Edit: diakritika a napsal jsem tam předtím pěknou sračku
Naposledy editováno 04.07.2012 20:54:03
3 reakcí na tento příspěvek olej M2T
m2t je naprosto v pořádku a plně vyhovuje. to s tim zasíráním je nesmysl, jezdím na něho od svéch prvních jednostopéch krůčků a nikdy jsem s nim žádný problémy neměl.
ani se zasíráním čehokoliv, ani s mazáním.
ani po několika letech nikde žádnou výraznou vrstvu nánosů nemám a maže tak dobře že po 6 tisícách od generálky jsem ještě ani neměl zajetý kroužky.
naopak jsem slyšel o hromadě problémů s "lepšíma" olejama.
a úplně největší debilita co může byt tak je do motoru už zvyklýho na m2t začít něco "lepšího" lit. člověk co tohle radí by si měl jít okamžitě za dveře nafackovat.
už nejeden člověk dva týdny po téhle změně dělal generálku
v době kdy byly tyhle motory dělaný tak m2t bylo nedostupným luxusem budoucnosti takže neměj strach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
memphis.unv píše: a maže tak dobře že po 6 tisícách od generálky jsem ještě ani neměl zajetý kroužky.
Jezdit 6000km s nezajetýma kroužkama bych moc nechtěl, netěsný kroužek nemá dobrý vliv na správnou funkci motoru. Já používám lepší oleje, takže kroužky se zajedou po 10km, a pak už těsní.Je to něco podobného, jako se u starých, veteránských motorů musejí používat dobové, neaditivivané oleje. Ty totiž vytvářejí na součástech motoru vrstvu úsad, které se při výměně rozpustí vyplachovacím olejem. Tím pádem motor nemá olejový filtr v dnešním pojetí, ale jen sítko, nebo má lamelový filtr, čištěný "škrabacími" mezilamelami při každém šlápnutí spojky. Tedy spíše na zachycení špon. Pokud se do takového motoru dá moderní olej, bude mít nízkou viskozitu, tím pádem malý mazací tlak a také filtrace nebude fungovat.
A nejhorší je do takového motoru nalít moderní, aditivovaný olej s detergenty, aniž by byl motor předem vyčistěn. Nový olej svými detergentními přísadami rozpustí staré úsady, které s ve velkých kusech odloupnou a motor tak zničí! To ostatně naznačil memphis.unv tou generálkou po dvou týdnech.
Takže... dávej tam dál M2T, pokud je motor správně seřízen a mícháš ve správném poměru, žádné markantní zanášení se nekoná a motoru to neublíží.
1 reakcí na tento příspěvek olej M2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
Sheron (na ten jezdí Memphis) strašně smrdí, čadí jenom hrozně (na Mogul nemá) a když se motor pořád točí, tak nezasírá nic. Pokud jezdíš jak důchodce (můj případ), karbonuje jak prase.
memphis.unv píše: fajn-tom> vy jste komici, naprosto protichůdný vlastnosti podle toho jak se vám to hodí, jednou velký opotřebení, podruhý malý opotřebení
Co jsem řekl protichůdnýho? Co jsem řekl o malým a velkým opotřebení? Já jsem jenom komentoval to, že pokud díky oleji bude motor 6000km mít nesprávnou těsnost kroužku, tudíš horší spalování, větší spotřebu a menší výkon, tak budu radši jezdit na horší olej, který motoru prospěje a bude mít správnou funkci za co nejkradší dobu. Ale asi jsi se překlik a chtěl jsi komentovat někoho jiného2 reakcí na tento příspěvek olej M2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
Dejv08 píše: jinak u 2T vždy něco bude kapat z výfuku
To je dobrá hovadina
2 reakcí na tento příspěvek olej M2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
Vojta150ETZ píše: M2T neni olej nalij tam misto toho radši olivovej olej jinak ja jezdim na olej primo znacky husqvarna nebo STIHL(1:50)..bez kouře..vykon a celkove spalovani motoru je uplne nekde jinde bez usazenin a nakeho kapani z vyfuku jak tu pisete
Na tyhle oleje už spousta lidí zadřela.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
Dejv08 píše: chiro2> j možna, píšu jen z vlastní zkušenosti....ikdyž jsem na 516 mazal plnou syntetikou tak to z vyfuku kapalo, ale takove blbosti neřeším....
To není "i když jsi mazal plnou syntetikou," ale "protože jsi mazal plnou syntetikou." Tyhle oleje jsou dělaný ná drsný podmínky v drsnejch vysokootáčkovejch motorech. Jawí motory nikdy nedosáhnou teplot nutných k jejich spálení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
Enthropy píše: Na tyhle oleje už spousta lidí zadřela.
Hehe a to proto že jsou většinou konstruovány pro sekačky, pily, kroviňáky atd.. Tyhle oleje podle mě taky vůbec nesvědčí motoru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 13 | 9.10.2024 v 16:47 pitbikeros |
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
Nasazení řídítek do představce - Ja... Jawa 50/21 Pionýr | VojtaSteiner | 2 | 9.7.2024 v 22:33 Kohlstein |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |