Nikde jsem žádnou takovou recenzi nenašel, proto tady zakládám toto vlákno.
moc děkuju za odpovědi
Naposledy editováno 04.06.2012 19:31:24
Minulé pondělí jsme v Berlíně koupili auto, které stálo polovinu toho, co podobný r.v. v ČR, k tomu protokol z německé STK (s možností ověření přímo na té stanici 100 m od bazaru), kde byly uvedeny všechny drobné závady před 3, 2 lety a před rokem. Včetně stavu km samozřejmě.
bushman7 píše: Teda nevím, ale operativní leasing bych zrovna nebral, krásně to vystihuje větička od jedné leasingovky:
Operativní leasing automobilů je podobný klasickému pronájmu, kdy klient nemá v úmyslu získat automobil do vlastnictví.
Jak se asi k takovému autu budeš chovat?, aneb jaký je nejlepší teréní automobil ... :), což samozřejmě nevylučuje možnost šťastného výběru.
No, nevím čeho by tím klient dosáhl , měsíční splátka pokrývá pouze pravidelnou údržbu, vše co je nad ( tedy vadu kterou si klient způsobí sám ) se FA přímo na zákazníka mimo nájem.
Navíc 80% zákazníků zajímá hlavně zůstatková cena na konci nájmu a možnost odkupu, takže by si moc nepomohl a to nemluvím o tom, že si každá leasingovka hlídá při ukončení nájmu resp. i během něj stav vozu a pokud s tím zákazník po dou nájemního vztahu jezdí realy, věř tomu, že konečná fa mu oči otevře, ty smlouvy jsou napsaný chytře.
1 reakcí na tento příspěvek důvěryhodný autobazar
Jinak abych napsal něco přínosného, další takovou věcí obzvláště u aut s deklarovaným nižším počtem najetých km jsou různé plastové ozdobné kryty motoru, pokud má auto 150t km a je deklarované jako nebourané po slušném majiteli s pravidelným servisem, tak se ten kryt nemá kam stratit, tj. buď je to zbóřka na motor nebo tam byly dělány nějaké "nadstandardní" práce.
Další takovou zastávkou je sedadlo řidiče. Na něm se u 99% procent aut může začít projevovat poškození po nějakých 300t km (nemusí, ale 300t km je na tom sedadle prostě už vidět), takže pokud je to zase stočené na 150t km a má to prodřenou sedačku řidiče, tak od toho ruce pryč.
Samozřejmostí jsou poškozené nosné části karoserie, nadměrná koroze, rychlopřestříkání na kšeft, nadměrně opotřebený interiér, znečištěný motorový prostor a vůbec jakékoliv známky toho, že se o to auto nikdo moc nestaral, taková auta vůbec neberu do úvahy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
bushman7 píše: To, co psal Rutan už je trochu přehnané, ono i při tom běžném rally (ne tom extrémním) jsi schopný motoru ubrat na životnosti klidně stovky t. km bez toho, aby z toho na konci operativního leasingu byl šrot. A bavíme se tu o odprodaném ukončeném operativním leasingu, tj z 90% o lidech, kteří o odkupu neuvažují ale obzvláště v Německu chtějí mít každé 3÷4 roky nové auto bez starostí s prodejem ojetiny.
Jinak abych napsal něco přínosného, další takovou věcí obzvláště u aut s deklarovaným nižším počtem najetých km jsou různé plastové ozdobné kryty motoru, pokud má auto 150t km a je deklarované jako nebourané po slušném majiteli s pravidelným servisem, tak se ten kryt nemá kam stratit, tj. buď je to zbóřka na motor nebo tam byly dělány nějaké "nadstandardní" práce.
Další takovou zastávkou je sedadlo řidiče. Na něm se u 99% procent aut může začít projevovat poškození po nějakých 300t km (nemusí, ale 300t km je na tom sedadle prostě už vidět), takže pokud je to zase stočené na 150t km a má to prodřenou sedačku řidiče, tak od toho ruce pryč.
