Rybníček 4a, Brno
Po - Pá 10-16h
So 10-12h
+420 728 012 010
info@nolan-shop.cz
Zase další podvodníci????
Brňáci, mrkněte tam....fyzicky je navštivte a dejte mi info...díky
BACHA NA NĚ !!!!!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan - shop
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan - shop
ZIpp,tibormel> tak co vám přišlo za dárky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan - shop
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan - shop
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan - shop
jetam píše: titus> tak to je super..to si chytnul nějakou akci ne? koukám že je za 500e
Jj ti němci měli akci zároveň s louisem a jak hodit louis ceny nahoru, tak po týdnu i FC-moto.
A FC-moto.de úplně v pohodě posílají normálně na dobírku.Přijela PPL zaplatil jsem a hotovo.
1 reakcí na tento příspěvek Nolan - shop
1 reakcí na tento příspěvek Nolan - shop
Na trhu je toho dost tak se tou džunglí začínám prosekávat.... Nolan N 103, Caberg Justissimo GT, Schuberth C2, Schuberth C3....atd...a teď kterou, že??? Samo, že velkou roli hraje taky finanční částka....
ZIPP píše: Sakra ta C3 nevypadá vůbec špatně.....právě jsem v prvotním stádiu výběru cestovní výklopné přilby.....
Na trhu je toho dost tak se tou džunglí začínám prosekávat.... Nolan N 103, Caberg Justissimo GT, Schuberth C2, Schuberth C3....atd...a teď kterou, že??? Samo, že velkou roli hraje taky finanční částka....
si připiš bmw :D nakonec vyhrála bmw systém 6 takže do do ní
1 reakcí na tento příspěvek Nolan - shop
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan - shop
sháněl jsem speciální plotnu GIVI E189 na 1150gs ... na e-shopech jsou od 1350,- do 1890,- ale všude jen na objednání cca do měsíce ... jen na NOLAN-SHOPU je mají skladem ... sice za 1850,- ale potřebuji ji rychle, takže cenu akceptuji ... po telefonu se ještě minulý čtvrtek ujišťuji, že ji mají skladem ... je my přislíbeno, že ji v pátek předají DPD a v pondělí ji mám doma ... takže rychle udělám (ve čtvrtek dopoledne) objednávku na e-shopu ... asi za 3 hod. příjde email, že mají skladem poslední kus a že jestli ji chci, pak že ji prodají jen s kufrem !!! - jaký si prý vyberu ... no co jsem **** a spěchám na to a kufr budu stejně kupovat, tak jsem si vybral a doplnil objednávku o kufr .... v pondělí ale nic nepřišlo, v úterý svátek a ve středu mě Česká pošta přivezla balík ... všechno hezký .. jen že mi místo plotny E189 na 1150gs poslali E182 na F650Gs ... takže tam volám ... omluvili se mi, že to prý kolega prohodil s jiným zákazníkem, ať to pošlu zpět a oni pak pošlou tu správnou ... takže celá anabáze bude trvat nejméně do středy příštího týdne a druhý prodloužený víkend zase bez kufru resp. bez plotny .... tak mě navrhli ať si udělám výlet do Brna (cca 110 km) a že to u nich vyměníme, když ji tak nutně potřebuju ... jsem asi vůl .. ale nakonec si s manželkou uděláme výlet do Brna a plotnu doufám vyměníme .... howg
chstepan píše: ... tak mám "slušnou" zkušenost s tímto e-shopem, který má základnu v Brně :
