věřím, že sem chodí takoví odborníci, kteří mi s pomocí fotek mojí zadní gumy dokáží zhruba poradit, co bych mohl dělat na motorce líp.
Jedná se o Horneta, takže kromě předpětí zadního péra se nic štelovat nedá a jde mi o jízdu na okruhu.
Děkuji!
vsh
PS. Nejvíc mě zajímaj ty hladký kraje a pak to přejde ve slušnej "vzorek". Znamená to, že pozdě přidávám plyn?
Naposledy editováno 24.06.2012 20:44:59
2 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
1 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
coolasice> docela jsem dumal, co mas asi na mysli a pak me doslo, ze asi 4-tou fotku? To je natecenej bordel, s umejvanim si hlavu nelamu, naposledy sem ju umejval nekdy zacatkem zari 2011.
Dneska jsme se potkali v buchlakach, ze?
Naposledy editováno 24.06.2012 21:07:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
vsh píše: dohoja> diky to je dobrej clanek, pro me asi moc strucnej, snad se dozvim jeste i vic
coolasice> docela jsem dumal, co mas asi na mysli a pak me doslo, ze asi 4-tou fotku? To je natecenej bordel, s umejvanim si hlavu nelamu, naposledy sem ju umejval nekdy zacatkem zari 2011.
Dneska jsme se potkali v buchlakach, ze?
A uz prosim nechme prostor pro vetsi odborniky, nez sme my dva
2 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
Holmis píše: áááá tady někdo koupil gumy z okruhu
2 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
Btw. myslim, ze sem celkem jasne formuloval, o co prosim a ze z toho dostatecne dobre vypliva, ze chci poradit se svejma jezdeckejma schopnostma.
Pokud si myslis, ze sem to sem dal, abych se "chlubil", tak to vypovida neco o nekom jinem, nez mne
Pokud si to myslel ze srandy, omlouvam se
Uz jen k veci prosim.
Dikec
2LEKO píše:
Nepotrebuji si nic dokazovat (jakoze jezdim kudlu,atp, protoze nejezdim), ale opravdu bych rad, aby tady v tom vlakne byly prispevky k veci!
Cili pokud si nekdo mysli, ze sem si tu gumu takto nesjel sam, tak nez se tady ohledne toho vychrli kvantum prispevku, ktery budou obtezovat pritomne, rozkliknete si profil, z toho vam bude snad dostatecne jasny, ze je to ma vlastni prace a nebudete se muset obtezovat psanim svych pochybnosti.
Dekuji
EDIT: A myslim, ze zrovna ty bys mi mohl prispet opravdu kvalitni radou, protoze znalosti mas!
Naposledy editováno 24.06.2012 22:09:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
Katana píše: Větší žmolky můžou znamenat špatně nastavenej podvozek a né většího borce.
No moc mi právě neleze do hlavy že mám starou mrchu s tlumičema v prdeli a žmolky nemám Druhá Gsxr to samé,mechanik mi řekl že centrál je smrt a žmolky také žádné1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
Katana píše: Větší žmolky můžou znamenat špatně nastavenej podvozek a né většího borce.
Diky za odpoved k tematu
Podvozkem to urcite je a nejen jim. Na stejne nastavenym podvozku jsem driv mel gumy zmasakrovany o dost vic i pri pomalejsi jizde, takze je to aji tim, co delam za riditkama ja. A to je to, co chci ovlivnit
Btw. uplne beze zmen teda ta motorka neni, soustavne po kouskach snizuju tlak v gumach, coz na to ma asi taky vliv k lepsimu.
(Aktualne jezdim 2,2 + 1,9 okruh a 2,25 + 2,25 silnice zatacky, oboji za studena)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
Coolasice píše: No moc mi právě neleze do hlavy že mám starou mrchu s tlumičema v prdeli a žmolky nemám Druhá Gsxr to samé,mechanik mi řekl že centrál je smrt a žmolky také žádné
Klidnou jizdou tam ty zmolky neudelas. A co jsem dneska pri tvych prujezdech kolem me videl, tak to byla klidna jizda
Takze myslim, ze si OK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
vsh píše: Klidnou jizdou tam ty zmolky neudelas. A co jsem dneska pri tvych prujezdech kolem me videl, tak to byla klidna jizda
Takze myslim, ze si OK
1 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
Podle mě tam hraje roli směs, tlak a zahřátí pneu...
Bylo mi řečeno od jednoho co jezdí závody, že když je guma ideálně zahřátá, tak se natahuje a vrací zpět.
Když ti to dělá jen takové malé žmolky, tak prej eště nemá moc správnou teplotu.
Mám na tom fčil řízlé sliky. hustim na 1.8 dyš vim, že si idu užit zatáčky tak odfůknu na 1,6 až 1.4 a o zbytek se postará horký vzduch v gumě při zahřátí, pak už to jen lepí, žmolí se to, sem tam se něco urve.
Taky je fakt, že dyš mám tu gumu míň nafůklů tak se rychlej zahřeje, sice je to celkem o hubu s tym ze začátku jet, ale potem to stójí za to.
Dyš je guma správně nahuštěná a zahřátá vydrží aj víc. Proto mě ten slik v srpnu a září skoro zmizel...Jel jsem na něm aj v listopadu, ale to už je fakt o hubu.
A eště mi řekli, že po závodě šáhnůt na gumu je o spálení prstů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
vsh píše:
(Aktualne jezdim 2,2 + 1,9 okruh a 2,25 + 2,25 silnice zatacky, oboji za studena)
Jaký má smysl jezdit na silnici 2,25 + 2,25?
1 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
PS: hornet má kompletně stavitelný podvozek?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
mike.46 píše: Jaký má smysl jezdit na silnici 2,25 + 2,25?
Nevim, zkousim. Zatim mi s tim nikdo neporadil. Na okruh se nejaky doporuceny tlaky daj najit, na silnici to obvykle nekdo splachne tim, ze tam mam dat, co je v manualu, jenze tovarnich 2,5 + 2,9 je na hovno, motorka se na tom chova hodne blbe. Ony se ty gumy dost zahrejou aji na silnici, overeny manometrem.
Mas nejakou konkretni overenou radu?
venakucera píše:
PS: hornet má kompletně stavitelný podvozek?
diky za tip hornet ma pouze stavitelne predpeti zadniho pera, viz. muj uvodni prispevek. Takze podvozek ani neresim, resim dovednosti ridice, co delat lip.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
vsh píše: Nevim, zkousim. Zatim mi s tim nikdo neporadil. Na okruh se nejaky doporuceny tlaky daj najit, na silnici to obvykle nekdo splachne tim, ze tam mam dat, co je v manualu, jenze tovarnich 2,5 + 2,9 je na hovno, motorka se na tom chova hodne blbe. Ony se ty gumy dost zahrejou aji na silnici, overeny manometrem.
Mas nejakou konkretni overenou radu?
No já nevím, lidé se kterými jezdím včetně mě foukají na hodnoty z manuálu, a nevšiml jsem si, že by se motorka chovala hodně blbě, ani si nějak nedovedu představit, co to podle Tebe znamená, když se chová hodně blbě...
Ony ty hodnoty z manuálu nejsou jen tak pro srandu, proto Ti je asi většina doporučuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
..fota ze Slovakiaringu..ta první klasicka ,seriová Dunlopka...a v pohodě "drží" za výborných časů!
..počasí,teplota,povrch dráhy,styl jízdy,druh motorky,objem motoru,nastavení tlumíču,druh pneu..to vše má vliv,jak ta guma vypadá!..a těžko hodnotit podle fota,když nejsou známy podmínky a detaily!
..a chtě nechtě Hornet není okruhovka,a v seriovém provedení,tam moc možností nějaký zásadních úprav není!..takže asi jen volba pneu může nějak něco ovlivnit!...a ta guma viz foto je dle mě v pohodě..když se trochu "tahá", tak se to tak nějak projeví u této silničně sportovní pneumatiky!
Naposledy editováno 24.06.2012 23:01:51
1 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
1 reakcí na tento příspěvek co vypovídá takhle ojetá guma o řidiči?
mike.46 píše: ¨
No já nevím, lidé se kterými jezdím včetně mě foukají na hodnoty z manuálu, a nevšiml jsem si, že by se motorka chovala hodně blbě, ani si nějak nedovedu představit, co to podle Tebe znamená, když se chová hodně blbě...
Ony ty hodnoty z manuálu nejsou jen tak pro srandu, proto Ti je asi většina doporučuje.
ja na to mam tudle logiku - duvod snizovani tlaku na okruhu je primarne ten, ze se guma vic zahreje, takze se zvedne tlak a ucelem je, aby nebyla guma prefouknuta. A druhy efekt je, ze se vic roztahne a zvedne se velikost stycne plochy, ne?
Pricemz co se stycny plochy tyka, tu na silnici potrebuji taky. A co se tlaku tyka - tak na okruhu jsem zadek dostal z 2,0 za studena na 2,45 za tepla. Na silnici jsem zadek z 2,4 za studena dostal na 2,7 za tepla.
Takze mi prijde logicky, ze pokud se pri jizde na okruhu snizuje pri rychle tlak na zajisteni lepsich vlastnosti, tak snizim tlak na silnici pri rychle jizde take k zajisteni lepsich vlastnosti. Akorat ho nesnizim o tolik, protoze na silnici nezahreju tolik.
Me prijde jako totalni kravina na okruhu mit tlak 1,9 za studena a na silnici 2,9 za studena, protoze to nekdo napsal do manualu a tvarit se, jak je to super. Protoze teplota na okruhu vs. silnice ti neudela rozdil 1 ATM...
Zduraznuji, ze mluvim o svizne jizde! Kdyz nahodou jedu na vylet, davam dozadu 2,6.