Samozřejmostí jsou poškozené nosné části karoserie, nadměrná koroze, rychlopřestříkání na kšeft, nadměrně opotřebený interiér, znečištěný motorový prostor a vůbec jakékoliv známky toho, že se o to auto nikdo moc nestaral, taková auta vůbec neberu do úvahy.
Hlavní zisk leasingovek plyne z odprodeje auta po ukončení nájmu, takže si svůj hlavní profit hlídá, doby kdy žila z marže od prodejců aut, jsou dávno pryč, dneska jí raději rozpustí konečnému zákazníkovy o nějž je dnes boj.
V říši většinou točí firmy auta po 2letém leasingu.
Hele ono pokud se o auto nikdo nestará, dok.. třeba interier během ticíce km, takových expertů tu mám mnoho.
Zase pokud si někdo auto hejčká, stará se o něj, dodržuje serv. interval atd. atd., tak vzhledem k tomu jak to u nás chodí, mu to stejně nikdo nevěří , takže to je pak těžký.
Ale jak už to někdo psal, základ je používat zdravý rozum
Naposledy editováno 31.05.2012 10:04:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
Michal1011 píše: Ale jak už to někdo psal, základ je používat zdravý rozum
Jo, to je asi základ a nevěřit na zázraky, téměř žádné supr výhodné koupě nejsou, vždycky je to něco za něco. Já netvrdím, že z operativního leasingu nevypadávají dobrý auta, prostě všechno má svoje rizika, osobně dávám teda přednost autům novým, ikdyž i to není uplně bez rizik viz moje nedávné zkušenosti s oscávkou, koncernovým 1.8TSI a přeskočením rozvodů pár měsíců po záruce (díky bohu se to nepotkalo) ale to už je jiná pohádka.
bushman7 píše: Jo, to je asi základ a nevěřit na zázraky, téměř žádné supr výhodné koupě nejsou, vždycky je to něco za něco. Já netvrdím, že z operativního leasingu nevypadávají dobrý auta, prostě všechno má svoje rizika, osobně dávám teda přednost autům novým, ikdyž i to není uplně bez rizik viz moje nedávné zkušenosti s oscávkou, koncernovým 1.8TSI a přeskočením rozvodů pár měsíců po záruce (díky bohu se to nepotkalo) ale to už je jiná pohádka.
Pěkná pohádka , aspoň že se to nepotkalo jak píšeš..
Tak přeju ať už je to jen o radosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
bushman7 píše: moje nedávné zkušenosti s oscávkou, koncernovým 1.8TSI a přeskočením rozvodů pár měsíců po záruce (díky bohu se to nepotkalo) ale to už je jiná pohádka.
jenom se zeptám...důvodem přeskočení byla uvolněná hydrokladka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
selkie píše: jenom se zeptám...důvodem přeskočení byla uvolněná hydrokladka?
Důvodem byla konstrukční chyba, servisák mě to dohledal přímo u škodováků, kteří mají pro tento případ přesný pokyn, co všechno měnit, mění se rozvodový řetěz, kola a napínák za jiný typ, nepotěšilo, ale co nadělám.
Ohledně soukromníků, příjde mi, že dost lidí vůbec nerozlišuje "kšeftaře" a obyčejnýho člověka, co prodává auto přes inzerát, přitom se dají hravě rozlišit podle pár otázek po telefonu nebo prvního osobního kontaktu. Já zatím z celkem 8 aut kupoval jen jedno v bazaru a to v Rakousku (měsíc zpátky, mimochodem auto má vyběhlou ojnici, ale jinak dobrá cena, (krom díry v motoru ) super stav, vůbec ještě lepší, než co jsem čekal a to jsem pro něj musel s půjčeným autem a podvalem "naslepo" 400 km jedna cesta). Krom samotného stavu je výhodné sledovat historii auta minimálně podle VTP, jak dlouho ho prodávající má atd, zda může doložit investice, servis - účty a jak se o to staral, mnohdy řekne nejvíc o přístupu prodávajícího k tomu autu testovací jízda kdy ale řídí prodávající. Už jsem zažil, že mě jeden i usiloval o život (muselo by se to zažít ), kdy mi chtěl ukázat, jak to dobře jede a začal hned po vyjetí (se studeným motorem) auto roztahovat na 160 ve vesnici a to teda jsem mu po dojetí poděkoval a bral roha..
