tak mne zajímá jak je na tom proti litrům ....hledám zábavnej stroj s výkonem a jakštakš krouťákem... rok kolem 08-09....když si udělám radost tak 2010-2011
150koní do zatáček stačí na slušný svezení a jde mi spíš o ovladatelnost/váhu k poměru výkonu a zábavy...
na co si dát pozor se neptám poněvač to není předmětem je to japonec a má stejné neduhy jako ostatní...
Jsem velkej kluk a vím že všechno není jen o koních ... jezdit se slušně dá i na 6TCE ale proti litru by to bylo asi málo.
Vím že gsxr750 nemá ve třídě srovnání....6tky slabší ...litry výkonější
dík Marek
2 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
To same myslim jako moje
Naposledy editováno 25.06.2012 20:25:54
1 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
Creck píše: marekparek> hele ja koukam na tu tvoji Hondici, koukni na ty brzdy, ze to je na chlup to same (ty tokica) ma to desticky delene v brzdici, 4 v jednom brzdici , nebo jen dve ?
To same myslim jako moje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
xTichota píše: Pánové, jaká z uvedených mašin je nejpohodlnější a nejprostornější na posez? No prostě na kterou se dá nejlíp poskládat s výškou 188cm Blbá otázka, já vím
mám 193cm ...honda vyhovovala...2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
marekparek píše: maj 2 na brzdič ....
Ty brdo, a nebudes nahodou nekdy ted menit nebo nemas nekde stare ojete ? Chtel bych vyzkouset jestli nepujdou vrazit misto tech debilnich delenych na kawe. Pokud by to zlepsilo brzdny ucinek tak bys vyresil odveky problem vsech zxdesitkaru
1 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
Naposledy editováno 25.06.2012 21:53:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
Creck píše: Ty brdo, a nebudes nahodou nekdy ted menit nebo nemas nekde stare ojete ? Chtel bych vyzkouset jestli nepujdou vrazit misto tech debilnich delenych na kawe. Pokud by to zlepsilo brzdny ucinek tak bys vyresil odveky problem vsech zxdesitkaru
Nevim jestli pujde dat jen desky, to asi ne, o tom by se vedelo a nebylo by treba menit brzdice, ostatne o brzdicich tu bylo dost psano a problem brzd to resi. Staci dat brzdice z ZX6R 07+, ZX14 06+ nebo prave CBR1000 ale tam se musi davat 5mm podlozky pod srouby, takze nejjednodusi je tam dat ty Nissiny z Kaw. Ja je mam a brzdi to skvele, bez posouvani brzdneho bodu a i ucinek se trochu zlepsil oproti tem smejdum Tokico.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
ZX 10R bomba stroj, jen docela brutalni na plynu, osobne se mi hur korigoval plyn, jak na necem jinem, ale jak rikam bomba. Uz jsem ji skoro mel doma, ale prodejce mel porad nejake problemy, ze az za tyden a tak se to tahlo tri tydny, tak jsem se na to vykaslal.
Pak jsem natrefil na moji SUZU. Ucarovalo mi to zbarveni a myslim si, ze sem chybu neudelal.
Jizda v zatacka je akorat, neco mezi kavou a hondou, posez na me super a vykonove taky super.
Kdyz chci aby takla jede a klidna jizda taky v poho, kontrola nad plynem lepsi jak u KAWY.
Tot ale jen muj nazor. Kazdemu sedi neco jineho, tudiz nic nehanim ani nic nevychvaluji.
Creck píše: Bubrak ZX10R> jasne ale tak treba to vazne jeste nikoho nenapadlo. Koukni na ty fotky ve svem vlakne, ty brzdice jsou jak dvojcata
jo chapu, chtel si najit zkratku ale podle me by to napadlo driv lidi, kdyz uz se pak patlali s celejma brzdicema
Creck píše: Ty brdo, a nebudes nahodou nekdy ted menit nebo nemas nekde stare ojete ? Chtel bych vyzkouset jestli nepujdou vrazit misto tech debilnich delenych na kawe. Pokud by to zlepsilo brzdny ucinek tak bys vyresil odveky problem vsech zxdesitkaru
Je to jak píše Bubrák - vyměň třmeny a máš po problému... ZX6R, ZZR1400, 1400GTR + CBR1000RR ale už s podložkama... na netu se to dá sehnat už za pár peněz a účinek je jinde. Co můžu srovnat, tak já měl třmeny ze ZX6R, kámoš ze ZZR1400 a přítelkyně z CBR1000RR a nejlépe brzdily ty ze ZZR1400 - oproti tomu nejhůře ty z CBR1000RR, ale pořád to byl oproti originálu obrovský skok dopředu...
šestistovka je lehká a krásně ovladatelná
750 je něco mezi
na 750 jsem najel něco kolem 30000km a neujede ti žádná šestka a ani litr a ani ty jí neujedeš 750 tě bude bavit jak umí být všestranná a bude tě srát že na pružný zrychlení to prostě nebude ono. Stačí trochu zpřevodovat a zas je to o něco jiné ježdění. Já teda po 4 sezonach na 750 jsem osedlal litr a už bych se k 750 nevracel. a poslední dobou zjišťuju, že bych snad sedl na 600 pro tu její ovladatelnost a lehkost. V Brně na dromu jezdim litr a když jsem vzal manželčinu 600 tak mě ta 600 baví mnohem víc než ten litr což mě překvapilo a dobrý je, že ženu baví zase ten litr oproti šestistovce.
Musíš zvážit co tě na tý motorce baví nejvíc, jestli ten brutální vykon co tě chce shodit a nebo ovladatelnost a lehkost s jakou 600 projíždí zatáčky. Ale pokud litr máš jak tak koukam jak sporta tak naháče skoč do 750 minimálně změníš fakt ten převod -1 předek +3 zadek a bude z toho skoro litr
marekparek-- jo jenže jak sem jich pár objel tak to vidím že si nechám to co mám.... letos je dost přebráno nebo co
......prodej ty 2 motky co máš na profilu asi je furt máš , když sou aktuální... ,když ti nevyjdou prachy za prodej něco přidej a kup novou to je nejideálnější varianta...Naposledy editováno 26.06.2012 19:24:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |