1 reakcí na tento příspěvek olej M2T
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
1 reakcí na tento příspěvek olej M2T
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej M2T
Dejv08 píše: EnduristaGG> motorova pila a krovinak urcitě toci víc nez nějaka jawa, takže to asi tezko zadre....urcite lepsi nez M2T
a) Narozdíl od Jawy v nich není olej od toho, aby vymezoval kravský vůle (takže to jejich oleje neumí).
b) Díky otáčkám jsou jiný nároky. Jawa potřebuje lepidlo, který z ploch nesteče moc rychle. Křoviňáku je to jedno, tam to stéct nestihne, ten je zase háklivej na trhání olejovýho filmu při vyšších rychlostech pohybu dílů.
Kolo z vlaku je super, protože hodně uveze a krutě drží stopu i s takovým těžkým krámem. Takže je přece lepší než kolo z dodávky. Postav dodávku na kola z vlaku, to bude hukot Stejná logika.
Enthropy píše: a) Narozdíl od Jawy v nich není olej od toho, aby vymezoval kravský vůle (takže to jejich oleje neumí).
b) Díky otáčkám jsou jiný nároky. Jawa potřebuje lepidlo, který z ploch nesteče moc rychle. Křoviňáku je to jedno, tam to stéct nestihne, ten je zase háklivej na trhání olejovýho filmu při vyšších rychlostech pohybu dílů.
Kolo z vlaku je super, protože hodně uveze a krutě drží stopu i s takovým těžkým krámem. Takže je přece lepší než kolo z dodávky. Postav dodávku na kola z vlaku, to bude hukot Stejná logika.
Enthropy píše: a) Narozdíl od Jawy v nich není olej od toho, aby vymezoval kravský vůle (takže to jejich oleje neumí).
b) Díky otáčkám jsou jiný nároky. Jawa potřebuje lepidlo, který z ploch nesteče moc rychle. Křoviňáku je to jedno, tam to stéct nestihne, ten je zase háklivej na trhání olejovýho filmu při vyšších rychlostech pohybu dílů.
Kolo z vlaku je super, protože hodně uveze a krutě drží stopu i s takovým těžkým krámem. Takže je přece lepší než kolo z dodávky. Postav dodávku na kola z vlaku, to bude hukot Stejná logika.
2 reakcí na tento příspěvek olej M2T
1 reakcí na tento příspěvek olej M2T
Mirek12 píše: to je vždycky zadřenejch motorů, a toho karbonu co v tom pokaždé je... to jsou akorát žvásty, ničím nepodložené a koluje to po netu a hovno.. jezdil jsem na všechno možny, vždy to smrdělo, hulilo atp.. jak m2t , tak husqvarnáckej olej, pak nějakj stiláckej, potm furu oleju co jsem vylil z nádobek odeleného mazání atp.. co nádrž to třeba jinej olej pomer 1:50 a jezdil jsem furt, žádnej karbon mě nikdy neohrožoval a motory furt plnej, takže je to jedno co tam naleješ, já bych tam cpal laciné M2T a jezdil .. jako generace před tebou ...
Ono jde o to že olej třeba od Shellu stojí skoro stejně jako M2T, ředím 40:1 a nemám s tím vůbec problémy na M2T mi vadí že víc kouří a bordel co z toho je třeba ve výfuku a tak... A ředit 1:40 bych si M2T asi taky nelajznul
Vojta150ETZ píše: M2T neni olej nalij tam misto toho radši olivovej olej jinak ja jezdim na olej primo znacky husqvarna nebo STIHL(1:50)..bez kouře..vykon a celkove spalovani motoru je uplne nekde jinde bez usazenin a nakeho kapani z vyfuku jak tu pisete
notak to je zrovna to největší svinstvo co může byt, to bych do toho motoru radši hodil lopatku písku než tenhle bordel
zlatý m2t
Enthropy píše: a) Narozdíl od Jawy v nich není olej od toho, aby vymezoval kravský vůle (takže to jejich oleje neumí).
b) Díky otáčkám jsou jiný nároky. Jawa potřebuje lepidlo, který z ploch nesteče moc rychle. Křoviňáku je to jedno, tam to stéct nestihne, ten je zase háklivej na trhání olejovýho filmu při vyšších rychlostech pohybu dílů.