Jinak moje rada se nejvíc přibližuje Poggymu, pokud chceš zánovní a ušetřit si starosti, ale jsi ochoten si připlatit, pak hledej v nabídkách ojetých aut autorizovaných prodejců. U starých a levných aut bych doporučoval spíš soukromníky, vůbec nejlépe z okruhu známých od známých (trochu prověřených) apod. No a opatrnost a hodně štěstí.
Jinak bych místo bazaru typu "ohrazenej plac" doporučil autorizovaného dealera značky, kde prodávají ojeté vozy, které vzali od svých zákazníků na protiúčet, často je i celou dobu servisovali, apod. Takto jsem koupil auto dvakrát, obě dosud mám a spokojenost veliká.
2 reakcí na tento příspěvek důvěryhodný autobazar
Auta od nich bere moje mati, nevlastni otec, dcera od nevlastniho otce, jeji pritel, jeste par znamejch od moji mati a pak jeden muj kamarad.
Chtel rodinej vuz Ford focus. Udelal sem si na nej cas a prosli sme vsechny mozne bazary v Brne a okoli vcetne eurocaru, AAA a pdoobnejch zlodeju. Auta byly vesmes sroty, nicmene nejlepsi kousek sme nasli v AAA. Jednoznacne nejhorsi srot byl v Eurocaru. Kdyz sem to tam prodejci omlatil o hlavu tak aby mi vlezl do prdele jako posledni zachytnej bod aby me asi obmekcil tak mi nabidl spolupraci jak vykupni technik Tak sem se otocil a odesel.
KAzdopadne sme litali po bazarech asi dve odpoledne a na potreti sem ho vzal do jiz overeneho Rohatce, kde se mu moc jit nechtelo, protoze sou tam ty auta drazssi.
Jo stoji vic penez, ale i kamarad ,kterej tomu nerozumi tak kdyz se projel ve fordu od Rohatce a srovnal to s nejlepsim kouskem co sme nasli v Brne v AAA tak uznal ,ze za ty prachy to ma smysl.
Nejen ,ze auta prodavaji ,ale zaroven koupene auto u nich velmi radi servisuji a to za velmi slusne ceny a nesnazi se zakaznika ojebat vymenovanim za nove dily ,kdyz by tam bezproblemu sel dat pouzitej ,ale mnohem levnejsi. Auto ktere takto servisuji pak v pripade zajmu o novejsi vuz vykoupi a o castku pote ponizi cenu noveho vozu.
Velmi vstricne jednani. Moje mati, kdyz tam jela na servis potkala noveho zamestnance, ktery byl dosti arogantni a neprijemny. Zminila se majiteli o tomto pocitu a kdyz tam jela priste tak tam jiz ten pan nepracoval.
Vsechny auta o kterych vim ,ze od nich odesly jezdi bez problemu a majitele sou s nimi velmi spokojeni.
Kamarad ktery si tam koupil toho Focuse naznal ,ze si zlvadne koupit zimni kola. Vyslo ho to mnohem draz nez cena ,kterou mu nabidnula Autorenova v Rohatci.
