má někdo zkušenosti s LiFePo4 baterkama? Viděl jsem, že spousta lidí si to bastlí samodomo z jednotlivých článků...což vyjde tak na 2 tisíce a kapacita je jen 4,6 Ah...jaký je váš názor na tohle? http://www.i4wifi.c...-5ah-pcm-_d1887.html kapacitně to zhruba odpovídá klasický baterce, já mám mít 8 Ah...
1 reakcí na tento příspěvek LiFePo4 baterka
1 reakcí na tento příspěvek LiFePo4 baterka
1 reakcí na tento příspěvek LiFePo4 baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LiFePo4 baterka
fafo píše: Opatrne. Pokud nemas dobre a presne regulovane nabijeni, tak muzes mit problem.
Tahle baterka si to hlídá sama, v tom bych problém neviděl. Spíš bych se bál nechávat jí přes zimu, aby se nevybila pod minimální napětí.Naposledy editováno 30.05.2012 13:34:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LiFePo4 baterka
gnat píše: Tahle baterka si to hlídá sama, v tom bych problém neviděl. Spíš bych se bál nechávat jí přes zimu, aby se nevybila pod minimální napětí.
Toz taky neni vhodna na masinu, to urcite ne. Reaguju na LiFePo4Naposledy editováno 30.05.2012 13:36:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LiFePo4 baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LiFePo4 baterka
gugo píše: Ftip tech zbastlenejch je vtom, ze vetsinou pouzijes starsi kousky, treba z modelu nebo proste mas nejakej prisun levnejsich clanku. Hodne zkusenosti stim ma assasin, se ho dyztak zetpej. Ja mam velke prisun lionek, ktery jsou na nahazovani motorek vcelku k prdu.
nic takovýho, koupíš normální nový kvalitní články. Vtip je v tom že to poskládáš tak aby to bylo vhodný pro motorku. Já jí v motorce mám, ale bohužel nemám znalosti na to abych řekl proč tahle jo a tahle ne. Jen vím jak se k ní mám chovat a jak se sestrojí.
Dawe02 píše: fafo> LiFePo se podle vseho necha nabijet dlouhodobe v motorce bez problemu. Hluboko ani rychle ji nevybijis, takze se ti clanky zrejme moc nerozbalancuji. Jak uz padlo, assassin je sklada, muze poskytnout zkusenosti a asi i pomoc..
Možná narážel na kvalitu regulátorů, třeba u hondy bych ho určitě preventivně vyměnil než bych tam dal tuhle baterku
Dawe02 píše: fafo> LiFePo se podle vseho necha nabijet dlouhodobe v motorce bez problemu. Hluboko ani rychle ji nevybijis, takze se ti clanky zrejme moc nerozbalancuji. Jak uz padlo, assassin je sklada, muze poskytnout zkusenosti a asi i pomoc..
Muzu jen souhlasit, ale.... je tam to ale. Tech baterek, mi proslo rukama hodne. Tahal jsem i 100A v modelu. A vydrzi hodne, jen jak jsem psal to MAX nabijeci a min vybijeci napeti je trosku orisek. POkud chces, aby jsi nemenil po kazde sezone . A taky velikost, standart ma 2,3Ah jmenovite 3,3V . Tak pak skladej1 reakcí na tento příspěvek LiFePo4 baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LiFePo4 baterka
Tj. clanky samotne rozhodne zadne 15A omezeni nemaji ... problem se skryva ve zkratce PCM, coz je podle vseho "Protection Circuit Module", ktery hlida prebiti a podbiti LiPoFe clanku .. a tenhle obvod ma omezeni na 15A. (viz http://www.all-batt...epo4batterypack.aspx )
Tj. tenhle akumulator je LiPoFe ktery se snazi chovat jak Pb akumulator. Nicmene bych si dovolil tvrdit, ze pro motorku je to k nicemu. ...
1 reakcí na tento příspěvek LiFePo4 baterka
Naposledy editováno 31.05.2012 10:27:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LiFePo4 baterka
assassin psal ze ty jeho z A123 jsou kolem 3-5 mOhm jestli si dobre pamatuju.
3 reakcí na tento příspěvek LiFePo4 baterka
Cenově to vyjde o dost dráž než běžná blbuvzdorná AGM baterka za tisícovku a co to přinese za výhody ? Ušetřit 3 kila váhy a řešit správný nabíjení, přitom kapacita bude menší, životnost rozhodně nebude taková jako u olověný, o údržbě nemluvim. (AGM v zimě nevyndavám, je to pod kůlnou takže -20, na jaře normálně nastartuju a jedu - je tam 4 roky a pořád je ok)
Do letadla dobrý, do motorky za mě ne
.. ale pokud bych to někdy dělal tak by to asi mělo bejt 4S3P z kvalitních článků - nic z DX. třeba tohle..., cena výborná
Toecutter píše: Jako opojení z vlastností lifepo už sem taky prodělal, do modelů sou super a taky sem měl cukání si to dát do motorky, ale pak sem si řek proč vlastně ?