sháněl jsem speciální plotnu GIVI E189 na 1150gs ... na e-shopech jsou od 1350,- do 1890,- ale všude jen na objednání cca do měsíce ... jen na NOLAN-SHOPU je mají skladem ... sice za 1850,- ale potřebuji ji rychle, takže cenu akceptuji ... po telefonu se ještě minulý čtvrtek ujišťuji, že ji mají skladem ... je my přislíbeno, že ji v pátek předají DPD a v pondělí ji mám doma ... takže rychle udělám (ve čtvrtek dopoledne) objednávku na e-shopu ... asi za 3 hod. příjde email, že mají skladem poslední kus a že jestli ji chci, pak že ji prodají jen s kufrem !!! - jaký si prý vyberu ... no co jsem **** a spěchám na to a kufr budu stejně kupovat, tak jsem si vybral a doplnil objednávku o kufr .... v pondělí ale nic nepřišlo, v úterý svátek a ve středu mě Česká pošta přivezla balík ... všechno hezký .. jen že mi místo plotny E189 na 1150gs poslali E182 na F650Gs ... takže tam volám ... omluvili se mi, že to prý kolega prohodil s jiným zákazníkem, ať to pošlu zpět a oni pak pošlou tu správnou ... takže celá anabáze bude trvat nejméně do středy příštího týdne a druhý prodloužený víkend zase bez kufru resp. bez plotny .... tak mě navrhli ať si udělám výlet do Brna (cca 110 km) a že to u nich vyměníme, když ji tak nutně potřebuju ... jsem asi vůl .. ale nakonec si s manželkou uděláme výlet do Brna a plotnu doufám vyměníme .... howg
Kód zakázky Datum 04.03.2012 23:24:37 Kód produktu Název počet cena ncomnabijecka Nolan N-COM nabíječka na motocykl 1 625.00 Kč ANCOM000N1301 NOLAN BASIC KIT2 N103/N90/N85/N43/N71 1 1041.67 Kč
A prodejce mi hned volal, že k sadě bych měl mít pecku blutut, a
ť nevzniknou nějaké peripetie, já na to že jsem si pesku blůtůt objednal v akci z luize, a on na to tak to je v pohodě, mám vám potvrdit a odeslat zboží?, Já že jo a že děkuji.
On, jo v poho, a do tří dnů jsem mnou objednané věci měl doma!!!
Takže za mě 10 bodů za ochotu a rychlost webového prodejce!!!!
Sory za češtinu ale píši na debilu a nemum čas na kontrolu
takže moje verze anabáze ALEŠ HORA (Alex M1800R).
15/3 - první kontakt s tímto pánem
18/3 - po mnoha emailech a několika cenových nabídkách kompletních sestav a Stelvio přichází objednávka montážky na vrchní kufr a kufr od SW-MOTECH (doporučoval jsem GIVI)
21/3 - přichází 8500 Kč na náš účet, následně jsme poslali černý TOP CASE TRAX s opěrkou + montážka + zámky + vnitřní nylonová taška
29/3 - pan HORA píše, že je vše bezvadné a ještě chce držák na GPS - OK, objednáváme v Německu, protože Stelvio není Hornet a skladem na Stelvio nikdo nic nedrží
31/3 - pan HORA píše, že se ještě rozmyslel a chce i montážku na boky i s kufry - jen mu vsvětluji, že SW-MOTECH na Stelvio žádnou montážku nevyrábí, takže v jeho případě je jediná altrnativa montážka GIVI + adaptér SW-MOTECH + kufry SW-MOTECH TRAX + 2x vnitřní tašky + držák GPS - celková cena 17.500 Kč s dodáním až pod nos!!
10/4 - peníze přichází na účet, následně se domlouváme na osobním předání v Praze, které následuje do týdne - převzal všechno bez výhrad, nikdo jej nenutil, neomezoval a netlačil na něj - VŠE BYLO TOTIŽ V POOŘÁDKU
18/4 - pan HORA volá, že mu nesedí redukce na montážku, že jedna díra ze čtyř je asi milimetr "šejdrem", aa že mu to nejde namontovat - říkám mu: "Vezměte vrtačku a jednu dírku o milimetr zvětšete" - to odmítá, že nechce přijít o záruku - nabízím odbornou montáž se zárukou ZDARMA - to odmítá, že má nárok zboží vrátit a chce peníze zpět (ale černé kufry TRAX EVO 45l za 5460 Kč/ks si chce nechat - běžná cena je totiž 6750 Kč/ks!!) - žádám jej tedy alespoň o foto, že to proberu s výrobci
20/4 - potvrzuje, že nechce nic montovat a chce vrátit zboží - tedy, abych si pro věci přijel do Prahy
24/4 - se vyjadřuji v tom smyslu, že problém není se zbožím samotným, ale jeho neodbornou montáží a znovu přichhází nabídka odborné montáže se zárukou ZDARMA
od 25/4 - neustálé vypisování emailů a telefonáty s výhružkami (ČOI, televize, fóra, atd.)
