měl bych jen takovou otázku pročítám fóra a aj v motorkářích jsem nic nenašel o KTM 500 SIX DAYS ma sní někdo nějakou zkušenost? Můj problém který bych tu chtěl vyřešit je ten že vlastním nyní KTM 690 Supermoto a na silnici me to už prostě nebavi, dělam sami hovadinky to je sranda nějaky ty buchlaky zajedu a tak ale už to není ono.Brácha ma 125 enduro tak se stim da řadit po lese aj na nejake te menší dráze a este malou pidbike a stim se da dost slušně skákat takže mě nadchlo enduro, cross a chtěl bych si pořídit buď EXC jakož na pořádný řádění coš je další otázka jestli se mi to v okolí brna vyplátí jestli je zde pořádně kam zajet se vyřádit zda je tu nějaka parta ke které by se dalo třeba připojit a zakrosit a jak je to všeobecně u EXC s intervalama servisu a poruchovosti, zvladla by aj třeba 30km do prace? Pak je tu KTM 690 enduro r docela dost jsem otom čet a docela dost me odrazuje ten nechraněnej motor že je jen zavěšenej a mašina je moc přecpana elektronikou což se mi do bahna moc nelíbí a za další vpodstatě ten motor mam teď na mašině a nevim jestli chci zas to stejné. Pokud víte o lepších možnostech pro posouzení budu jen rád a na váš názor využitelnosti v okolí Brna nebo celkově. Děkuji za odpovědi :)
1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledě KTM 500 SIX days , 690 enduro r
myslim ze nez mit kompromis pro oboji tak lepsi jednu motorku do bahna a jednu na silnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledě KTM 500 SIX days , 690 enduro r
jestli chceš jezdit enduro nebo trať tak samozřejmě EXC, ale pokud se chceš na tom vozit i do práce, tak raději něco od Hondy XR 250,XR400 atd.
ohledně EXC 500 - viděl jsem jediný kus na závodech a je to super stroj,ale pro začátečníka naprosto nevyužitelný výkonový potenciál
moje rada je KTM EXC 450 to je takový kompromis dá se na tom závodit a nebo jen m*dat po lesích
1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledě KTM 500 SIX days , 690 enduro r
Ještě jedna věc, popkud fakt uvažuješ jezdit MX tratě, tak nic jiného jak EXC neber, už i to je kompromis (měkčí tlumiče a jiné převody)na 690ku zapomeň.
1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledě KTM 500 SIX days , 690 enduro r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledě KTM 500 SIX days , 690 enduro r
Tak to jsi na 950 viděl dost málo... lehký terén...
Naposledy editováno 28.05.2012 08:18:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledě KTM 500 SIX days , 690 enduro r
1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledě KTM 500 SIX days , 690 enduro r
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledě KTM 500 SIX days , 690 enduro r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledě KTM 500 SIX days , 690 enduro r
PS: muzu si dovolit takhle kibicovat, pac je mi jasny, ze Hu hnedka pochopi muj zamer rozproudit debatu a zcela jiste se neurazi, pac je mu jasny, ze by to nemelo zadnou cenu .
Naposledy editováno 28.06.2012 23:41:05
A vím co SERko dovede v terénech a situacích, které nikdy na žádné amatérské soutěži mastodontů nebudou, takže si nemysli, že nějak zpochybnuju schopnosti SERka, to vůbec....SERko je totiž jediná oranžová motorka, kterou si dovedu představit v garáži pro moje mimosilniční ježdění:)
pac ve finale jde vsechno, ale takovemu cloveku by muselo bejt videt pres usi skrz hlavu.
no Krťovi už tam začíná prosvítat...:D
Naposledy editováno 28.06.2012 23:55:09
690R ti prodam, jestli chces. Ja bych rad zacal jezdit vic enduro a ono je to preci jen trosku tezsi, nez je zapotrebi. Cim horsi jezdec, tim vic ti musi pomoc motorka , takze ja pujdu asi do 450EXC.
Pro me to ma vic vykonu a kil, nez zvladnu. Mam to i na motardech a je to super bomba nejvetsi. To na te motorce miluju. Ujedes nejake to enduro, zajedes si na tom na vylet, nebo muzes dojizdet do prace a vyblbnes se na motardech.
Beba, je pripad sam pro sebe. Byla to dan za to, ze ze strikacky delal karburator a po dvou letech prisel na to ze je problem v zapalovani. Jinak s original strikackou nemel problemy.
Kornout1 píše: Pořiď si EXC 350, to pětikilo ti na dráze utrhne ruce, budeš za chvíly utahanej. Já začínám na EXC 450 a taky mě to teď hodně táhne na traťě, tam mě to ale dost dává, jsem si jistej že na 250 4t bych byl mnohem rychlejší, motorka je lehčí, tudíž jsi obratnější a nemá takovej krouťák, takže i víc vydržíš.
Ještě jedna věc, popkud fakt uvažuješ jezdit MX tratě, tak nic jiného jak EXC neber, už i to je kompromis (měkčí tlumiče a jiné převody)na 690ku zapomeň.