Před 3 týdny mi pocestě v horku přestala jet a když jsem chtěl nastartovat, dělalo to to samí.
Musel jsem jí odtlačit do servisu. Tam si pak řekli asi 3500kč a řekl, že to byl regulátor napětí. Dali mi starý. Teď když jsem chtěl nastartovat to dělá to samé. Jakoby byla vybitá baterka a když se úplně vyšťaví, tak jenom cvaká. Přitom baterka je nabitá - normálně svítí reflektor, i nabíječka skoro nedává už žádný proud.
Díky za nápady
Uzavřeno 09.07.2012 v 11:05 uživatelem thegrid
Otevřeno 09.07.2012 v 19:39 uživatelem thegrid
Naposledy editováno 07.07.2012 11:03:09
Ještě jednou díky
Naposledy editováno 09.07.2012 11:04:54
Ahoj, chtěl jsem napsat všem, ale téma jsi uzavřel tak to nejde- prosím hoď tam tento příspěvek ať to ví i ostatní věci neznalí- Tuto závadu jsem řešil už X-krát- kor u starejch motorek regulátory napětí odchází, tobě pravděpodobně odešel taky. Nicméně to, že odejde regulátor není samotnou příčinou toho, že motorka zdechne- blbej regulátor pouze přestane regulovat- tzn. začne se ti dobíjet baterka ne 14,5V, ale třeba 20V a tím tu baterku skurvíš.. takže závada není v tom, že by ti prodejce před 2 roky prodal baterku nekvalitní z číny, ale tím, že ti baterku skurvil vadný regulátor v motorce, někdy jde baterka oživit novým elektrolytem, ale většinou jde do kytek.. pokud tedy závadu "opravíš" novou baterkou věř, že ti ta nová baterka za chvilku odejde taky..
Funkci regulátoru změříš jednoduše- změř baterku když motorka neběží (měla by mít cca 12,5V), pak nastartuj a změř baterku stejným způsobem napřed se zhasnutými světly a pak s rozsvícenými- pokud naměříš v obou případech do 15V je regulátor OK, pokud naměříš 16 a víc je regulátor KO a je třeba ho vyměnit.
Dříve jsem ve snaze ušetřit vybíral "jetý ze šroťáku" a 3 ze čtyř byly vadné přestože prodejce tvrdil, že jsou OK, mimojiné za jeté chtějí většinou kolem 1500 a proč radši nekoupit za 2000 nový..
Ahoj, Hliník
Mno soused, kde bydlíš, taky Střížkov?
EDIT: Jinak měřil jsem teď na baterii,
-bez motoru 12,8V se světlama
-s motorem na studeno cca 12,8-13V bez světel i s nima
-po vytočení motoru na cca 5000ot/min asi 13,4V
Takže si myslím, že asi regulátor reguluje dobře už
Naposledy editováno 10.07.2012 16:05:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 | PidaCZ | 7 | 2.5.2024 v 16:27 Gahan37 |
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 | mta | 1 | 9.4.2024 v 09:27 yan71 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
radost Honda CB 500 | Sunshine011 | 16 | 20.11.2023 v 07:08 ja1 |
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 | Starouš1968 | 4 | 14.10.2023 v 21:40 Kokin |