2/5 - přišla zpět montážka a redukce - zabaleno ve strečce bez origo tašky GIVI, ve které je balena montážka GIVI. Montážka jeví známky montáže (je dodřená šroubovákem); redukce je celkem OK, ale je na ní znát také, že již je jetá
2/5 - sdělujeme panu HOROVI, že vše dorazilo, následně montážku dáme do lakovny, aby ji uvedli do původního stavu a peníze za opravu (několik stovek) mu odečteme z vratky - následují ještě ostřejší výpady a vyhrožování
28/5 - sdělujeme panu HOROVI, že nám dorazila opravená montážka z lakovny, že během 1-2 dnů budu vědět i přesnou cenu. Následně vystavíme novou fakturu, kde bude odečtena montážka + rdukce + držák GPS + množstevní sleva a připočtena částka na opravu montážky (což nám zákon umožňuje)
28/5 - následuje udání na ČOI, SOS, TV (tykačka s paní redaktorkou) a špinění po fórech
Můj názor. Pan HORA si namontoval montážku i s kufry, udělal si během týdne výlet/dovolenou a rozhodl se vše vrátit. Chce si nechat jen kufry - buď pro SUPER cenu, nebo už nesly větší známky používání.
Z několika set zákazníků ročně se vždy najde někdo nespokojený, ale tohle je fakt hoooodně. Běžně vracíme/vyměňujeme - není s tím problém, pokud se použije běžná lidská slušnost. Namísto toho, abych večer navrhoval motorkářům sestavy na mašiny (jak je pro mě běžným zvykem), tak se celý večer prcám s tímto .................. doplňte si sami
2 reakcí na tento příspěvek Nolan - shop
Ano, omylem jsme mu poslali jinou plotnu. Hned jsem nabídl náhradní řešení a to, že pan Chadima jel do Brna, byla jeho svobodná vůle - chtěl to hned ten den, jinak bychom to hodili do pošty a do dvou dnů by to měl doma. A cesta 110 km z Litomyšle do Brna? To bylo nějakou oklikou - já to znnám po hlavní přes Svitavy za nějakých 85 km.
Pokud máme montážku posední kus, tak je naším nepsaným pravidlem, že ji prodáme pouze v kompletu s kufrem. Bráníme se tak e-shopům co skoupí v Italii pět druhů kufrů (jinak nemají NIC), následně je prodávají o pár kaček levněji, nachytají spoustu zákazníků, kterým prodají kufr a montážku slíbí - heslo: "Slibem nezarmoutíš". Každý týden nám volají jeden dva motorkáři přesně s tímto problémem: "Mám kufr, ale už měsíc čekám na montážku a pořád NIC". Ty shopy jsou asi čtyři po republice. Takže obrana našich investic (skladem nejen kufry, ale i montážky) je, že našemu zákaníkovi vytvoříme sestavu za výbornou cenu a MÁ JI ............... jako, že ji má a ne jen slíbenou.
To určitě může potvrdit mnoho našich zákazníků. Tímto se Vám pane Chadimo ještě jednou omlouvám a doufám, že Vám montážka i kufr slouží na Vašem bavoráku pro radost.
Jak jsem psal včera, já byl Vaším jednáním ohledně mých pár kaček ve Vašem e-shopu mile překvapen!!! Dle mých dosavadních zkušeností s jinýmy shopy, vím že by se nikdo neobtěžoval mi volat jestli jsem se nespletl a zboží jednoduše poslal. Tudíž já děkuji za Vaše lidské jednání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan - shop
brutus74 píše: ...............ještě k panu CHADIMOVI (chstepan).