Moje mamka se Z Brna do Rohatce hnala protoze ji neco drelo v podbehu. Je to zenska a tak si nevsimla ,ze je to jenom zasterka. dojela tam ,ze ma problem a ze ji neco desne drhne u zadniho kola. Panove ji vymenili zasterku za jinou, neposkozenou, zkontrolovali i ostatni uchyceni zasterek a kdyz se mamka ptala co je dluzna ,tak ji rekli ,ze nic ,ze uz tak projela dost na benzinu. Takze pekne podekovala a bylo.
Dcera od nevlastniho otce si tam koupila Ford KA. Asi za 14 dni zjistila ze ji nevyhovuje a nebyl problem domluvit vymenu za jiny vuz ve stejne nebo vyssi cenove kategorii.
Sice to vypada jako Brutalni podplacena reklama ,ale neni tomu tak ,jsem s touto firmou nadmiru spokojenej a kdyz si das do vyhledavace "recenze autorenova Rohatec" tak zjistis ,ze nejsem sam.
http://www.google.cz...biw=1920&bih=955
Jestli auto tak jedine od nich.
jo a jeste sem zapomel na jednu malickost. Mati kdyz si kupovala od nich auto. tehdy Forda Fiestu a stala ji 90 tisic tak na to nemela vsechny penize. Mela jen 40 tisic. domluvila se ,ze zbylejch 50 tisic zaplati do jednoho roka jako bezurocnou pujcku.
A cele ti to sem pisu jen proto ,ze si z jizni moravy ze Suchýho, takze to nemas nijak extremne daleko. Preju hodne stesti a stastnou ruku pri vyberu noveho povozu :)
EDIT: jeste sem si vzpomel na jednu vec. Velmi schopne zvladaji jednat z pojistovnama v pripade nehody a nasledneho plneni a opravy poskozeneho vozu. Udelaji to tak ,ze poskozeny nic nedoplaci jak je tomu vsude jinde zvykem. amortyzace dilu , laku a podobne. Je to zpusobene tim ,ze maji spoustu adekvatnich starsich ,ale neposkozenych dilu. Proto pak clovek kteremu bylo nabourane auto nedoplaci silene penize.
Naposledy editováno 31.05.2012 21:33:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
bushman7 píše: Důvodem byla konstrukční chyba, servisák mě to dohledal přímo u škodováků, kteří mají pro tento případ přesný pokyn, co všechno měnit, mění se rozvodový řetěz, kola a napínák za jiný typ, nepotěšilo, ale co nadělám.
ano...konstrukční chyba - špatná podložka za dvacet halířů
selkie píše: ano...konstrukční chyba - špatná podložka za dvacet halířů
Nevím, nedělal jsem to, ale vzhledem k tomu, že to přeskočilo dokonce dvakrát - poprvé to servisák vrátil jen zpět a podruhé začal pátrat, proč a co s tím a dopátral se e-mailu, který dostaly autorizované servisy kde byly přímo typová čísla dílů, která se mají měnit, tohle byl pokyn, který se u části aut dělal pokud ce chyba objevila (rozsvítila se kontrolka výfukových plynů a diagnostika ukazovala nějakou chybu, už nevím jakou) údajně i v rámci záruky bez toho, aby se to zákazník vůbec dozvěděl, pochybuju, že by škodovka měnila jen tak na své náklady pro srandu králíku díly, které nemusí, tak či tak je to vyměněné a proti potkanému motoru je to nepatrná částka.
Navíc ty zázračný biosložky co teď do nafty přidávají, dělají z každého diesla problém.
