Vzhledem k tomu,že je to klasická údržbová bakterie, tak bys jí měl nabíjet proudem 0,8A a hlídat jí kvůli vzplynováná elektrolytu.
To trafo sice nějakou regulaci má,ale bylo by dobrý k němu připojit ampérmetr nebo mulťák,abys měl kontrolu nad proudem i nad napětím....
1 reakcí na tento příspěvek Nabíjení akumulátoru
Pokud by si nastavil příliž vysoké napětí, poteče při vybité aku příliž vysoký proud a trafu bude spínat ochrana, typuju že půjde max tak 500mA a postupně přidávat napětí..
Jinak pokud zvažuješ snad nákup je to totální kravina. Kup lídl za 169,-Kč nebo tamtéž procesorovku za 489,- První mám 6 roků, druhou 4 roky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru
Zil> Ano, je na vláčky. Multimetrem to hodlám proměřit do konce týdne, kámoš má multimetr, ale je pryč.. takže změřím jaký to dává proud na max a pak uvidím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíjení akumulátoru
Nějak Ti nerozumím, jakých 80A
Nechtěl si náhodou měřit startovací proud?
Potom bych rozuměl nějakým 80A.
Dá se také změřit, ale musíš si od někoho půjčit převodník min. do 100A.
Jestli chceš měřit nab. proud baterie, tak klasický multimetr postačí.
Nab proud je většinou desetina z celkové kapacity baterie.
Např.:když má výrobce bat. napsáno 9Ah nab. proud bude 0,9A.
Po dobu nabíjení se nab. proud stejně mění směrem dolů vlivem měnícího se odporu mezi nabíjenýmy spojenýmy články baterie.
Čus S
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bere to víc oleje, než by mělo Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 28 | 21.5.2013 v 17:06 kozel.ka |
Špunt na trysce v karburátoru Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 21 | 17.3.2013 v 13:50 kozel.ka |
Odpor elektroinstalace Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 10 | 3.1.2013 v 19:33 kozel.ka |
Až skončí sezóna... Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 13 | 6.10.2012 v 23:31 Johnny23 |
Zádrhel v elektrice Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 20 | 1.7.2012 v 23:55 J.M.K. |