seznam zajímavých akcí na sezonu 2011...
9. 4. - CzechBikers RESTART 2011
16. 4. - IRON HELL - OTEVÍRÁNÍ ŠOUPÁTEK
17. 4. - Vyjížďka na podporu Peťana R1
5. - 6. 5. - Brno - okruh (motoškola, ...)
7. 5. - IX.Ročník Slováckého okruhu o cenu Bohumila Kováře
8. 5. - Svěcení motorek Vacenovice
20. 5. - zkušební jízda na HD- Brno Olympia
17. - 19. 6. - Hanácké motoscuk
8. - 10. 7. - WSBK Brno
17. 7. - Supermoto Vyškov
23. 7. - Supermoto Vyškov č. 2
20. 8. - Supermoto Hrušovany nad Jevišovkou
11. 9. - křest Eršvestky - Brno Mas. okr.
15. 10. - IRON HELL - ZAVÍRÁNÍ ŠOUPÁTEK
Naposledy editováno 02.10.2011 19:10:05
1 reakcí na tento příspěvek Uherské Hradiště a okolí
1 reakcí na tento příspěvek Uherské Hradiště a okolí
a nejlepší na tom je seznam úprav :
Chassis-
2000 DRZ 400 E frame w/colorado title. Show Quality gloss black powdercoat done by Premium Powdercoating. (E frame used for simplicity)
E model subframe (used for the lack of hoop and ease of mounting the only available aftermarket plastic with out hacking up fenders)
SM swingarm (modern chain adjuster style and sm specific chain slider)
SM rear brake caliper and carrier (required for SM swingarm)
2000 RM 250 forks (49mm tubes make them the largest production forks ever used)
.44 fork springs (160lb rider),Internally limited travel 2 inches (5'6" rider),SSW valving,new seals,wipers,busings.
2003 E model shock (high/low speed compression adjuster)
5.5 shock spring (160lb rider) internally limited travel 2 inches (5'6" rider),SSw valving,new seal,bushing,wiper.
Applied billet triple clamps for 2000 RM forks (20mm offset)
DRC supermoto foot pegs with intergrated sliders (slightly raised up and back)
New steering head and suspension bearings
Zeta Chain guard
ProTaper gold ring chain
Stock 41 tooth rear sprocket
Sunstar 14 tooth front sprocket
Controls/Brakes-
Pro Taper handlebars (cr standard bend)
Renthal grips (medium compound)
Stock E model clutch lever and perch
SSW single pull quick turn throttle kit
2008 gsxr 1000 radial front brake master cylinder (intergrated mechanical brake light switch)
KX80 master resevoir mounted with SSW bracket
Stock crf front brake line (kevlar)
QTM caliper adapter
Berringer radial caliper
Warp 9 320mm rotor
EBC rear brake rotor
EBC SMX brake pads front and rear
Wheels/Tires-
Stock SM wheels (lightest option)
Bridgestone BT003 race compound tires,120/70-17 front,150/60-17 rear (good grip and wear compromise)
Seat-
SDG standard hieght seat (prefered foam density)
Body-
Black Acerbis plastic
Stock KLX400r fuel tank
SSW modded air box cover (needed for 462cc motor)
UFO black head light
Electrical-
E model wiring harness
SSW dual sport harness integrated
K&S narrow light swtich,horn button converted to kill switch
E starter switch
E tail light converted for brake light via resistor mod
Bikemaster turn signals
SSW superstart kit (cnc formed and powder coated bracket, Bikemaster tru-gel battery)
SSW free power mod harness
LTZ 400 regulator/rectifier
SSW cap on coil conversion
Trail Tech voyager instrument panel
Intake-
41mm fcr-mx kit
BMC air filter
E model air box
S/SM air boot
Exhaust-
MRD/SSW for E model
Cooling-
Warp 9 oversize radiators
Engine-
Cylinder Works 94mm big bore kit
Hot Rods +4mm crank
SSW cylinder head (copper berylium seats,bronze alloy guides,porting)
SSW valves (+1mm in,std ex)
SSW spring kit with Ti retianers
Oem cotters
CV4 valve guide seals
SSW 3 intake cam
SSW 2 exhaust cam
SSW cam chain
All new bearings
APE manual cam chain tensioner
TT stator cover guard
Engine covers epoxy paint gloss black
Kick starter kit (no manual decompression,installed just in case)
Chemicals/Fluids-
Silkolene Pro-4 15/50 oil (the best oil)
Maximal Coolant (no guessing if its aluminum safe)
Motul RBF600 brake fluid (superior heat rating)
Silkolene RSF suspension fluid (very high contamination resistance)
Bel Ray water proof grease (stays were you put it,doesnt wash away)
Misc-
Epic Motosports custom graphics (done 100% house)
1 reakcí na tento příspěvek Uherské Hradiště a okolí
... nebo aspoň hledět na fotky bab
E: a nebo uplně trapně jit do garáže a namotat nějaké kilometry na té své??
Naposledy editováno 23.05.2012 20:03:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uherské Hradiště a okolí
Radim-CC píše: není lepší chodit za babama než hledět na fotky motorek?
... nebo aspoň hledět na fotky bab
E: a nebo uplně trapně jit do garáže a namotat nějaké kilometry na té své??
Né že bych chtěl prudit, ale co z výše uvedeného děláš ty?
BTW - co ten Vranov, nebo kam se to mělo jet chlastat na chatu? Nějak to vyšumělo.
1 reakcí na tento příspěvek Uherské Hradiště a okolí
ono, pokud vezmeš nějakou takovou ověřenou značku, tak chybu neuděláš, ale hlavně si to nemontuj sám! Instalatéra si nech doporučit, aby měl papír na to, že zrovna tu značku může montovat - pokud by sis to zapojil sám (není na tom nic složitého) a měls poruchu, tak se s tebou nikdo nebude bavit, záruka je platná pouze v případě odborné montáže!
E: a když jsem u těch reklamací - kdyby byla nějaká porucha, tak v řádném případě do něj nevrtej a zavolej rovnou technika - pokud ho sundáš ze zdi, ztrácíš nárok na záruku - technik musí vidět, jak byl bojler zapojený, aby se vyloučil vliv špatného zapojení (jsou experti, co to namontujou hore nohama)
Naposledy editováno 25.05.2012 11:08:01
1 reakcí na tento příspěvek Uherské Hradiště a okolí
jinak s tím objemem- známej zas říkal ze 80l je málo-ze to mely na byte a pokud se nekoupali oba hned po sobě,tak se voda naředila a pak byla studená ..tak radej vemu vetší než se pak vztekat.