Honda CB ( 400, 450, 550 )
Yamaha XJ ( 600, 900 )
BMW R ( 450, 650 )
BMW K ( 750, 1000 )
Dík za vaše názory ev. zkušenosti. Boka.
Naposledy editováno 22.08.2012 08:13:45
http://www.motorkari...mbassador-21273.html
http://www.motorkari...h-weslake-20313.html
http://www.motorkari...afe-racer-20052.html
http://www.motorkari...fe-veloce-17310.html
u toho triumpha nevim jestli je tak hezkej až je hnusnej nebo je tak hnusnej až je hezkej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
BoKa píše: čurdaracer> zdar, dík za názory, nejsem nováček ale přece jen víc hlav víc ví, je to pro mě neocenitelný,během následujících dní chci jed pro mašinu a ještě pořád nevím, jestli dobře rozumím monolever je jednostraný zavěšení, jak píšeš po r. 84, tak třeba je k mání R80 r.v.85 má ale 100 000 najeto a stojí 1.700 €, oproti tomu R65 r.v.80 naj.40.000-krásná a zachovalá- stojí 900,-€ téměř 20.000,-kč rozdíl,otázka tedy- je tam takovej rozdíl?stojí ta dvacka za to
no znáš jak to je... objem ničím nenahradíš
osobně bych hledal rovnou litra..ikdyž i na 65 jdou válce z 100
když sem měl 80tku tak ten motor neni vážně žádnej zabiják spíš turista
ano jednostraný zavěšení-monolever... a km se neboj moje bawo se sajdou má přez 130 tis .. sice už trochu zvoní ale de jak brus a to je ten starší motor ještě bez nikasilu ten už monolever má a životnost se tam udává kolem 200 000 ...dokonce mě někdo říkal že na německým bmw foru je :: opravy po 250 tis km
Šťastnou ruku a ať tě výsledek hřeje u srdce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
BoKa píše: Hockin> už se stalo, před chvílí odjela, koupil jí pán do musea v Kolíně,
Jsem z Kolína a o žádném motomuseu nevím - kdo/kde? Určitě bych tam zajel.
Jinak na jaře jsem řešil podobný problém - z čeho kafáče? BMW se mi líbily (boxer je boxer), ale cena... tak nakonec kompromis, véčko s kardanem. CX500. Jsou poměrně jednoduché a dají se z nich postavit taky pěkné kousky, například Wrenchmonkeez.
2 reakcí na tento příspěvek stavba Cafe Racera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
dewwil píše: menší investice a kafáč je na světě, zde
Má to rám do banánu, koukni se na tu fotku ze předu...to musí jít nejdříve na rovnání...jinak mě vždycky učili, že výroba CR je časově i finančně celkem náročná ...resp. když chceš aby to k něčemu vypadalo...a proto jsem si postavil socialistik Caferacer z GS 550 ...to je sice teď tak trochu zbořené, ale všeho do času...na jaře zase vyjedeme a v lepším kabátě
1 reakcí na tento příspěvek stavba Cafe Racera
koukej sem tady je litr jak víno a ještě rs http://suchen.mobil...ativeFeatures=EXPORT
a tady tu bych bral ... http://suchen.mobil...ativeFeatures=EXPORT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
2stroke píše: Má to rám do banánu, koukni se na tu fotku ze předu...to musí jít nejdříve na rovnání...jinak mě vždycky učili, že výroba CR je časově i finančně celkem náročná ...resp. když chceš aby to k něčemu vypadalo...a proto jsem si postavil socialistik Caferacer z GS 550 ...to je sice teď tak trochu zbořené, ale všeho do času...na jaře zase vyjedeme a v lepším kabátě
Vidíš, na to jsem nekoukal, jinak je mi jasný, že to nebude sfouknutý za víkend s tím, že chybějící díly vezmu dědovi z kůlny a bude to levný Spíš mě zaujaly ty drátěný kola a motor...
1 reakcí na tento příspěvek stavba Cafe Racera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
BoKa píše: dewwil> dík za inzerát, mě se to zdá docela dobrý, pokud to není nic horšího, tak si myslím že R 100R r.v. 92 za tyhle kačky je super
za ty prachy neni co řešit...a třeba eště cukne dolu...