mam dotaz do pomerancoveho plena. Cestve jsem prezbrojil na bahnaka a protoze jsem ponekud nekonfekcnich rozmeru, tak jsem sahnul po necem, co me spolehlive uveze :o) . Zatim zajizdim, nicmene uz mam takovy 2 poznamky. Prvni je ta, ze se mi podarilo po 3 dnech jezdeni urazit cidlo na policajta, ktery je uplne dementne reseny (plastova picovinka) a proste prekazi - nejspise to poresim premostenim a vykaslu se na nej. A druha poznamka je dotaz. Dost me z toho bolej pracky a narazil jsem na takovou vec, ktera by mozna pomohla, ale jistotu nemam zadnou, tak se chci zeptat, jestli s tim nekdo nemate nejaky zkusenosti. http://www.scottspe...e.com/damperinfo.php 90% casu jsem mimo silnici - polnacky, pole, lesni cesty atd. a kdyz jezdim hodku, tak mam pocit, jako kdybych si na tech rukou nekolik hodin sedel :o). Pomuze tahle vec, nebo mam radsi delat ze nic a zvyknout si na to.... Diky.
2 reakcí na tento příspěvek KTM SuperEnduro 950R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
Je tam LC8 z cestovniho endura a taky tomu odpovidaj instrukce v manualu (zabeh 1000 km a uvedeny max.rychlosti na prevod.stupen) co pro krosovou moto s Metzeler Karoo asi moc nesedi..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
Metzeler Karoo je divna guma - na silnici dobry, ale v terenu bida s nouzi :) . Zajizdeli jsme prvnich 1000 km pohodu, do 120 max, ale netahat za to. Obcas mi to ujelo, ale snazil jsem se drzet. Zadni guma nam vydrzela 1700 km a byla v prdeli - je faktem, ze se na ni podepsalo to zajizdeni, kdy byla motka vic na silnici nez v terenu. Ted jsme na to loupli na zimu krosovou Dunlopu (pardon, Pirelli :o) ) a je to VYRAZNE lepsi. Asi ji koupim i na predni. Byl jsem jezdit v sobotu, vsechno podmaceny, ale maximalni zazitek. Tam kde jsem s Karoo zustal viset jak picus, tak to Pirellka v pohode pobrala. Pocitove vyrazne stabilnejsi. Ale kdyz chces jezdit spis po silnici, tak to asi nebude nic pro Tebe. Spis bych poresil druhou sadu kol a stridal to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
ahoj, jakou přesně si koupil tu Dunlopu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
Detail pneumatiky - Pirelli MT 21 Rallycross
http://www.az-pneu.c...&idnabidka=22805
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
děkan, protože jak píšeš ta Metzka je neskutečná mrdka do terénu, tak šotolinu zvládne , ale jinak je na hovno. No překvapuje mě , že jsi už najel tolik km, já teda nezajíždím po asfaltu , ale tak nějak nemám ani 300km za 2měsíce. V tom terénu to jde nějak pomalu :) Jinak mám v garage koupenou Mittas EF 05 včetně předku, budu ji tam dávat ted a dám vědět jak se chová, jde hlavně o to bahno a mokrou travu ve výjezdech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
aha tak to bude tím, já mám ještě v garage 1000RR, takže to bude tím :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
no hlavně se neuč sám... je to riziko v terenu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
ani tak nejde o píčoviny, i když jinak se v terénu asi nenaučíš, pokud se nebudeš pokošet dávat ty vyjezdy , kterých se bojíš. Jde spíš i o nějaký to zvedání spadlé moto ve svahu a nebo nedej bože lehké zapadnutí do bahna. sám jsem zažil s ješt ěs LC8 a bylo to zajimavých 7 km chůze a hledání Jeepu , který mě vytáhl :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SuperEnduro 950R
Neslisels neco o tech TKC v spojeni s SE. Znam je z 1150 GSA a v pohode i v terenu i na silnici, minimalne pro moje offroad zacatky.