Dneska bych volil jen benzínový motory
edit: tedy pokud možno bez konstrukčních chyb
Naposledy editováno 31.05.2012 21:49:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
btw. ty to znáš na Suchým?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
Skvarek píše: cuir> moc děkuji za tip, focus je jeden z vážných kandidátů
jeli fofo kandidat... rozhodne navstiv focus forum
a pripadne kontaktuj uzivatele "foki" (je to admin, mechanik z Budejovic) vozi auta - focusy a mondea. Skutecne jim rozumi a osobne jsem na nej neslysel spatnyho slova od lidi, co od nej auto vzali...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
Eso_Rimmer píše: cuir> tak se mi zda, ze jsi ty diskuze moc dobre necetl... na tehle firme mnoho lidi nenechalo "nit suchou"
Ale cetl. Jen je usmevne ,ze ti co na to nadavaji tak nejsou stali zakaznici a nebo chteji nejakou chujovinu a mysli si ,ze kazdej bude skakt jak piskaji ,protoze ON co chce rohozku pod nozku je ted PAN ooo zakaznik na prvnim miste.
Jenze for je v tom ,ze oni moc dobre vedi jak to ma fungovat a moc dobre vi koho si muzou dovolit odmitnout. Maji proste takovej system ,kterej je pdole me velmi dobrej.
Nedelaji klasickou vec, ze by se trepali o kazdeho joudu co chce gumicku do sterace, "co kdyz by to byl potencionalni stalej zakaznik." Takovej clovek si auto od nich stejne nekoupi, protoze v jeho ocich sou drazi, kdyz on si kupuje gumicku do sterace aby usetril a pro autorenovu je prodavani gumicek do sterace zcela nezajimave, stejne jako takovyto velmi sporivy zakaznik, kteremu nevysvetlis ,ze kdyz vymeni jen gumicku tak je sterac stejne nahovno ,protoze to raminko to ma uz davno taky zasebou. A takovej clovek proste vzdy koupi sracku z AAA nebo jine instituce kde sou auta hlavne LEVNA a maji napucovanou karoserii bez skrabancu. Coz v rohatci se tu a tam skrabanec na aute najde.
Co se tyka toho ,ze davaji do aut stare dily a uctuji nove tak to si ze zkusenosti ,ktere mam dovolim dost nesouhlasit. Vzdy zavolali nebo rekli dopredu, ze je moznost za takovou a takovou cenu nahradit vadny dil starsim (levnejsim) dilem a bude zachovana stoprocentni funkcnost - (ridici jednotka, motorek od steracu, alternator a proste takovehle veci).
Pokud clovek rekne ze mu dali starej dil a nauctovali novej tak nevim co si o tom mam myslet. Protoze ten clovek pokud dava auto do servisu tak tomu pravdepodobne nerozumi a uz vubec nezna ceny dilu. Nehlede na to ,ze pokud by se mu to skutecne stalo tak by uvedl konkretni priklad a ne jen ze placne takovouhle vec doplacu na forum. Cili podle me je to lez.
No a stocene kilometry. No nic no... je to jako s motorkama..kdo kupuje podle stavu tachometru tak nikdy nekoupi dobre. bud koupi kvalitu ,ale draze a nebo koupi sunt ,ale levne. Nikdy se takovemu cloveku nepodari koupit dobrou kvalitu za dobrej peniz. Tachometr je nic nerikajici udaj, stejne jako seslapane pedaly nebo osoupanej volant. Pak se na auto podiva "profik" z oboru od hajenky co ma montazni jamu ve stodole a sverak ma pridelanej k baliku slamy a rekne..to auto ma minimalne 300 0000 to poznam, ma to osoupanej volant.
[URL= with [URL= auto ma najeto jak je videt na display 44444km. Je to sluzebak od novoty a stoprocetne neni stcenej :) A volant je na hadry.