Kolo z vlaku je super, protože hodně uveze a krutě drží stopu i s takovým těžkým krámem. Takže je přece lepší než kolo z dodávky. Postav dodávku na kola z vlaku, to bude hukot Stejná logika.
1 reakcí na tento příspěvek olej M2T
M2T - musím uznat, že karbonuje, především u motorů, které točí méně - třeba když jsem jel na Robotu v koloně pomalu jednoucích veteránů, tak se mi tím tak zalepila svíčka, že prostě přestala pálit, když jsem ji vyndal ven,byla jak ponořená do oleje, to je ale způsobené hlavně tím, že Robot je na dnešní dobu nezvyklý vysokozdvih a nízkootáčkový motor... Když tomu člověk dával za uši, všecko bylo OK... No slyšel jsem i o případu, kdy M2Tčkem bylo mazáno NSRko... Nechápu to, ale to čerpadlo si to prý přebralo... každopádně, já bych to nepokoušel
Mogul TS - dle mého ideální volba, polosyntetika, nerozpouští gufera, nehulí tolik jako M2T, snad i lépe maže - umaže pionýr i motokrosovou 380 zetku - však pravda, ta je nízkootáčková, s opravdu vysokootáčkovými motory nevím.. Jo a bacha na výfuk - zažil jsem to, že se udělala na sifonu GO motoru, doporučili jsme mazat TSkou a výfuk byl tak zasraný M2Tčkem, že se z něj udělaly velmi tvrdé kuleté granule, které zacpaly díry ve výfukové vložce... Nechápal jsem, má to asi taky nějaké dekarbonizační přísady, takže po M2Tčku radši bez celkové očisty nelít
Shell cosi 2T - takový červený řidší olej i pro čerpadla, gufera nerozpouští, avšak odepsal jsem s ním ojnici na fíku, po reozebrání byl motor uvnitř dost suchý, tím pádem nedoporučuji
Husqvarna - pravděpodobně nejoblíbenější olej na Valašsku, dle prodejce lze nalít do čehokoliv po čekmoli bez jakýchkoli obav... Není tomu tak a lidem to dochází vcelku pozdě... Viděl jsem desítky motorů mazaných Husqvarnou s rozpuštěnýma guferama na totální mňágu... Silně nedoporučuji, motor je po rozebrání totálně suchý, ale pro servisáky má velkou výhodu - je kompletně odkarbonován čím to
Můj názor - zůstat u M2T
1 reakcí na tento příspěvek olej M2T
ZombiRider píše: Do pincka jedině M2T, podle zkušeností, čím kvalitnější olej jsem do pincka dával tím hůř mi jel
já mám pincka na závody. fichtlcrossy, komplet uděšlanej motor, vyčištěnej a dávám do benzínu spíš nějaký lepší oleje, přeci jen, když už na tom jedu, tak to jede furt na plno a potřebuju to dobře mazat
1 reakcí na tento příspěvek olej M2T
jinak enthropypoužíval cosi cizího a to bylo ještě lepší, m2t pré proti tomu vypadalo jak syntetika za studena to smrdělo jak pálící se asfalt, za tepla ještě hůř ale byl to jediné olej co tomu chutnal
a co se týká oné husqvarny, před letama borec říkal že po každodenním ježdění mu při používání tohohle bordelu zrezly ložiska na klice, když to používám jako veselou historku, už mně to několik lidí za tu dobu potvrdilo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 13 | 9.10.2024 v 16:47 pitbikeros |
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
Nasazení řídítek do představce - Ja... Jawa 50/21 Pionýr | VojtaSteiner | 2 | 9.7.2024 v 22:33 Kohlstein |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |