup zpoplatněn. Na TT jsou potřeba do prostoru boxů. Když někdo nemá visačku a měl by mít, nikdo mu tam nevyhrožuje vymlácením zubů.
Až na ty připomínky s jídlem atd co padly byly závody celkově super, vydařilo se počasí, přišlo dost lidí a hlavně se nic vážného nestalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
Veronika-Suzuki píše: SVéčko> ale já to věděla ovšem akorát jsem se nepředstavila jako Suzuki a ty jako Esvéčko
sakra a já si říkal chaos, až jsem na to zapoměl
Já myslel že fotku se svým blbým ksichtem nikde nemám.
Naposledy editováno 21.05.2012 17:46:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2012
xTichota píše: Tak to je ale Tvé mínus jakožto Moraváka Tě tedy hádám na pána s kérkou
dobrý odhad poprvní sem ju nechal na slunku, bo je to 3 týdny staré.... ale mazal sem se jak šalený, protože to slunko bylo fakt hnusné....
Dolík.... píše: dobrý odhad poprvní sem ju nechal na slunku, bo je to 3 týdny staré.... ale mazal sem se jak šalený, protože to slunko bylo fakt hnusné....
Taky mám jednu zánovní na ruce, no a nenamazal jsem se a jsem jak rajče, tak jsem zvědavej co to udělá