Nikdy se nezavdecis vsem. Ale podle me se autorenove dari delat kvalitni sluzby hlavne pro jejich zakazniky a to je dle meho nazoru zcela v poradku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
Eso_Rimmer píše: cuir> vypada to, jako by to byla Tvoje firma... mam svuj autoservis, prodavam samozrejme i veskere nahradni dily a zpusob, jakym Tebou zminovana firma funguje, je jak z doby komunismu. tak jen vic takove "konkurence"...
ne ne moje firma to neni. Jen s ni mam velmi dobre zkusenosti. Maji proste svoji klientelu a o tu se staraji a bezhlave neberou kazdej kseft, kterej brat nemusi. to je mi velmi sympaticke. Ale tak v zasade je mi to dost jedno. Komunisti se stejne vrati
cuir píše:
No a stocene kilometry. No nic no... je to jako s motorkama..kdo kupuje podle stavu tachometru tak nikdy nekoupi dobre. bud koupi kvalitu ,ale draze a nebo koupi sunt ,ale levne. Nikdy se takovemu cloveku nepodari koupit dobrou kvalitu za dobrej peniz. Tachometr je nic nerikajici udaj, stejne jako seslapane pedaly nebo osoupanej volant. Pak se na auto podiva "profik" z oboru od hajenky co ma montazni jamu ve stodole a sverak ma pridelanej k baliku slamy a rekne..to auto ma minimalne 300 0000 to poznam, ma to osoupanej volant.
[URL= with [URL= auto ma najeto jak je videt na display 44444km. Je to sluzebak od novoty a stoprocetne neni stcenej :) A volant je na hadry.
Nikdy se nezavdecis vsem. Ale podle me se autorenove dari delat kvalitni sluzby hlavne pro jejich zakazniky a to je dle meho nazoru zcela v poradku.
Ty vogo, ten volant je teda jedlej, auto po člověkoví, kterej dokáže po 44k km takhle zničit volant bych nechtěl ani zadarmo...
edit pokud to teda neudělal třeba zámkem na volant...
Naposledy editováno 01.06.2012 09:36:13
Výběr takového dovozce je ale oříšek, chce to recenze,recenze a recenze. Nebo oslov nějaké prodejce aut a chtěj od 1. zákazníka nové v čr s úplnou servisní historií. Já sám prodávám nová auta, sem tam něco vykoupím a dál prodám, ale to se povede jednou za delší dobu. To jsou pak nejlepší koupě.
Hodně štěstí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
Capt.Spaulding píše: na áčka jsem neslyšel nic kladnýho, radši bych někoho kdo si nemůže dovolit kazit si pověst
v áčkách jsem kupoval před lety auto a krom brzdovejch destiček a oleje jsem na tom nic neměnil, stejně tak známej co si kupoval nějakýho forda, jediný co s tim měl po dvou letech provozu byl špatnej katalyzátor
nevim co má kdo proti velkejm bazarům, ten velkej ti dá spíš bonus a je tam menší šance že se za 14 dní nevypařeji do ztracena...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
Naposledy editováno 01.06.2012 11:07:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
cuir píše: ne ne moje firma to neni. Jen s ni mam velmi dobre zkusenosti. Maji proste svoji klientelu a o tu se staraji a bezhlave neberou kazdej kseft, kterej brat nemusi. to je mi velmi sympaticke. Ale tak v zasade je mi to dost jedno. Komunisti se stejne vrati
Tobe je velmi sympaticke jednani "dobry den, sice jsem u vas nekoupil auto a tim padem jste na me nevydelali jednorazove 30 000 Kc, ale potreboval bych jen vymenit olej a koupit dva sterace..." - "milej pane, pockejte si, az udelame auta, ktery nam "sypou", s timhle si pockate..." ?? tak to mas tedy opravdu prapodivne pokroucene mysleni o pristupu k zakaznikum. ale co, jsme cesi a ti si vzdycky nechali "sra*" na hlavu. nasmal bych se smichy, kdyby se Ti neco vazneho stalo na druhem konci republiky a tam Te nejaky trumpeta vyprovodil, ze mas smulu presne kvuli duvodum, ktere se Ti ted tolik zamlouvaji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) důvěryhodný autobazar
ten velkej ti dá spíš bonus a je tam menší šance že se za 14 dní nevypařeji do ztracena...
takovej chytrej kluk a takovou chujovinu napíše , Peťane, vzbuď se