Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SuperSic58 píše: Adrianva> tyvole co to tam máte za gestapo?? Je pravda, že někde ujet nejde, ale nechápu z jakýho titulu tě stavěli? Jesli si nejel po silnici nebo někomu po poli, tk ti můžou políbit prdel.
Ee, na uzitkovych komunikacich taky plati pravidla silnicniho provozu. Jenom po soukromych pozemcich muzes jezdit bez ridicaku.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Když sundavám dekl na hlavě a měním ho za dekl s vývodama pro olejovej chladič, tak těsnění vždy zůstane a těsní. A je to lepší dělat s ohledem na to na teplým, nebo na studeným motoru? Z logiky věci si myslím, že na teplým, ale nemám tu zkušenost, tak nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Hle tak gufera z vidlí už mam venku a nový objednaný. Jedno šlo blbě, to muselo jít ven destrukční cestou a druhý šlo hned, zajímavý..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SirIndy píše: Ee, na uzitkovych komunikacich taky plati pravidla silnicniho provozu. Jenom po soukromych pozemcich muzes jezdit bez ridicaku.
Potažmo tedy i s motorkou bez evidence(pit) to platí asi taky ne?
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Naposledy editováno 30.06.2012 23:08:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
galOs. píše: Elis665> Jo tak to máš asik špatne trysky, protože od pulky nahoru už to zavisi na nich jinak se dá nastavit bohatost pomoci šroubku ktery jo dole u kolena sání...samožrejmě na karburátoru
Šroubkem na spodku/boku karburátoru se nastavuje samozřejmě bohatost volnoběhu - tedy úplně zavřeného šoupátka. Tenhle kanál nemá od půlky nahoru prakticky žádný vliv na bohatost.
Je to v tryskách jak říkáš, ty to přebírají od půlky až do úplnýho otevření.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Elis665 píše: FiffiQ> takže sou jako zanešený trysky?? já sem totiž měl tak před měsícem celej karburátor rozdělanej a celej sem ho čistil včetně trysek...
Ne zanešený, ale prostě malý. Motor podtlakem by chtěl taht víc paliva, než je množství, které fyzikálně může projít průřezem otvoru hlavní trysky. Pak je tam víc vzduchu, směs je chudá a cuká to.
Pokud ovšem ti to předtím nedělalo a začlo to až teď bude chyba někde jinde - něco netěsní, zanešený, v elektrice, no, je toho hodně, co se může pokazit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Elis665 píše: zdravím, dá sen a pitu nějak seřídit bohatost? kromě jehly? protože když jedu třeba na 4ku tak do pul plynu to jede v pohodě.. ale prostě za pul plynu už se to dusí.. a nechce to jet . ale dělá to i na nižších rychlostech.. dík za odpověď.. ;)
to mám přesně ten sám problém, nová svíčka, přetěsněno airbox-válec, od válce k výfuku, ale dělá to pořád, asi to bude chtít jinou trysku, mám tam teď laděný výfuk a původní trysku, kde se dá sehnat jiná?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
xoblih píše: to mám přesně ten sám problém, nová svíčka, přetěsněno airbox-válec, od válce k výfuku, ale dělá to pořád, asi to bude chtít jinou trysku, mám tam teď laděný výfuk a původní trysku, kde se dá sehnat jiná?
Zkus to na ooracing.cz, ale maj je i na jinejch shopech. Ale nevim, jesli ti pudou na tu 250.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SuperSic58 píše: Zkus to na ooracing.cz, ale maj je i na jinejch shopech. Ale nevim, jesli ti pudou na tu 250.
už to asi prdím, udělám ventily, dám to do pucu, vyměním olej a prodám, moc sem na tom nenajezdil, silnice mě nebaví, půjdu asi do něčeho co má drapáky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
xoblih píše: už to asi prdím, udělám ventily, dám to do pucu, vyměním olej a prodám, moc sem na tom nenajezdil, silnice mě nebaví, půjdu asi do něčeho co má drapáky
Ty to máš jako motarda ne? To je jasný, aby ses vyblbnul na silnici s motardem, tk musí mít aspoň 50 koní, nějaká 450 a víc. V terénu se naopak vyblbneš i na mnohem slabšim stroji Ale ty motardy sou luxusní, u nás ve městě jezdí modrožlutej Husaberg 570, nádhernej stroj a ten zvuk... Jako když má spadnout nebe, spektakulární, vždycky uplně slintám