Ano, omylem jsme mu poslali jinou plotnu. Hned jsem nabídl náhradní řešení a to, že pan Chadima jel do Brna, byla jeho svobodná vůle - chtěl to hned ten den, jinak bychom to hodili do pošty a do dvou dnů by to měl doma. A cesta 110 km z Litomyšle do Brna? To bylo nějakou oklikou - já to znnám po hlavní přes Svitavy za nějakých 85 km.
Pokud máme montážku posední kus, tak je naším nepsaným pravidlem, že ji prodáme pouze v kompletu s kufrem. Bráníme se tak e-shopům co skoupí v Italii pět druhů kufrů (jinak nemají NIC), následně je prodávají o pár kaček levněji, nachytají spoustu zákazníků, kterým prodají kufr a montážku slíbí - heslo: "Slibem nezarmoutíš". Každý týden nám volají jeden dva motorkáři přesně s tímto problémem: "Mám kufr, ale už měsíc čekám na montážku a pořád NIC". Ty shopy jsou asi čtyři po republice. Takže obrana našich investic (skladem nejen kufry, ale i montážky) je, že našemu zákaníkovi vytvoříme sestavu za výbornou cenu a MÁ JI ............... jako, že ji má a ne jen slíbenou.
To určitě může potvrdit mnoho našich zákazníků. Tímto se Vám pane Chadimo ještě jednou omlouvám a doufám, že Vám montážka i kufr slouží na Vašem bavoráku pro radost.
... OK .. jak sám potvrzujete - vše co jsem napsal bylo pravda ... až teda na ty km (Litomyšl - Brno ... jen jsem přesně popsal situaci, jak se to všechno odehrálo ... abych byl fér musím doplnit, že slíbenou plotnu jste mě opravdu v Brně vyměnili a že momentálně dobře slouží i s kufrem ... co mě na Vašem e-shopu a tel. jednání vadí, že o nějaké nutnosti zakoupit plotnu pouze s kufrem není ani zmínka (možná je škoda že to máte jako "nepsané" pravidlo !!!) ... a ani v telefonu jste se o tom nezmiňoval ... na tuto "nutnost" jsem byl informován až poté co jsem na internetu učinil závaznou objednávku na plotnu .. objednával jsem to u Vás proto, že byl čtvrtek před dvěma prodlouženými víkendy (1.5. - 8.5.)a vy jste mě ujistil, že ji máte (opravdu jako jedinní) skladem a tudíž ji v pátek budu mít doma (mimochodem v objednávce zaškrtnuta přepravní služba DPD - ale přišlo to ČP) na oba prodloužené víkendy. Takže jsem ji objednal u Vás (ač jste oproti ostatním, podle Vás neseriózním e-shopům, dražší) protože jsem ocenil to že ji máte skladem ... ovšem po všech těchto peripetiích bych zboží dostal až po druhém prodlouženém víkendu ... proto jsem si pro výměnu zajel v pátek do Brna osobně (ano z vlastní vůle), abych "zachránil" alespoň ten druhý prodloužený víkend ...
suma sumárum:
Nakonec jsme se dobrali k celkem zdárnému konci, přeji Vám úspěšné podnikání a věřím, že budete mít spousty spokojených zákazníků, ale já už u Vás nakupovat nebudu.
zůstanu u těch "neseriózních" e-shopů s kterými mám nejednu dobrou zkušenost
s pozdravem
Štěpán Chadima
Litomyšl
(ch)stepan
1 reakcí na tento příspěvek Nolan - shop
Naposledy editováno 29.05.2012 11:57:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan - shop
......no tak to vidíte. Jste s montážkou i kufrem spokojem a JEZDÍTE. Kdyby jste tolik věřil svým favoritním shopům, od kterých jste měl kufr, tak jste ještě teď čekal na slíbenou montážku a na kufr se díval akorát tak v garáži