Cenově to vyjde o dost dráž než běžná blbuvzdorná AGM baterka za tisícovku a co to přinese za výhody ? Ušetřit 3 kila váhy a řešit správný nabíjení, přitom kapacita bude menší, životnost rozhodně nebude taková jako u olověný, o údržbě nemluvim. (AGM v zimě nevyndavám, je to pod kůlnou takže -20, na jaře normálně nastartuju a jedu - je tam 4 roky a pořád je ok)
Do letadla dobrý, do motorky za mě ne
.. ale pokud bych to někdy dělal tak by to asi mělo bejt 4S3P z kvalitních článků - nic z DX. třeba tohle..., cena výborná
každý kilo dolu dobrý
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LiFePo4 baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LiFePo4 baterka
Dawe02 píše: JToecutter> do provozu opravdu budes hledat racionalni argumenty pro lifepo tezko, ale na okruh jsou to nejlevneji usetrene kilogramy.
Občas ano, třeba já teď dělám stavbu a asi budu muset o tohle u assassina škemrat, protože tak skoro není rozumně prostor, kam dát normální baterku...
Toecutter píše: Jako opojení z vlastností lifepo už sem taky prodělal, do modelů sou super a taky sem měl cukání si to dát do motorky, ale pak sem si řek proč vlastně ?
Cenově to vyjde o dost dráž než běžná blbuvzdorná AGM baterka za tisícovku a co to přinese za výhody ? Ušetřit 3 kila váhy a řešit správný nabíjení, přitom kapacita bude menší, životnost rozhodně nebude taková jako u olověný, o údržbě nemluvim. (AGM v zimě nevyndavám, je to pod kůlnou takže -20, na jaře normálně nastartuju a jedu - je tam 4 roky a pořád je ok)
Do letadla dobrý, do motorky za mě ne
.. ale pokud bych to někdy dělal tak by to asi mělo bejt 4S3P z kvalitních článků - nic z DX. třeba tohle..., cena výborná
Ona ta bezna agm neni vzdycky za tisicovku a jak sem psal, ta life se da postavit pod 2tis. Nabijeni se resit nemusi, staci kdyz to nabiji jak ma, tzn drzi to 14v, k cemu je na motorce treba ta vetsi kapacita? Podle me je tam u oloveny baterky ta vetsi kapacita jen jako vedlejsi efekt, prvotne jde o plochu elektrod a startovaci proud.navic olovena 10Ah baterka uz od polovicniho vybiti casto neda dost proudu, takze je tam tech 5Ah navic celkem zbytecne.lifecko dava skoro vse az do max vybiti. Zivotnost vyrobci elektromobilu s life udavajincca 1200 cyklu nebo pokud se cykly nevycerpaji tak rychle tak i 10let.
4s3p je zbytecny, 4s2p natoci litrovej v2; ctyrvalcovy okruhovky casto jezdi i jen s 4clankem.
Dawe02 píše: JToecutter> do provozu opravdu budes hledat racionalni argumenty pro lifepo tezko, ale na okruh jsou to nejlevneji usetrene kilogramy.
Jak se to vezme, rozdíl proti pořízení nový kvalitní normální baterky je asi 500, a 4 kila není tak málo, troufnu si říct že je to trochu poznat. A v případě mojí motorky je to zhruba ekvivalent 2 koní.
Samozřejmě pokud je někomu jedno +/- pár koní nebo kilo, je to naprosto iracionální
1 reakcí na tento příspěvek LiFePo4 baterka
sikovny je ze ctyri clanky by meli bejt dost maly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LiFePo4 baterka
WHTRDR píše: hele a co myslite dat ctyri ty clanky do serie do motorky ktera nema starter? cili jen kvuli svetlum vlastne, bez baterky to normalne jezdi ale spatne sviti
sikovny je ze ctyri clanky by meli bejt dost maly
Hele a ted tam baterka je nebo ne? Obavam se ze s baterkou to bude svitit lip jen chvili nez ji to vybije, nasledne ji to znici... To ze ta life baterka maka ok je podmineno tim ze funguje spravne nabijeni. Jinak 4clanek staci...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
Z HD na sportovnější moto [1, 2, 3] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSX-R 600 | Strom96 | 70 | 27.8.2024 v 15:29 raidercz |
Motorka nedobíjí Suzuki GSX-R 600 | borec638 | 7 | 27.8.2024 v 14:02 Milos1 |
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 0 | 25.8.2024 v 10:34 Doomguy |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |