2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
Che píše: c.j.> ty neznáš "komunikační specifika" n.p. JAWA ???? sérii retro vyroběj, když budou mít objednávky já sem objednal, víc dělat nemůžu
retro z fabriky? ...tak to sis objednal zajice v pytli koliko takovejch odvaznejch...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
nejtek píše: retro z fabriky? ...tak to sis objednal zajice v pytli koliko takovejch odvaznejch...
vidím šanci asi tak deset procent podle rozhovoru s prodejním manažerem prej věděj o vlně zájmu, kerou Bert vyvolal a uvažujou o výrobě retro série 634
.
.
.
co by v tomto případě udělala fungující firma?
tento svůj záměr by zveřejnila na svých stránkách a sháněla zájemce
co dělá n.p, Javwa?
.
.
.
NIC
.
.
.
.
co se tedy stane a co bude na trhu?
.
.
.
NIC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
Jednoduchým matematickým úkonem lze zjistit, že na každého by připadlo prodat za rok šest a čtvrt motorky. To jest investice cca 380 tisíc Kč...
Z čeho jsou ti "distributoři" živi?!
Dnes u mě zas jeden zájemce o travelku byl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
Naposledy editováno 28.08.2012 08:35:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
Jinak jawa postrádá něco "Něco", proč by to měl být hit. Normální motorku si můžeš vybrat z x jiných, víceméně lepších. Fandů není tolik. Škoda, že JAwa nevyužila zájem o endura, mohla mít roční produkci -a velkou- dopředu vyprodanou, jako má KTM dnes... Z toho zozvoj někam dál. Ale třeba jak jsem už někdy říkal - motorka pro tři, to by mohl být hit, hlavně v číně a indii a v brazílii. A reklama na to by končila trojkou, švédskou, samozřejmě a sloganem: Do ferrari se mi obě nevejdou a jiná motorka to nedá
V roce 1997 bylo v Mattighofenu několik dílniček "skládačů" KTM.
Investicí vznikl moderní "ocelokolnový" podnik a KTM vystoupala, že během 10-ti let chrlí litrové stroje všech kategorií!
V roce 1997 je v Týnci postupně potupně chátrající, ale ještě se trochu točící megapodnik, když o několik let zpět vytahali ze šrotu ve Strakonicích motorárnu 350ccm.
DOTAČNÍ INVESTICE K DNEŠKU UŽ DOSAHUJE CCA 10 - 15 MEGA €(co mi paměť sahá), COŽ BUDE NĚKDE NA ÚROVNI KTM!
A CO ZA TO MÁME???
TO SAMÉ = JEŠTĚ ZCHÁTRALEJŠÍ ZŘÍCENINU MEGAPODNIKU, KTERÁ UŽ SE NETOČÍ = JEN OBČAS POSKOČÍ, ALE SKORO NAZPÁTEK !
Ukradeno tolik prostřeků a nikdo nesedí?!!
To je celý rozdíl ČR/Rakousko a vyplývá z toho, co se dnes skrývá za mlhou zvanou Jawa.
Rozhodně to není podnik, který má zájem vyrábět motorky a už vůbec navázat na tradici skutečné značky JAWA!
ČÍM DŘÍVE ÚPLNĚ ZEMŘE TATO PARODIE NA ČERNOU DÍRU = TÍM DŘÍVE BUDE MOCI ZKUSIT VSTÁT Z POPELA SKUTEČNÁ!
Naposledy editováno 01.11.2012 23:45:54
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
Ovšem zájem byl hlavně u mladíků, kteří mají "18 pryč", to jest tatíky od rodin, kteří si nemohou dovolit a nebo nechtějí drahý motocykl.
Dvěpade není bůhvíco, ale peláší to už pěkně (za malé provozní náklady) a kdo nepotřebuje jezdit dvěstě, tomu to stačí.
Je to zdařilá náhrada dvoudobé třindy.
A taky přesně pasuje do jawské tradice - jednoduchá, klasická motorka bez zbytečných složitostí...
Když jsem na Jawadni v Týnci mluvil s šéfem výroby, klidně ji budou vyrábět...když si ji prodejci objednají...
Stačilo by padesát kusů...
Jenomže dealeři v tom nechtějí mít peníze (argumentují:"...a co když motorky neprodáme?!") - na druhou stranu, dokud v tom nebudou mít prachy, nikdy moc aktivní nebudou.
To, co za Komančů financovala Mototechna (si objednala třebas 500 motorek, ty Jawa vyrobila a dodala, Mototechna zaplatila), dnes dealeři financovat nechtějí a fabrika na to nemá peníze!
V tomto ohledu si prodejci motorek na obchodníky jenom hrají.
No a těch padesát motorek je tak šest kusů na dýlera - z čeho jsou tedy živi?! Co prodávají, Jawy?!
A proč, lépe řečeno jakým právem jsou tedy na jawských stránkách uvedeni jako prodejci? E?
Naposledy editováno 03.11.2012 19:43:46
Znám prodejce, prodával Jawy a měl i servis. Jenže prodal tři Jawy 650 a dvě se mu vrátily s tím, že už je majitel nechce. Měl v tom své peníze, ty musel vrátit kupci a motorky servisoval a musel prodat dál. Pro něj to bylo zatěžující po všech stránkách. Postupně s Jawami skončil a prodává korejské motocykly. Má je v komisi, co prodá, zaplatí dodavateli. S Jawou už nechce nic mít. Sám bych taky asi váhal, jestli koupím Jawu 50, 125, 250 a 660 s tím, že je (snad) prodám a mám v nich přitom třeba 350 tisíc.Prostě bludný kruh. Podle mě by ho ale rozetnout továrna a motorky dát do komise.Škodovka svá auta taky pokud vím nechce platit předem...
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
milan1963 píše: A po Novém roce by se výroba mohla rozběhnout znovu.
V Jawě se rozběhne tak maximálně zřízenec držící v rukou svěrací kazajku a to směrem k některému z členů osvíceného vedení popř. se rozběhne s klepetama f rukouch vyšetřovatel zajímající se o osud státní dotace
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel | suzu750 | 28 | 23.12.2022 v 11:17 jandaxx |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |